Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Oblivion het volgende:
Parouscha: Bij de drogist heb ik met Miss Sporty in mijn handen gestaan, ook zo'n blauwe.
Kosten geloof ik 1,99 Dus best te doen.![]()
En wel als je de laatste post hebt, een nieuwe openen!
ik pleur alles op de serverquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die is daar toch helemaal niet voor bedoeld?
grote mond, klein nageltje...quote:
ah, goed om te weten, maar ik heb toch liever alles bij elkaar op flickr. stomme flickrquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik pleur alles op de serverer is een categorie 'crew crap'
Bijnaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja.
het jij je nagels al gepost fiets?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bijna![]()
voorjaarsvakantie! echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Etosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?Bij welke drogisten kun je ze halen?
iswear!quote:
jij woont toch in endhovuh?quote:
Eindhoven en leuke winkeltjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij woont toch in endhovuh?
ik ga daar over 2 weken heen, weet jij nog leuke winkeltjes waar je leuk kunt shoppen voor nagellakjes?
oh, okquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven en leuke winkeltjes
Ga maar nagellak shoppen in Leie en kom hier de kroegen inDebsterrr en ik gaan wel mee
De H&M in de Piazza (is bij de Bijenkorf) heeft nagellak, er zit een Claire's in de lange winkelstraat. daar zit ook de grote Kruidvat met multiple displays.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij woont toch in endhovuh?
ik ga daar over 2 weken heen, weet jij nog leuke winkeltjes waar je leuk kunt shoppen voor nagellakjes?
aah, h&m met lakjes i9s altijd leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De H&M in de Piazza (is bij de Bijenkorf) heeft nagellak, er zit een Claire's in de lange winkelstraat. daar zit ook de grote Kruidvat met multiple displays.
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven en leuke winkeltjes
Ga maar nagellak shoppen in Leie en kom hier de kroegen inDebsterrr en ik gaan wel mee
Oef, daar vraag je me wat... Volgens mij was ik in een DA...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?Bij welke drogisten kun je ze halen?
Kun je daar die link niet spammen van die petitiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef Mirjam het volgende:
essence post btw op facebook allemaal foto's van de nieuwe collectie, zit wel veel leuks tussen, veel kleurtjes ook
oh, hey, da's een goed idee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en Mirjam, ff in de gaten houden dan, als de Dollarnailart bestelling dan binnen is kunnen we misschien ff snel ergens meeten, hoeft het niet met de post!
ga je vrijwillig 4 dagen naar Lampegat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, hey, da's een goed idee!
misschien is t handig als we tegen die tijd ff telefoonnummers uitwisselen?
ik ga de 25e en blijf er 4 dagen
mierlo, to be more precisequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je vrijwillig 4 dagen naar Lampegat?
Nu ben ik wel benieuwd naar de reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |