In actie:quote:Ri Song-Chol (born August 1, 1986, in Pyongyang, North Korea) is a North Korean figure skater. He is the 2003, 2007, 2008, and 2009 North Korean national champion.
Fransesc Souilie heeft mijn dag goedgemaakt met een 73e plaats van de 95.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Mijn Langlaufbrazilianen van vandaag zijn ook geweest:
Jaqueline Mourćo werd keurig 67e van de 78, met een tijd van ongeveer 5 minuut 30 achter de winnares.
Leondro Ribela had het wat moeilijker, uiteindelijk 90e van de 95e finishers op een achterstand van 9 minuten en 59,9 seconden, dus net binnen de 10 minuten
Hmm... ik zou zeggen 1 land per persoon maar als je er per se twee wil, dan kan ik je niet tegenhouden.quote:
In beide runs jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:30 schreef tho_Omas het volgende:
Zag ik Clark Ribeiro nu vallen, heywoodu?
Helaas. Mijn snowboarder werd laatste in de kwalificatie, op 21 seconden van de volgende.quote:
Hebben ze geen stream die de rest laat zien?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:21 schreef Halcon het volgende:
Ik vind het irritant dat bij bv. alpine ski ze na nummer 35 r mee stoppen, terwijl nog 30 atleten moeten afdalen. Ok, de toppers zijn geweest, maar er is altijd nog een kansje dat een van de 30 die nog moet afdalen een snellere tijd behaalt.
Ik houd me aanbevolen.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:50 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Hebben ze geen stream die de rest laat zien?
Na alle onderdelen keurig een top-10plaats. Uiteindelijk definitief als 10e geėindigd, deze helden van mij.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef golfer het volgende:
Mijn 2 Israėlische ijsdansers doen het nog prima en staan na twee onderdelen op een keurige 10e plaats.![]()
Degene die vóór die Tadzjiekse nepskier (en tussen die lui uit al die andere nep-ski-landen) van jou naar beneden gaat is Johnatan Longhi, de Braziliaan op jacht naar GOUDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:19 schreef Falco het volgende:
Onze grote Tadzjiekse vriend Andrei Drygin boekt progressie! Was hij op de afdaling nog de allerlaatste van alle skiėrs die veilig en reglementair de finish haalde, bij de Super-G was hij een-na-(!)-laatste van alle niet gediskwalificeerde of niet-gefinishde deelnemers.
Vandaag staat de reuzenslalom voor hem op het programma en hij begeeft zich in goed gezelschap: Een Senegalees, een San Marinoėr, een Peruviaan en ook buurlandgenoten uit Oezbekistan en Kirgiziė zijn van de partij. Kortom een bont gezelschap, waarvan wij FOK!kers natuurlijk allang alle ins en outs kenden. De competitie tussen hen zal spannend worden!
Oleg heeft enigszins teleurgesteld met een 87e plaats uit 92 op de eerste reuzenslalom... Maar we zijn er nog niet...quote:Op maandag 22 februari 2010 01:32 schreef eleusis het volgende:
Nog één dag spanning en dan zullen we Oezbekistan in actie zien.
Ik supporter vooral voor Ornella.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:36 schreef Leatherface het volgende:
Je claimt volgens mij een land dat al iemand anders heeft, maar soit.Ik heb de regels hier niet gemaakt, dus ik weet niet of de TT dubbele claims toestaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |