Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wijquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wij![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wij![]()
Waarom verander je je tekst nouquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter de kat dan dat je het zelf doet![]()
omdat die zin niet kloptequote:
Heus welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat die zin niet klopte
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor nog liever de hele dag die rottige carnavalsmuziek dan telkens dat songfestivalliedje
PWNDquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor nog liever de hele dag die rottige carnavalsmuziek dan telkens dat songfestivalliedje
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter de kat dan dat je het zelf doet![]()
Onder welke steen leef jij? geef me de locatie en ik kom er ook onder liggen. gezelliequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef nieslief het volgende:
[..]erop??
Het is mij gelukt om dat hele liedje nog niet een keertje te horen.
Heb ik geen mooie TT voor je gemaakt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee. Ik doe het dan toch liever zelf.
Ik meld me ziek tot het voorbij is en kom er bij liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? geef me de locatie en ik kom er ook onder liggen. gezellie
Zit je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt gestoord van dat shalaliegedoe op de radio.
Wanneer is dat ESF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |