2,5KG friet kost nog geen 2 euro!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:14 schreef Xrtzsck het volgende:
Heb je nog wel geld om ervan te eten?
Aan wie verkopen? wie zou hem willen?.....iemand????quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga werken dan of verkoop je reet voor een pannetje
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:20 schreef Equites het volgende:
Post is een foto TS misschien wil ik je wel in je reet neuken voor 1 pannetje.
quote:
Nee meestal komt ie met die kuttopics over eten en hoe hij alles heeft gepeuterd in de keuken...en soms zet ie een gore plaatje bij dat om te kotsen is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:32 schreef Hetiszover het volgende:
Is dit het maandelijkse Schenkstroop janktopic?
Ik word er niet goed van.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:35 schreef waternet het volgende:
[..]
Nee meestal komt ie met die kuttopics over eten en hoe hij alles heeft gepeuterd in de keuken...en soms zet ie een gore plaatje bij dat om te kotsen is.
Het interesseert me geen zak. Als het echt is moet hij hulp zoeken en als het verzonnen is ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:35 schreef waternet het volgende:
[..]
Nee meestal komt ie met die kuttopics over eten en hoe hij alles heeft gepeuterd in de keuken...en soms zet ie een gore plaatje bij dat om te kotsen is.
Ben jij nou een christen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het interesseert me geen zak. Als het echt is moet hij hulp zoeken en als het verzonnen is ook.
Schenkstroop![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dit loopt al maanden en dus moet hij eerst maar eens hulp zoeken voor hij hier weer komt klagen.quote:
Moet je wel een friteuse hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
2,5KG friet kost nog geen 2 euro!
Met eten red ik het nog net. Vandaag had ik nog aardappelsalade van gister met brood.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:14 schreef Xrtzsck het volgende:
Heb je nog wel geld om ervan te eten?
Huh.. Wasn't mequote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:35 schreef waternet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |