Las je discrimineren wel goed? Er hingen ook nog eens 20 posters met "pesten is niet cool!" in elk klaslokaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Iemand knock-out slaan lost niets op. Ja het lucht op. Maar het is geen oplossing. Terecht bestraft dus.
Onder anderequote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
huilen om je zin te krijgen zeker
Omdat die stoer isquote:
ik heb vorig jaar mijn beste vriend gehoekt dat luchte niet op eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Las je discrimineren wel goed? Er hingen ook nog eens 20 posters met "pesten is niet cool!" in elk klaslokaal.
Wat moest ik dan doen? "Juf, <naam> pest me!" Dan moesten we elkaar een handje geven, sorry zeggen, en het niet meer doen. Kon die leraar ook weer koffie gaan drinken, terwijl ze zelf ook wel wist dat ie een minuut later weer bezig was.
En ja, soms moet je het heft gewoon in eigen handen nemen.
Ja.Ik heb dat gelezen. En geweld lost het niet op, het verergert het hooguit. Jij moet nog veel leren, jongeman.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Las je discrimineren wel goed? Er hingen ook nog eens 20 posters met "pesten is niet cool!" in elk klaslokaal.
Wat moest ik dan doen? "Juf, <naam> pest me!" Dan moesten we elkaar een handje geven, sorry zeggen, en het niet meer doen. Kon die leraar ook weer koffie gaan drinken, terwijl ze zelf ook wel wist dat ie een minuut later weer bezig was.
En ja, soms moet je het heft gewoon in eigen handen nemen.
Oooh, daaarom!quote:
Hij was dan ook mijn beste vriend niet. Gelukkig is ie verhuisd naar Amerika. Zijn moeder was wethouder hier, dus die zat ons altijd tegen. Kutwijf..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar mijn beste vriend gehoekt dat luchte niet op eigenlijk
MPGquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:10 schreef MPG het volgende:
En nou heb ik genoeg vaderlijke praat gehouden. Bedtijd.Slaap lekker
.
anyhow een flinke mep is wel een opluchting maar dat is et dan ook welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hij was dan ook mijn beste vriend niet. Gelukkig is ie verhuisd naar Amerika. Zijn moeder was wethouder hier, dus die zat ons altijd tegen. Kutwijf..
Misschien. Maar ik voelde me toen wel een stuk beterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.Ik heb dat gelezen. En geweld lost het niet op, het verergert het hooguit. Jij moet nog veel leren, jongeman.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
anyhow een flinke mep is wel een opluchting maar dat is et dan ook wel
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:10 schreef MPG het volgende:
En nou heb ik genoeg vaderlijke praat gehouden. Bedtijd.Slaap lekker
.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei!![]()
Uhuh...meerdere soms zelfs
Forum Opties | |
---|---|