Ik zou echt gek worden. Ik heb een zeer brede muzieksmaak, van de '70ies tot aan speedcore, maar ik kan echt niet tegen carnavalsmuziek. Dan luister ik nog liever klassiek.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mijn collega's gingen vandaag carnavalsmuziek draaien.Paard op de gang, Pierre Kartner, André van Duijn.
Ben ik blij dat ik in Bergen op Zoom.

Nog een fanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:28 schreef teknomist het volgende:
automatic_, hoe ziet jouw Peugeot er precies uit? Dan ga ik volgende keer lekker bij je bumperkleven!

Bergse carnavalsmuziek houd ik van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden. Ik heb een zeer brede muzieksmaak, van de '70ies tot aan speedcore, maar ik kan echt niet tegen carnavalsmuziek. Dan luister ik nog liever klassiek.

automatic_ is op vrijdag vrijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef teknomist het volgende:
Ik was vanochtend echt blij toen ik in de auto zat. Lekker door rijden, droog wegdek, geen files.
Totdat ik voorbij Breda was.Ongeluk, en ik was even bang dat het automatic_ was.
Ik heb een rode! Nieuwe kenteken en Ieoor van Winnie the Pooh zit op de hoedenplankquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:28 schreef teknomist het volgende:
automatic_, hoe ziet jouw Peugeot er precies uit? Dan ga ik volgende keer lekker bij je bumperkleven!

Goed nummer!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bergse carnavalsmuziek houd ik van.Natuurlijk omdat het mijn roots zijn, maar ook omdat het niet zo overdreven vrolijk en uitbundig is zoals in Limburg of Oost-Brabant. Bergse carnavalsmuziek heeft een beetje deemoed en blues in zich; daar houd ik wel van.
Klassieke muziek houd ik niet van of het is echt meer mooie pianokamermuziek ofzo.![]()
Maar van opera krijg ik echt suïcidale neigingen.Dan nog liever speedcore of dit:

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
automatic_ is op vrijdag vrij
En ik moet op woensdag en donderdag om 8.45 uur in Tilburg zijn.
[..]
Ik heb een rode! Nieuwe kenteken en Ieoor van Winnie the Pooh zit op de hoedenplank

Heb jij iets op je achterruit zitten of niet?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een rode auto.

Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij iets op je achterruit zitten of niet?!

Die is hard ja. Ik ben vooral van de early rave uit 1993/1994. Vooral de Frankfurt-shit van PCP enzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Goed nummer!![]()
Mijn favoriet is deze, heet niet voor niets gehirnamputation...
En ja, ik ga hier serieus kei en keihard op, ik heb in alle genres en muzieksoorten wel favorieten, deze is uit de speedcore. Van de afgelopen tijd ben ik erg gecharmeerd van Use somebody van Laura Jansen, en Just breath van Pearl Jam. Enorm contrast natuurlijk, maar dat is het voordeel van een brede smaak.
Btw, ik heb in mijn pakket met HD zenders ook een paar klassieke muziek/opera zenders, doe mij dan maar Animal Planet HD ofzo, die ik dus weer niet heb.

Jep, als is het niet de bedoeling hier anoniem mijn werkgever neer te kwakken, maar goed.quote:

Ik heb woensdag achter jou aan gereden! En ik vond je irritant!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jep, als is het niet de bedoeling hier anoniem mijn werkgever neer te kwakken, maar goed.![]()
Maar dus.?

Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef teknomist het volgende:
Kun je effe de naam van mijn werk weghalen?

quote:
I doubt it...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb woensdag achter jou aan gereden! En ik vond je irritant!

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb woensdag achter jou aan gereden! En ik vond je irritant!
Jij haalde mij in, dan ging je weer naar rechts, verminderde je vaart, kwam ik eraan, gaf je gas bij en ging je voor mijn neus weer naar links
Je hebt mij zelfs nog aan gekeken
Er hangt ook iets aan je spiegel volgens mij...

Thanks.quote:

Ja, dan was jij het!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik ga altijd naar rechts als het kan. En dan probeer ik weer voor te kruipen.En ja, er hangt een boerenfox aan mijn spiegel. Die lijkt enigszins op een Jack Russel, want die waren uitverkocht.

Marc Arcadipanequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die is hard ja. Ik ben vooral van de early rave uit 1993/1994. Vooral de Frankfurt-shit van PCP enzo.

Hehe, dat heb ik dan gemerkt. Ehm... Het was een beetje om en omquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:20 schreef teknomist het volgende:
En ik heb een spastische rechterknie. Dan ga ik eerst een minuut 140 rijden en dan opeens ga ik weer een tijdje 110 rechts rijden. Ik heb daar totaal geen evenwicht in. Waar reed ik je voorbij?

Dat is Tilburg-West naar de UVT toch? Ik rijd altijd een stuk door naar Oost / Hilvarenbeek, want dat is de snelste weg naar CS, waar ik werk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Het was trouwens vanaf het ziekenhuis in R'daal tot Tilburg
Ik nam Tilburg / Goirle en jij reedt volgens mij door..

Niet echt hardcore maar toch wel een fijne klassieker uit die tijd:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Marc ArcadipaneThe leathernecks
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |