Ik las in de BBC-Foodnewsletter dat dat het jaar rond goed is en zelfs beter buiten het seizoen. Als je het kunt vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:33 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand wanneer het weer rabarbertijd is?
Ja!! heb ze gekocht en de turk wist niet wat ermee te doen maar zijn vrouw zei dat ik ze beste idd eerst kan roosteren en dan verder gebruikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@DE, gelukt met de zonnebloempitten?
ah ok, nou hier inde winkels zie ik het nog niet maar had er ineens zin inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las in de BBC-Foodnewsletter dat dat het jaar rond goed is en zelfs beter buiten het seizoen. Als je het kunt vinden
Windigo, voel je je wat beter vandaag, na een goede nacht slaap?
Veeg ook ff je plaatjes schoonquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:09 schreef Braamyo het volgende:
DAMMIT !!!!!!
komt er net een sld1 binnenlopen vragend naar mijn kamernummer en gebouwnummer voor de lt1, nu kan ik er gif op innemen dat die vanmiddag kamerinspectie houd![]()
ik ga maar eens opruimen
hier ook nog niet gespot. lekker rabarberkoek of rabarber-aardbeiencompotequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, nou hier inde winkels zie ik het nog niet maar had er ineens zin in
rabarlimonade!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier ook nog niet gespot. lekker rabarberkoek of rabarber-aardbeiencompoteals je de pitten roostert komt er meer smaak aan, net als met pijnboompitten. wil je ze snoepen dan de gezouten nemen.
scherp is ie welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef freecell het volgende:
Ik hoor net naast me *moppermoppermopperAAAP!* (blijkbaar wilde er iets niet zoals hij het wilde)
Dus ik zeg: je bent zelf een aap
Leander: Hoehoehoe![]()
't kind heeft humor
quote:Als je de goede kant op kijkt hoef je alleen maar te blijven lopen
Pinupjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
plaatjes?
welke plaatjes???
verwarring ?!?!? arg..... paniek !
Apiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef freecell het volgende:
Ik hoor net naast me *moppermoppermopperAAAP!* (blijkbaar wilde er iets niet zoals hij het wilde)
't kind heeft humor
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef freecell het volgende:
't kind heeft humor
en achter je ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef Bluezz het volgende:
DH als je rechts kijkt, zie je links niks
Ja dat was mijn recept, lekker he? en die kleur!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@DE, de limonade heb ik afgelopen zomer gemaakt, volgens mij was het recept ook van jou, erg lekker! rabarberjam is ook zo heerlijk, dat maakte mijn moeder vroeger, netals kruisbessenjam
picsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
scherp is ie wel
net bij de kapper vandaan, haartjes weer kort en goed in model.
hadden ook zo'n klein spreukenboekje liggen. Had meteen de goede
[..]
Mweh, bij leander was het spannend, nu is het alleen maar vervelend eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
spannend lijkt mij dat FC, op het einde van je zwangerschap lopen....
fijn dat hij vroeg thuis isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef freecell het volgende:
[..]
pics
TARA komt om 2 uur thuis![]()
[..]
Mweh, bij leander was het spannend, nu is het alleen maar vervelend eigenlijk
Ik zie niet op tegen de bevalling of tegen pijn. Wél tegen nog 3 weken weeën en geen baby
ik heb nu ook trek in rabarberquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat was mijn recept, lekker he? en die kleur!
rabarberjam, das een goed idee!
DE ook zo te lezenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef golfer het volgende:
Ik gok op maandagochtend heel vroeg, FC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |