Ook lekker idd, daar zou ik ook wel eens mee willen stoeien, als je d'r in de filmpjes bezig ziet, die ik uiteraard alleen kijk uit educatief oogpunt.quote:
Ik zie liever jou.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef automatic_ het volgende:
Misschien moeten jullie proberen een meet te regelen met één van die meiden?
Nou, na deze plaatjes durf ik helemaal niet meerquote:
Waarom niet dan? Schoonheid zit van binnen eej, misschien zijn die wijven wel enorme bitches, weet jij veel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, na deze plaatjes durf ik helemaal niet meer
Ook leuk, alleen een beetje dom koppie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Google anders ff Yurizan Beltran, daar had ik van het weekend in een ander topic ook wat pics van gepost.
Nee, ze moeten onbereikbaar blijven. Dat is juist het leuke!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef automatic_ het volgende:
Misschien moeten jullie proberen een meet te regelen met één van die meiden?
Ze hoeft ook niet zoveel te zeggen hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook leuk, alleen een beetje dom koppie.
Oh...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, ze moeten onbereikbaar blijven. Dat is het leuke!
Oja, dat is waarquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Schoonheid zit van binnen eej, misschien zijn die wijven wel enorme bitches, weet jij veel.
Ja, heel lief! Dat mag je elke dag wel doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kijk, heb ik je toch weer wat zelfvertrouwen terug gegeven, lief hè!
Met plezier hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, heel lief! Dat mag je elke dag wel doen
Een tegenprestatie zou idd wel fijn zijn...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef teknomist het volgende:
Ja, maar lieve woordjes zijn niet gratis he!
Oke, dan gaat dat vanaf nu inquote:
Ssst! Hij doet het voor niets!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef teknomist het volgende:
Ja, maar lieve woordjes zijn niet gratis he!
Prima, vandaag hebben we nu gehad, dus morgen weer dan. Ik zal eraan denken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan gaat dat vanaf nu in
[..]
Ssst! Hij doet het voor niets!
Dus dan zou ik op mannen met dikke tieten vallen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef teknomist het volgende:
Geen enkele man doet voor niets. Tenzij -ie homo is ofzo.
Is dat niet overal?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
't Is hier net de technische universiteit.. Eén vrouw aanwezig en alle mannen slaan op hol
Ho ho, ik ben hier de observerende derde hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
't Is hier net de technische universiteit.. Eén vrouw aanwezig en alle mannen slaan op hol
Ja, dat lijkt dan in ieder geval nog een beetje op een vrouw!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus dan zou ik op mannen met dikke tieten vallen?
Niet in een moskee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |