Ik ga toch al niet stemmen. De enige boeiende wat er bij zit is de GBWP en zelfs daarin heb ik geen vertrouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:53 schreef teknomist het volgende:
http://www.stemwijzer.nl/
Geen stemwijzer voor Bergen op Zoom.

Landelijke verkiezingen prima, maar die gemeenteraadsverkiezingen interesseren me geen reet. Weet niet eens welke partijen er bij ons allemaal meedoen. En ik ga er ook de tijd niet voor uittrekken om er me in te verdiepen, degene die willen stemmen, prima, maar ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef teknomist het volgende:
Ik zie stemmen wel als een burgerplicht.Dus ik ga wel, ik denk dat het weer vanouds VVD wordt. Maar ik wil partijen dichtbij mijn politieke voorkeur ook op concrete punten scannen, dus zo'n stemwijzer zou handig zijn.

die hebben mijn stem verloren met hun "respecteer de wil van de kiezer" in hun lijstje, maar dan niet mijn "Nee ik wil geen reclame" sticker respecteren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik ga toch al niet stemmen. De enige boeiende wat er bij zit is de GBWP en zelfs daarin heb ik geen vertrouwen.

Denk dat ik op LL ga stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
Mijn stem telt natuurlijk zwaarder voor eenieder die niet gaat stemmen. Dus hopelijk zijn het veel potentiële GL/PvdA/SP-stemmers die niet naar de stembus gaan.

Op zich ook geen slechte keuze. Onder zijn bewind is de stad er stuk op vooruitgegaan.quote:

Dat plein bij de V&Dquote:

Ik moest bij de V&D zijn, dus dan vind ik dat wel makkelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:01 schreef teknomist het volgende:
Ik parkeer mijn auto meestal op dat pleintje vlakbij de Geit waar vroeger de A&P zat. Soms op de Kaai.

Ik weet dat de meeste Bergenaren hem totaal niet moeten maar voor zover ik het als *buitenstaander* kan beoordelen is het een echte *doener*. Van de andere partijen zie en hoor ik amper iets.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Op zich ook geen slechte keuze. Onder zijn bewind is de stad er stuk op vooruitgegaan.

Waarom kreeg je dan bijna een parkeerboete?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik had vandaag bijna een parkeerboete gekregen in BoZ

De parkeerwachter stond bij de buurauto & ik deed mijn auto op toen ik aan kwam lopen. Mee kijkt hij in mijn auto en op zijn horloge, dus hij zegt; U bent eigenlijk te laat..quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waarom kreeg je dan bijna een parkeerboete?

Sorry... helemaal vergeten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:53 schreef teknomist het volgende:
Ja, dat zijn die b-kantjes die ik ook wil. Ik geloof dat Chinless in een ver verleden heeft beloofd die te uploaden.
Bij de rabo is gratisquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:01 schreef teknomist het volgende:
Ik parkeer mijn auto meestal op dat pleintje vlakbij de Geit waar vroeger de A&P zat. Soms op de Kaai.

Vooruit met de geit! ;-)quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Sorry... helemaal vergeten.
Ga ik gelijk fixen nog!
Alleen niet vandaag.... ik lig verkouden met koppijn op bed
[..]
Plein 13? Dan is het nog een stuk lopen hoor.quote:Bij de rabo is gratis

Plein 13 is niet gratis hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Vooruit met de geit! ;-)
[..]
Plein 13? Dan is het nog een stuk lopen hoor.

Dat dacht ik.quote:

daar aan de kant van het postkantoor (op het stukje parkeerplaats daar naast) mag je er alleen af, richting de doorgaande weg. Dat is ook al jaren zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Ireyon het volgende:
Plein 13 is toch al jaren betaald parkeren? Alleen wat wel nieuw is, is dat je niet meer bij beide opritten erop of eraf mag rijden.. althans, 'k kan me niet herinneren dat 't eenrichtingsverkeersbord er al eerder stond

Plein 13 is niet gratis, bij de rabo wel maar dat vind ik nog een stuk lopen naar de binnenstad.quote:

Ik heb het ook over de rabo.... dat nieuwe terrein wat tussen die 2 gebouwen ligt onder dat bruggetje door. (overkant van de leveranciers ingang van bakker groffen). Is officheel alleen voor klanten, maar ah...quote:

Wat ook nieuw is, je mag niet meer links de wattweg op als je vanaf het centrum kom. (dus vanaf het spoor). Kreeg ik in aug nog een boete voor. (Ja die weg is automatisme voor mij)/quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Ireyon het volgende:
Plein 13 is toch al jaren betaald parkeren? Alleen wat wel nieuw is, is dat je niet meer bij beide opritten erop of eraf mag rijden.. althans, 'k kan me niet herinneren dat 't eenrichtingsverkeersbord er al eerder stond

Bergse Tieten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de rabo.... dat nieuwe terrein wat tussen die 2 gebouwen ligt onder dat bruggetje door. (overkant van de leveranciers ingang van bakker groffen). Is officheel alleen voor klanten, maar ah...

Ja, dat wist ik ook niet. Ik heb sowieso die route nooit hoeven te nemen. Ik ken wel redelijk wat mensen die daardoor op de bon zijn gegaan. Overigens wel terecht dat het niet mag daar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wat ook nieuw is, je mag niet meer links de wattweg op als je vanaf het centrum kom. (dus vanaf het spoor). Kreeg ik in aug nog een boete voor. (Ja die weg is automatisme voor mij)/

Het is een rotkruispunt ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Overigens wel terecht dat het niet mag daar.

Klopt, is 2 weken terug geplaatst, zag dat ze er mee bezig waren en toen ik uit de vergadering kwam ben ik even gaan kijken wat voor bord men had neergezet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Ireyon het volgende:
Alleen wat wel nieuw is, is dat je niet meer bij beide opritten erop of eraf mag rijden.. althans, 'k kan me niet herinneren dat 't eenrichtingsverkeersbord er al eerder stond

Ja, groot risico daar is dat je een file op de spoorbaan kan krijgen. Nu mag je daar natuurlijk niet stil gaan staan, maar je hebt altijd van die idioten.quote:

Ik heb er in 2007 een bon voor gekregen, dus dat is al wel een tijdjequote:Op woensdag 17 februari 2010 23:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wat ook nieuw is, je mag niet meer links de wattweg op als je vanaf het centrum kom. (dus vanaf het spoor). Kreeg ik in aug nog een boete voor. (Ja die weg is automatisme voor mij)/

Kreeg een paar weken geleden een brief waarin volgens mij stond dat het zou gaan verhuizen naar de Peter Vineloolaan maar om eerlijk te zijn ben ik er nog niet geweest en zie ik ook nergens een groot boord van het postkantoor staan/hangen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
daar aan de kant van het postkantoor (op het stukje parkeerplaats daar naast) mag je er alleen af, richting de doorgaande weg. Dat is ook al jaren zo.
Zit het postkantoor daar nou eigenlijk nog wel? Ik weet wel dat hier om de hoek 2 van die TNT "service punten" zijn, in boekenwinkels. 1 in de Lieve Vrouwenstraat (in die kantoorboekhandel), en 1 in de Fortuinstraat (in boekhandel Quist). Dus op 50 meter van elkaar... Ik wil ze niet gaan horen klagen dat bij beide de omzet van dat postgedoe dan gaat tegenvallen.

Ja alleen ik kwam nooit in de stad. In 2008 ben ik natuurlijk weer in halsteren gaan wonen en die weg reed ik dus gewoon automatisch omdat ik die kon van toen. Maar goed, beetje jammer van het geld. (lullige was ook dat ik die volgende dag op vakantie ging).quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er in 2007 een bon voor gekregen, dus dat is al wel een tijdje

Zijn die lekkerder dan andere tieten? Ben namelijk nog wel een tietenliefhebber, dus ik dacht ik vraag het ff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |