SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder de rok van smurfinquote:
Onder een oliebollenkraam in Trinidad.quote:
Met een coupe vers mokka ijs?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onder een oliebollenkraam in Trinidad.
Vind je ja?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:34 schreef Hukkie het volgende:
Inderdaad wel een beetje triest, maar hij heeft het er zelf naar gemaakt he.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:49 schreef APK het volgende:
Maar voor wie is hij bang dan?
De handtasjesbrigade die de afgelopen jaren de boel in de soep lieten lopen?
Misschien staan er bergen journalisten voor zijn heg te posten tot hij zich laat zien en wordt ie plat gebeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:49 schreef APK het volgende:
Maar voor wie is hij bang dan?
De handtasjesbrigade die de afgelopen jaren de boel in de soep lieten lopen?
Nou nou, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:42 schreef Greys het volgende:
Vind je ja?
Wat voor rampzáligs heeft hij gedaan dan?
Hij heeft een liedje geschreven dat hij leuk en goed vindt en de TROS klaarblijkelijk heeft goedgekeurd.
En verder heeft ie de zenuwen gekregen toen hij de winnaar moest aanwijzen.
Nou inderdaad, stenigen die man!
Maar hij maakt toch al 50 jaar klotemuziek muziek voor een bepaalde doelgroep?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien staan er bergen journalisten voor zijn heg te posten tot hij zich laat zien en wordt ie plat gebeld.
Er is natuurlijk bijna niemand meer die iets positiefs over hem te melden heeft.
Terwijl ze eerder de TROS er op aan moeten kijken als het aan mij ligt, en niet hem persoonlijk.
Hij heeft nou niet zoveel macht dat hij 'ons allemaal' kon dwingen om zijn nummer te nemen voor het NSF.
Ach, ik zal het allemaal wel te serieus nemen
Maar ik vind het wel zielig
Ben ik niet hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nou nou, ik wist niet dat je kwaad werd.
Heb je helemaal gelijk in.quote:Volgens mij heeft de TROS hem carte blanche gegeven om een liedje te schrijven. Dat de TROS dat liedje goedgekeurd heeft is prima, en dat vervolgens half Nederland daarover valt ook. Dat had Pierre ook zelf kunnen bedenken natuurlijk, het liedje heeft een hoog smurfengehalte. Maar internationale allure? Neh.
En dat hij dan ook nog eigenhandig de uitzending verneukt draagt ook niet echt positief bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |