abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77949024
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:06 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dinsdag gaat er 15cm vallen las ik een paar pagina's terug. Maar idd, lijken trouwens wel hele kleine balletjes die vallen, niet echt sneeuwvlokken.
Sneeuw is moeilijk te voorspellen, dinsdag is nog te ver weg om er wat zinnigs over te zeggen vind ik.
Life is Music
pi_77949265
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:22 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Sneeuw is moeilijk te voorspellen, dinsdag is nog te ver weg om er wat zinnigs over te zeggen vind ik.
Dat dan weer wel, maar ja, dan kan je je er alvast op voorbereiden mits het komt dan.
pi_77949889
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Jammer dat ik nu op mijn werk zit en ik hier geen speakers heb, maar zal vanavond als ik thuis ben wel eens luisteren. Heb vroeger ook veel muziek gemaakt, maar dat was met Fasttracker 2, zal jij vast niet gebruiken denk ik.
Ik gebruik Ableton.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_77950967
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:59 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik gebruik Ableton.
Nog nooit van gehoord, maar ik ben er dan ook totaal niet meer in thuis. Vroeger nog wel een keer zo'n professioneel programma geprobeerd, Reason geloof ik, in ieder geval een hele studio in 1 programma. Maar dat zag er zo moeilijk uit, dat ik er niet echt veel meer mee gedaan heb. Maatje van mij heeft er toen toch enkele rlxde techno nummers mee gemaakt. Maar dat is wel weer iets van 12 jaar geleden ofzo.
pi_77951086
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord, maar ik ben er dan ook totaal niet meer in thuis. Vroeger nog wel een keer zo'n professioneel programma geprobeerd, Reason geloof ik, in ieder geval een hele studio in 1 programma. Maar dat zag er zo moeilijk uit, dat ik er niet echt veel meer mee gedaan heb. Maatje van mij heeft er toen toch enkele rlxde techno nummers mee gemaakt. Maar dat is wel weer iets van 12 jaar geleden ofzo.
Ableton is dj-en productiesoftware in 1. Heel veelzijdig. Reason gebruik ik zelf ook nog maar dan vooral om beats te maken en snelle ideeen even op 'papier' te krijgen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_77951503
TV-koPpijn, en nu naor dun optocht!
pi_77951997
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Gutz het volgende:
TV-koPpijn, en nu naor dun optocht!
dn intocht bedoelde je
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77952013
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:44 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ableton is dj-en productiesoftware in 1. Heel veelzijdig. Reason gebruik ik zelf ook nog maar dan vooral om beats te maken en snelle ideeen even op 'papier' te krijgen.
Cool! Zal vanavond eens wat tracks van je luisteren. Heb hier geen geluid helaas. Hehe, beats maken met Fasttracker vroeger, walkman aansluiten op de pc, tape met hardcore opzetten, opnemen via goldwave, en dan de beats eruit knippen. Hoppa, weer een paar beats erbij! Samples? Microfoon voor de tv, vette film opzetten, en opnemen. Oftewel, houtje touwtje muziek maken.
pi_77952558
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Cool! Zal vanavond eens wat tracks van je luisteren. Heb hier geen geluid helaas. Hehe, beats maken met Fasttracker vroeger, walkman aansluiten op de pc, tape met hardcore opzetten, opnemen via goldwave, en dan de beats eruit knippen. Hoppa, weer een paar beats erbij! Samples? Microfoon voor de tv, vette film opzetten, en opnemen. Oftewel, houtje touwtje muziek maken.
Ja, goeie ouwe tijd. Ik haalde lang geleden mijn samples uit mod-files.
Ik sample nog steeds wel platen en films, maar voornamelijk komt al het geluid uit synthesizers en sample-cd's.
pi_77952719
Zo, biertje en dan richting de intocht!
pi_77952739
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:50 schreef teknomist het volgende:
Zo, biertje en dan richting de intocht!
Drink er voor mij ook maar 1, kan pas vanavond gaan zuipen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:40:57 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77955540
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77955554
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:40 schreef automatic_ het volgende:

zaterdag 13 februari 2010 @ 15:43:02 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77955576
Hoe is het hier?
pi_77955590
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het hier?
In dit topic op het moment rustig, op het werk beresaai.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:44:30 #166
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77955608
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:43 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

In dit topic op het moment rustig, op het werk beresaai.
Tot hoe laat moet je werken?
pi_77955841
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:44 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Tot hoe laat moet je werken?
Nog een dik half uur, tot half 5, als het goed is tenminste, wil nog wel eens uitlopen als er nog klanten in de showroom staan die om 5 voor half 5 binnenkomen . Daarna nog boodschappen doen, en nog ff langs me ouders.
pi_77958202
quote:
In het uitgaanscentrum van Breda hield de politie drie mensen aan, een man die horecapersoneel bedreigde omdat hij na een schermutseling met twee andere mannen uit een café was gezet. Ook de twee mannen, die de bedreiger hadden geslagen, werden opgepakt.

De politie moest zich verder vooral bezighouden met wildplassers. Dertien mensen kregen daarvoor een boete van 90 euro. In Bergen op Zoom werd niemand aangehouden.

Roosendaal

In Roosendaal kregen drie mensen een proces-verbaal omdat ze de openbare orde dreigden te verstoren en niet naar de politie luisterden. Een van de verdachten ging nog een stapje verder en ging aan het hoofdstel van een politiepaard hangen.

De 22-jarige man uit Alphen aan de Rijn ging daar mee door, ondanks waarschuwingen, en werd gearresteerd.
Life is Music
pi_77959357
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:07 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Dat kun je wel heel trots onderstrepen ( ), maar het scheelt volgens mij een hoop dat er in Breda en Roosendaal een hoop randstedelingen rondlopen die niet helemaal begrijpen hoe 't werkt.. Zoals het nieuwsbericht al zei, een man uit Alphen a/d Rijn bijv.
pi_77961046
Dinteloord!!!
pi_77961746
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:44 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat kun je wel heel trots onderstrepen ( ), maar het scheelt volgens mij een hoop dat er in Breda en Roosendaal een hoop randstedelingen rondlopen die niet helemaal begrijpen hoe 't werkt.. Zoals het nieuwsbericht al zei, een man uit Alphen a/d Rijn bijv.
Het zou me nix verbazen als er een keer een stel hooligans naar carnaval komt om te kloten, net zoals bij Hoek van Holland.
pi_77981855
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het zou me nix verbazen als er een keer een stel hooligans naar carnaval komt om te kloten, net zoals bij Hoek van Holland.
Nee, dat zou me ook niks verbazen. Overigens zitten er altijd wel Rotterdammers in Bergen op Zoom, meestal op de dinsdag bij de cafeetjes voor de Peperbus, de Stadhouder enzo. Over het algemeen, weinig last van.
pi_77981881
Gister was het erg gezellig trouwens. Van 16:00 tot 01:00.
pi_77995359
west-brabant Ben opgegroeid in Oudenbosch
  zondag 14 februari 2010 @ 21:05:54 #175
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77997120
Zo... Ik heb m'n portie carnaval gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: