quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ain Diab is tofffff. Al het verkeer, al die strandclubjes, al die discotheken en clubs, een Mac, BK en KFC bij je in de buurt en vooral het strand.
Nou, toe maar, neem het er maar vanquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Toch maar naar Indonesië. Waarschijnlijk de rest van het jaar.
Die is er vast nog wel als ik terug kom.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, toe maar, neem het er maar van. Geen baan die jouw aanwezigheid in Nederland vereist?
Heb je marokkaanse meid als vriendin?quote:
Als ik een antwoord moet geven op een toets moet ik vaker een vakje aanvinken.quote:
En tegen die tijd is het alweer bijna zomer... ik zit met mijn hoofd nog een beetje in 2009, denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die is er vast nog wel als ik terug kom.
Nope, Brabantse.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je maerokkaanse meid als vriendin?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik een antwoord moet geven op een toets moet ik vaker een vakje aanvinken.
NL afkomst dus..quote:
Mijn moeder vindt haar lief.quote:
Nee je hebt mijn hart gebroken manquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Montelly, vertaal jouw spannende gedicht eens.
Go O.US.....like hellloooo we live in 2010 now....tssskquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt haar lief.
Alleen mijn pa heeft zijn vooroordelen weer omdat ze Nederlandse is. /care
Alsof jij mijn hart nu niet breekt, man.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee je hebt mijn hart gebroken man, nooit gedacht dat je zo bot zou zijn
Marokkaanse ouders zijn stevig hoor, dus zo makkelijk was het niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Go O.US.....like hellloooo we live in 2010 now....tsssk
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof jij mijn hart nu niet breekt, man.
Hoe durf je mij een man te noemen?
Ben je al bij haar thuis geweest, kennisgemaakt? Het zijn geen tokkies neem ik aan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Marokkaanse ouders zijn stevig hoor, dus zo makkelijk was het niet.
CARNAVALLLLLLL!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt haar lief.
Alleen mijn pa heeft zijn vooroordelen weer omdat ze Nederlandse is. /care
Ik hou van jouquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb chocola en chips voor je..
Paprika en naturel, vandaag niet zoveel keus, sorry.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik hou van jou![]()
Oh wacht..wat voor chippies?
Hun eerste reactie nadat ik koffie met haar ouders heb gedronken:quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je al bij haar thuis geweest, kennisgemaakt? Het zijn geen tokkies neem ik aan.
Je hebt zeker gezegd dat niet zoals andere "marokkanen" bent hahaha...
Je bent de goeie marokkaan..
Paprika is wel zwaar okequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Paprika en naturel, vandaag niet zoveel keus, sorry.
Echt hè... Dat zegt iedereen volgens mij tegen elke Marokkaan die ze leren kennen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Hun eerste reactie nadat ik koffie met haar ouders heb gedronken:
"Jij bent gelukkig niet zoals al die andere Marokkanen."
Dat hoor ik overal man, alsof alle Marokkanen kut zijn.
Verkapte-wikwakka, sjaak en montelly zijn homo-post.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja, goede vraag van o.us, hoe denken jullie ouders over vriendjes?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Hun eerste reactie nadat ik koffie met haar ouders heb gedronken:
"Jij bent gelukkig niet zoals al die andere Marokkanen."
Dat hoor ik overal man, alsof alle Marokkanen kut zijn.
Mijn vader zou het er wel moeilijk mee hebben, maar hij zou het uiteindelijk wel accepteren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Behalve als dat op het politiebureau is, hequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Echt hè... Dat zegt iedereen volgens mij tegen elke Marokkaan die ze leren kennen.
Whehe.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mijn vader zou het er wel moeilijk mee hebben, maar hij zou het uiteindelijk wel accepteren.
Jij bent slim.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Verkapte-wikwakka, sjaak en montelly zijn homo-post.
Daar ben ik nooit onvrijwillig terecht gekomenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Behalve als dat op het politiebureau is, he.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mijn vader zou het er wel moeilijk mee hebben, maar hij zou het uiteindelijk wel accepteren.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Begin er thuis eens over..quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Mn broer had wel een ''serieuze'' relatie van 2 jaar ofzo..en hij nam zn vriendinnetje mee naar huis.
Sounds like mequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Mn broer had wel een ''serieuze'' relatie van 2 jaar ofzo..en hij nam zn vriendinnetje mee naar huis.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen idee![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, dan denkt ze dat ik een vriendje heb!
Neem 'Big Wick' voor de grap een keer mee naar huis.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vond het best wel uhm..tja ''uhm''.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Sounds like me
Ze wilt iedere keer Marokkaans eten hebben als ze bij ons eet.
Tajine, couscous en bastilla vindt ze heerlijk.
zeg dat je het voor de toekomst wil weten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Sounds like me
Ze wilt iedere keer Marokkaans eten hebben als ze bij ons eet.
Tajine, couscous en bastilla vindt ze heerlijk.
Een beetje respect voor iemands vriendin is op zich wel ok.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ze niet een beetje marokkanen minded? Nigger-lover maar dan 1tje die op marokkanen valt..
Niemand MOET iets. Je bepaalt nog altijd zelf wat je doet en mijn moeder is niet het type dat dr eigen kind zou verstoten oid. Maar goed..ik weet het allemaal even niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet jij per-se met marokkaan/moslim gaan? En allerbelangrijkste maakt voor jou wat uit?
Ze heeft gewoon aandacht voor ons cultuur. Als we zo ver komen in de toekomst, is dat zo wel een beetje de norm wilt mijn familie haar mogen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ze niet een beetje marokkanen minded? Nigger-lover maar dan 1tje die op marokkanen valt..
Als ze maar niet...quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een beetje respect voor iemands vriendin is op zich wel ok.
Jij lijkt op mijn vader.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als ze maar niet...
Ik wil geen nderlander
Punt 1: Emel is een luie flapdrol.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een berekening.
er zijn hier ongeveer 5 mensen
als iedereen 1 punt van m'n presentatie maakt, dan werkt ieder voor 1/5 mee
kleine moeite.
Lieverd ik zeg ook..."allebelangrijkste" wat JIJ zelf wil en of het voor JOU een issue is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niemand MOET iets. Je bepaalt nog altijd zelf wat je doet en mijn moeder is niet het type dat dr eigen kind zou verstoten oid. Maar goed..ik weet het allemaal even niet meer.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als ze maar niet...
Ik wil geen nderlander
WIKKIE VERPEST HET NOU NIETquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Punt 1: Emel is een luie flapdrol.
Heb jij een vriendin?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
Elke dag huiseten, huisfeesten en huis dit en huis dat
Vond het niet zo erg dat ik bij de 1e ronde eruit lag, was gezelig, maar 24/7 hoef ik echt niet in dat huis te zitten
En hoi, friet in de trein is fucking chill!![]()
Friet eten in de trein en er dan achter komen dat je de galaschoenen voor je zus die je zou afgeven in Leiden nog in je tas hebt zitten is minderGelukkig had ik nog friet
Afkomst boeit me niet, geloof wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lieverd ik zeg ook..."allebelangrijkste" wat JIJ zelf wil en of het voor JOU een issue is.
Mensen die Smullers eten in de trein en de hele coupé die dan stinktquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
Elke dag huiseten, huisfeesten en huis dit en huis dat
Vond het niet zo erg dat ik bij de 1e ronde eruit lag, was gezelig, maar 24/7 hoef ik echt niet in dat huis te zitten
En hoi, friet in de trein is fucking chill!![]()
Friet eten in de trein en er dan achter komen dat je de galaschoenen voor je zus die je zou afgeven in Leiden nog in je tas hebt zitten is minderGelukkig had ik nog friet
alsjeblieft..quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een berekening.
er zijn hier ongeveer 5 mensen
als iedereen 1 punt van m'n presentatie maakt, dan werkt ieder voor 1/5 mee
kleine moeite.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Afkomst boeit me niet, geloof wel.
Ik had de hele wagon voor mezelf, misschien waren ze gevlucht, misschien ook niet, maar ze hadden best een frietje gemogenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die Smullers eten in de trein en de hele coupé die dan stinkt.
Rookert wij moeten een keer samen gaan stappen! Zonder dollen je lijkt me een chille gast.quote:
Als jij af en toe je muil dan dicht houdt komt dat helemaal goed manquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rookert wij moeten een keer samen gaan stappen! Zonder dollen je lijkt me een chille gast.
Mits versgemaakt, is BK best oké.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:26 schreef o.us het volgende:
Mensen die BK eten in de trein, dáár heb ik respect voor. AH to go en Smullers zijn idd pure aids, ja.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij af en toe je muil dan dicht houdt komt dat helemaal goed man
Au!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als ze maar niet...
Ik wil geen nderlander
Niet fokken met fokken op een Nokia N95quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:25 schreef Ayca het volgende:
rookert, fokken op je mobiel is echt kut.....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert heeft een vriendje gevonden
hihihihihi.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
WHOEOEHAHAAHAHAH
Zo lach jij soms
Gokje, je hebt nog 1 vraag geprobeerd sinds 5 uur geleden vond dat je toen wel een pauze had verdiend?quote:
Gewoon zeggen dat je geen augurk op je burger wilt. Krijg je een verse.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mits versgemaakt, is BK best oké.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij af en toe je muil dan dicht houdt komt dat helemaal goed man
quote:
Je hebt je 2 boeken, je vertel waarom je ze hebt gelezen, wat leuk was, wat kut was, wat diepzinnig was, wat pretentieus was, welk werk de auteur nog meer heeft, welke pulp vergelijkbaar is en je bent klaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
nog een keer:
hoi wie wil mijn presentatie maken. Als iedereen een beetje meehelpt hoef je maar 1/5 aan m'n presentatie bij te dragen. Alvast bedankt.
maar dat is de bedoeling van de presentatie niet. Samenvatting mag maar 1 minuut duren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt je 2 boeken, je vertel waarom je ze hebt gelezen, wat leuk was, wat kut was, wat diepzinnig was, wat pretentieus was, welk werk de auteur nog meer heeft, welke pulp vergelijkbaar is en je bent klaar.
Geen dank
Ik heb vorige week een nachtje bij een vriend gechilled in Rotterdam en heb 4x gezegd dat ie zijn bek moest houdenquote:
Dat is dé truc om een verse te krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen augurk op je burger wilt. Krijg je een verse.
neh dit is een e75 maar ik vind het kut...quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet fokken met fokken op een Nokia N95Je kan in elke houding type
Je kan geen spoilers doen, wat een genotquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
neh dit is een e75 maar ik vind het kut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |