Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Moet dit niet Thipo zijnquote:
Zie TTquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, leu
edit: Markooo in m'n topic
Ik zoep niequote:
Zie TTquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
vanavond nog een broodje shoarma gehad, misschien niet moeten doen. Me buik gaat als een malle tekeer nu
quote:
Bij Pieter?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiemorguh. Vanaamd poolen!
Bek hol'n en zoep'n Machiel!quote:
Ja maar Robin, we zijn niet allemaal zo stoer als jij!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:22 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga met Machiel zoep'n vanoamd, en jullie zitten lekker te poolen, te kutten, te doen ALSOF je zuipt. En wij doen het echte werk.
Dat is juist het probeem jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja maar Robin, we zijn niet allemaal zo stoer als jij!
Nee, dit weekend drink ik geen druppel alcoholquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef haakon het volgende:
Daniël gaat ook wel z'n best doen, toch ?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, dit weekend drink ik geen druppel alcohol
quote:
Is goed! Weg hier uit dit koude kikkerlandje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef Redbaron het volgende:
zullen we daar samen heen gaan Selma?
2 keer bijna geëmigreerd. 1x VS, 1x Qatar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weg hier uit dit koude kikkerlandje.
Hoi Sanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Avatar was echt prachtig! En ik heb m'n carnavalsoutfit compleet
Bijna?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 keer bijna geëmigreerd. 1x VS, 1x Qatar.
Altijd lekker weer..
Heb je nou ook echt dat maagdenbandje gekocht?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Zeker. Alleen ligt hij bij m'n vriendin in Zevenaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb je nou ook echt dat maagdenbandje gekocht?
ch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:49 schreef Redbaron het volgende:
hiephoi, mag deze week toch nog rijdenWeer richting Basel(ch)
VS ging m'n werkvisum niet door. bedrijf had fouten gemaakt en toen geen zin meer.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef Robinhoo het volgende:
Mijn collega zei een keer aan de telefoon GOEDEMIDDAG. TERWIJL HET 11.57 WAS !!!!!![]()
Nog nooit zo hard gelachen!!!!
Met die zinsopbouw ga ik daar toch over twijfelenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef Robinhoo het volgende:
ooh lol dat hoef je erbij niet te vertellen, niet iedereen is zo dom.
ik zelf ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die zinsopbouw ga ik daar toch over twijfelen
x2 ik vind tot ziens zeggen tegen vreemden aan de telefoon tot vele malen ergerquote:
Waarom vraag je dan wat CH is? Dat is echt geen Concours Hippique in dit gevalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef Robinhoo het volgende:
Maar toch weet elke mongool dat Basel in Zwitserland ligt.
Omdat het niet echt logisch is om de term CH te gebruiken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan wat CH is? Dat is echt geen Concours Hippique in dit geval
....?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef Redbaron het volgende:
Maar niet iedereen weet hoe ze er komen,
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Robinhoo het volgende:
MARKO IS AANGENOMEN.
hahahah lekker voor hem hij kan het zelf niet vertellen.
Ben je nog steeds dronkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Robinhoo het volgende:
MARKO IS AANGENOMEN.
hahahah lekker voor hem hij kan het zelf niet vertellen.
Moet jij een outfit aan dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wat wil je er dan voor gebruiken, kijk op de kentekenplaten en daar staat CH...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat het niet echt logisch is om de term CH te gebruiken?
Nog nooit zo'n kater gehad. Ik snap niet hoe dat kan had maar 3pijpjes gehad?!?!??quote:
De rest weet je niet meer?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n kater gehad. Ik snap niet hoe dat kan had maar 3pijpjes gehad?!?!??
Dat was een grapje naar Bas toe, omdat hij gister zei dat Robin maar 3 biertjes op kon!quote:
Geloof ik niets van, lijkt me waarschijnlijker dat hij na 3 pijpjes vd kaart wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat was een grapje naar Bas toe, omdat hij gister zei dat Robin maar 3 biertjes op kon!
Denk het ook Bas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geloof ik niets van, lijkt me waarschijnlijker dat hij na 3 pijpjes vd kaart was
Het is alleen maar de internationale afkorting voor Zwitserlandquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat het niet echt logisch is om de term CH te gebruiken?
Het zou voor de 2e keer in Twente zijn dat we hier internationaal gaan doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is alleen maar de internationale afkorting voor Zwitserland
Je kan niet alles weten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het zou voor de 2e keer in Twente zijn dat we hier internationaal gaan doen.
Selmaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
He ik kan niet inloggen op Youtube. Schijtsite.![]()
@ Krea, dat is balen.
@Marko, hoi
Dat doe ik alleenbij jou, dat weet je toch?quote:
Ik lus ook wel watquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef Robinhoo het volgende:
OVER HALF UUR NAAR DE PIZZARIA HEJAAHEHEHAJAJAOHOOOOO
jaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik alleenbij jou, dat weet je toch?
ik niet, want ik ben geen mongool.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ik durf dat te betwijfelen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef Robinhoo het volgende:
JIJ BENT NOG ERGER DAN EEN MONGOOL1!!.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:45 schreef Kreator het volgende:
Basel, ligt dat niet in de buurt van Vancouver?
Wat hebben de inwoners van Mongolie hier nu mee te maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
JIJ BENT NOG ERGER DAN EEN MONGOOL1!!.
Normaal mens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef Robinhoo het volgende:
JIJ BENT NOG ERGER DAN EEN MONGOOL1!!.
14.gifquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Normaal mens.
.
.
.
Mongool.
.
.
Krea.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Robinhoo.
Ik vind het prima zo.
zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:16 schreef Kreator het volgende:
Doe je eigenlijk nog aan pm, san?
hier nog steeds drukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Assiej het volgende:
[..]Alloo daar
goedgoed
weekendd en moedaar?
Nee.quote:
Whehequote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:54 schreef Kreator het volgende:
Ratel. Trouwen?
Kon je niet gewoon even ja zeggen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Whehenee, ik doe niet aan trouwen.
sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon even ja zeggen....
*deceptie verwerkt*
Probeer het bij Assiej.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
San wilde ook al niet. Wat een dag....
Beter een bruiloft voorkomen dan dat we daarna gaan scheiden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]2 decepties is wel genoeg voor 1 dag
Jij hebt mij nooit gevraagd vandaagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
San wilde ook al niet. Wat een dag....
Hahaha, ik vind t tofquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee.Vroeger wel aan meegedaan hoor. Toen ik een tijdje in Breda woonde.
maar toen ging ik vooral voor de jongens![]()
Neequote:
Maar ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar het gaat om het idee.
Ik doe niet aan trouwen... Dat is voor juppen.
Maar ook goed moederenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik niet.Ik kan heel bot doen en soms erg egoistisch zijn.
Nou, misschien morgen dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ik niet.Ik kan heel bot doen en soms erg egoistisch zijn.
Dat is dus de reden dat je Selma ten huwelijk vraagt! Ahaaaaa! Ik snap het.... niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet toch dat je de enige voor me bent..
Ik maak je jaloers natuurlijk. Dat werkt namelijk heel goed bij jou.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
Dat is dus de reden dat je Selma ten huwelijk vraagt! Ahaaaaa! Ik snap het.... niet?
Ik ben ook gek op symboliek en op feestjes. Maar het huwelijk staat tegenwoordig symbool voor een korte periode van puur geluk om daarna het ellendigste van je leven te worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:22 schreef omearos het volgende:
ik ben een yup
Ik wil wel graag trouwen, ben gek op symbolieken op feestjes
Check.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja Krea, lul je hier maar eens uit.
Juistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak je jaloers natuurlijk. Dat werkt namelijk heel goed bij jou..
Ik leg je wel een keer uit dat het daadwerkelijk wel zou kunnen werken, maar dat lijkt me niet geschikt voor fok.quote:
Trouwen is nooit geschiktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik leg je wel een keer uit dat het daadwerkelijk wel zou kunnen werken, maar dat lijkt me niet geschikt voor fok.
Tja, of je nou een papiertje ondertekent gekleed in zwart en wit met allemaal mensen eromheen, of dat je een papiertje ondertekent bij de notaris in je dagelijkse kloffie, uiteindelijk wil je wel iets ondertekenen als je samen verder wil en dingen wettelijk geregeld wilt krijgen. Doe mij dan maar met symboliek en feestjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op symboliek en op feestjes. Maar het huwelijk staat tegenwoordig symbool voor een korte periode van puur geluk om daarna het ellendigste van je leven te worden.
Daar pas ik voor. Ik geef wel een 'Wij-gaan-niet-trouwen' feest
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dusAls dat geen heidi kapsel is!
Ik hoef niks wettig geregeld. Wat van mij is, is van mij, wat van hem is, is van hem. Desnoods komt er een contract mocht het mis gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:34 schreef omearos het volgende:
[..]
Tja, of je nou een papiertje ondertekent gekleed in zwart en wit met allemaal mensen eromheen, of dat je een papiertje ondertekent bij de notaris in je dagelijkse kloffie, uiteindelijk wil je wel iets ondertekenen als je samen verder wil en dingen wettelijk geregeld wilt krijgen. Doe mij dan maar met symboliek en feestje
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde op het jaloers maken (enzo). Maar goed. Die theorie laat ik nog wel eens op je los.
Kreator!, alles wel?quote:
Nee, druk.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je gaat het toch ontkennen. Maar dat geeft niet. Dan heb ik al gescoord..
Net zo. Maarja, weinig aan te doen. Niet alle factoren zijn intern te regelen uiteraard, enkele externe zaken zijn niet te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet alles. Maar het meeste wel. Daar?
Maarja, je kunt wel mooi fokken tijdens het werk. En schoonmaken kan Jos wel doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nog 2 uurtjes en dan weer vrijMorgen wel werken, dus een erg kort weekend, helaas (waarin in zondag ook nog eens kan gaan schoonmaken, zucht)
Blehquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan moet ik de theorie uitleggen. Komt wel..
Ook leuk. Al krijg ik dan altijd jeuk en ga ik impulsaankopen doen./quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Misschien naar de motorbeurs.
tja, samenlevingscontract zorgt ervoor dat dingen geregeld zijn op het gebied van belastingen, erfrecht, enzovoort. Van die dingen waar je niet bij stilstaat tot je het nodig hebt. Nogal klote als je niks mag regelen in naam van je partner op het moment dat dat ineens nodig is omdat je wettelijk gezien niet de partner bent. Niks romantisch, puur praktischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef niks wettig geregeld. Wat van mij is, is van mij, wat van hem is, is van hem. Desnoods komt er een contract mocht het mis gaan.
Als je echt bij elkaar hoort, voegt zo'n papiertje geen kloot toe.
Je wil graag op fok horen waarom je eigenlijk wel jaloers bent als ik iemand anders ten huwelijk vraag?quote:
Mag ook via PM. Want je weet heel goed dat ik het woord jaloezie niet kenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wil graag op fok horen waarom je eigenlijk wel jaloers bent als ik iemand anders ten huwelijk vraag?
Geld zat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook leuk. Al krijg ik dan altijd jeuk en ga ik impulsaankopen doen./
Practisch houd ik ook van. Maar ik hoef er geen feest omheen. En het moet al helemaal geen trouwen heten, want dan word er binnen de kortste keren ook nog verwacht dat je kinderen neemtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:45 schreef omearos het volgende:
[..]
tja, samenlevingscontract zorgt ervoor dat dingen geregeld zijn op het gebied van belastingen, erfrecht, enzovoort. Van die dingen waar je niet bij stilstaat tot je het nodig hebt. Nogal klote als je niks mag regelen in naam van je partner op het moment dat dat ineens nodig is omdat je wettelijk gezien niet de partner bent. Niks romantisch, puur praktisch
Welke dag(en)? ook met de motor?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef omearos het volgende:
jullie gaan snel, of ik ben gewoon te sloom
Ik ga ook naar de motorbeurs
Die kindervraag krijg ik nu alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Practisch houd ik ook van. Maar ik hoef er geen feest omheen. En het moet al helemaal geen trouwen heten, want dan word er binnen de kortste keren ook nog verwacht dat je kinderen neemt
waarschijnlijk op zondag, en we gaan met de trein uit financiele overwegingen (lees: OV-jaarkaart)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Welke dag(en)? ook met de motor?
Oja, ik zit te denken om ook dan te gaan. Wel op de 2-wieler overigensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Die kindervraag krijg ik nu al"je loopt al tegen de 30, heb je al trouw- en kind-plannen?"
Terwijl ik al jaren roep dat ik niet weet of ik uberhaupt wel ooit kinderen wil
![]()
[..]
waarschijnlijk op zondag, en we gaan met de trein uit financiele overwegingen (lees: OV-jaarkaart)
Kinderen moet je niet aan beginnenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Die kindervraag krijg ik nu al"je loopt al tegen de 30, heb je al trouw- en kind-plannen?"
Terwijl ik al jaren roep dat ik niet weet of ik uberhaupt wel ooit kinderen wil
![]()
Shame on you!quote:
Hehe, nu nog niet inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderen moet je niet aan beginnenEen man die kinderen wil, is bij mij aan het hele verkeerde adres.
mooi op tijd ofniet ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oeh! Als ik zo thuiskom ligt Fallout 3 op de mat
Met dit weer kun je toch sowieso niet met dat beest rondhupsen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:18 schreef Samzz het volgende:
Yeah
Ik werd net gebeld of ik interesse heb in nog een paard erbij, om te verzorgen en te rijdenHell yeah! Met Wup kan ik nog niks
Binnenbanen ftwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Met dit weer kun je toch sowieso niet met dat beest rondhupsen?
Joa, een maat van me wees op die game. Tot een aantal weken geleden kende ik de Fallout-serie niet echt, alleen van horen zeggenquote:
Henig an, kearlquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:34 schreef Redbaron het volgende:
nou luitjes, doe henig an, ik gaat ri oldenzaal.
Weerbeeld in Duitsland is sneeuw![]()
![]()
kalm an!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:34 schreef Redbaron het volgende:
![]()
en pak je goed in want het word koud.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:34 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Weinig, leren vooral en zondag even met een vriendin van me de optocht kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier nog steeds druk
nog plannen voor 't weekend?
Gelukkigquote:Werder Bremen komt met veel fans naar Enschede
donderdag 11 februari 2010 | 19:14 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 12 februari 2010 | 13:10
Tekstgrootte
De politie Twente ontkent het gerucht dat de binnenstad wordt afgesloten voor Duitse fans.
ENSCHEDE - Werder Bremen heeft alle beschikbare 1100 uitkaarten voor de wedstrijd in de Europa League tegen FC Twente, donderdag 18 februari, verkocht. Dat betekent dat Enschede een invasie van Duitse fans tegemoet kan zien. Ze mogen op eigen gelegenheid naar Enschede reizen, er is geen verplichte combiregeling.
In Duitse supporterskringen gaat het hardnekkige gerucht dat de binnenstad van Enschede donderdag wordt afgesloten voor de Werderfans. De politie Twente ontkent dat. Woordvoerder Jan Camphuis: ,,Daar weten wij echt niks van. Van een totaalverbod is geen sprake en kan ook geen sprake zijn. De fans worden wel geadviseerd om rechtstreeks naar het stadion te reizen.''
vanavond snooker&pool!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Weinig, leren vooral en zondag even met een vriendin van me de optocht kijken
en u ?
daar zit ook een snooker ja, maar ik ga naar oldenzaal!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is dat het pand schuin tegenover Holland Casino in Enschede?
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
daar zit ook een snooker ja, maar ik ga naar oldenzaal!
ja, om half 9quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gezelligg met wie ga je dan
ga je ook poolen?
Voor fc t?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joodels, nog kaarten voor morgen in het bezit?
Ik ok.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog, vnaaf CV Tubbig
.
Nee Heracles PSV ofzoietsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor fc t?
ook al had ik kaarten dan was ik er nog niet heen gegaan![]()
Zal mooi bagger feest worden weerquote:
Avond.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Tukkers! Ben terug van niet weggeweest!
Hoe gaat het? carnavallen?? Nijverdal heeft dat helaas niet.
ik vroeg met wie je gingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja, om half 9, jij moet ook gewoon gaan
Anders ga met mij meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik vroeg met wie je ging
niet of ik daarbij aanwezig mocht zijn
Oke nice, zal een beste wedstrijd worden. Doe wat goeds voor 'ons'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja oke zondag
Seizoenskaart he
ik ga geen namen noemen hier, weet haast wel zeker dat je ze niet kent!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik vroeg met wie je ging
niet of ik daarbij aanwezig mocht zijn
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke nice, zal een beste wedstrijd worden. Doe wat goeds voor 'ons'.
Eens moet de eerste keer zijn ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Nou Heracles heeft nog nooit van PSV gewonnen, en slechts 1x gelijk gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi david henrike!quote:
Heracles gaat winnenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Nou Heracles heeft nog nooit van PSV gewonnen, en slechts 1x gelijk gespeeld
Die is heel anders!, maar wel leuk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
zometeen Inglorious Bastards kijken, de originele versie uit 1978
Gut! Und du?quote:
ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die is heel anders!, maar wel leuk.
es ist schön zu hörenquote:
Dat is natuurlijk het 'droomscenario'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Hai Henrike.
[..]
Heracles gaat winnen![]()
Twente ook![]()
Staan ze weer op gelijk aantal punten.
Jawohl, bei der expedition, es war jemand krankquote:
War es toll denn?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawohl, bei der expedition, es war jemand krank
verstehen sie kein deutsch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop hoopt dat mensen hier ook NL beginnen te praten.
HALLOquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Es war eine schöne Abwechslung.quote:
Ahh, eine gute sache.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Es war eine schöne Abwechslung.
Google translatequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Valt niet opquote:
Dat wil ik er niet eens voor doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Google translate![]()
Je kunt mijn text zo weer terug transformeren naar Nederlands![]()
Ben niet goed in Duits dus deed het zoals een echte nerd betaamt d.m.v het internet.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat wil ik er niet eens voor doen.
Trouwens ........ HET IS WEEKEND .... ekstraWEEKENT!!!
Jup, Wordt weer een sappig weekendquote:
CV of wat ;P?quote:
KOM JIJ OOK? Volleybaltoernooi in Almeloquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef TurkishDelightVolley het volgende:
Op zondag 28 februari 2010 organiseren wij, Turkish Delight Volleybalteam, een volleybaltoernooi.
Dit sportfestijn zal plaatsvinden in de Sporthal Rembrandt in Almelo.
KOM JIJ OOK??
Stel je volleybalteam samen met vrienden, familieleden of collega's en schrijf je in voor dit toernooi.
Mocht je niet willen spelen, dan kan je natuurlijk altijd komen kijken en je vrienden/vriendinnen toejuichen.
Inschrijfkosten zijn ¤30,00 per team (6 personen waarvan minimaal 1 dame).
Ook zal een van de teamleden 1 of meerdere wedstrijden moeten fluiten
als scheidsrechter. Verder zijn er geen voorwaarden!
Mail voor het aanmeldingsformulier naar: turkishdelightvolley@live.nl Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
TOT ZIENS OP ZONDAG 28 FEBRUARI 2010 IN DE SPORTHAL REMBRANDT!
Kan ik ergens op wachten of kan ik even slapen, douchen en cafeèn?quote:
Dat Turkish staat me niet zo aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, Wordt weer een sappig weekend.
[..]
CV of wat ;P?
[..]
KOM JIJ OOK? Volleybaltoernooi in Almelo
f3 is leuk, deel 2 nog gaver. Oja, en je zult vannacht weinig slaap krijgen, is aardig verslavendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik zit Fallout 3 te installeren, moest hem wel imagen en mounten, denk dat mn dvd-speler/brander binnenkort de pijp uitgaat
Dat zeker weten, heb er totaal 263 overgehouden, nu nog uploaden naar picasaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ach is toch leuk
Uploaden schiet niet op.
Dat duurt lang... Tenminste, ik doe m'n foto's nog altijd resizen en zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zeker weten, heb er totaal 263 overgehouden, nu nog uploaden naar picasa.
Ja klopt, ik resize ze ook met 'Arles Image Web Creator' gaat het toaal toch mooi van 200+ mb naar +/- 80MBquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat duurt lang... Tenminste, ik doe m'n foto's nog altijd resizen en zo.
XP image resizer (uit de powertoys), doet het nog veel beter en eenvoudiger. Gewoon rechts klikken op al je foto's, dan resize kiezen en je kiest een resolutie. Dan ga je van 200mb naar 10mb ofzo, met een redelijke resolutie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef Mdrop het volgende:
Ja klopt, ik resize ze ook met 'Arles Image Web Creator' gaat het toaal toch mooi van 200+ mb naar +/- 80MB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |