abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77909035
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:00 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja nu wel gelukkig =)
Goed zo! Een nacht rust geeft je vaak weer nieuwe energie en hopelijk ook een positieve vibe!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77909056
vast een hele stomme vraag maar zonnebloempitten, als je die koopt moet jedaar dan nog wat mee doen voor je ze gebruikt of kan je ze meteen gebruiken?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77909102
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:04 schreef DarkElf het volgende:
vast een hele stomme vraag maar zonnebloempitten, als je die koopt moet jedaar dan nog wat mee doen voor je ze gebruikt of kan je ze meteen gebruiken?
Geen idee!!!!!!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:13:31 #54
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77909127
quote:
Eet er een, dan weet je het.
pi_77909138
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

das niet altijd waar, ik ken iemand die de velletjes niet van salami en chorizo sneed... en helemaal verbaasd was dat andere mensen dat wel deden , wist helemaal niet dat dat velletje eraf kon..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77909144
quote:
Wat wil je er mee doen?
Je kan ze geroosterd kopen (om te eten) je kan ze rauw kopen (ook om te eten) dan kan je ze zo eten, of eerst even roosteren. Je kan ze planten (dan wel speciale kopen voor planten, anders érg weinig oogst)
Als je ze wilt meebakken in/op bijv. een brood is het wel lekker om ze eerst even te roosteren.

Oja en die grote zwart/witte nog in de dop zijn gepekeld en das een goede snack
pi_77909168
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat wil je er mee doen?
Je kan ze geroosterd kopen (om te eten) je kan ze rauw kopen (ook om te eten) dan kan je ze zo eten, of eerst even roosteren. Je kan ze planten (dan wel speciale kopen voor planten, anders érg weinig oogst)
Als je ze wilt meebakken in/op bijv. een brood is het wel lekker om ze eerst even te roosteren.

Oja en die grote zwart/witte nog in de dop zijn gepekeld en das een goede snack
ah kijk, inside information

ik wil ze gebruiken om ontbijt/snackrepen mee te bakken (met gedroogd fruit (abrikozen en mango en vijgen) en havervlokken, zonnebloempitten dus appelsap en honing..)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77909187
Even inloggen......
pi_77909230
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ah kijk, inside information

ik wil ze gebruiken om ontbijt/snackrepen mee te bakken (met gedroogd fruit (abrikozen en mango en vijgen) en havervlokken, zonnebloempitten dus appelsap en honing..)
Ok, en hoe zien ze er nu uit? Want soms zijn ze al geroosterd
Je kan er even één proeven? Rauw zijn ze ook best lekker

En dan gewoon bedenken hoe je ze lekkerder vind. Ik geloof dat ze in kant-en-klaar repen vaak rauw zijn (zijn ze een beetje taai)
pi_77909264
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Ok, en hoe zien ze er nu uit? Want soms zijn ze al geroosterd
Je kan er even één proeven? Rauw zijn ze ook best lekker

En dan gewoon bedenken hoe je ze lekkerder vind. Ik geloof dat ze in kant-en-klaar repen vaak rauw zijn (zijn ze een beetje taai)
ik moet ze nog kopen Ga zo boodschappen doen, als ik mijn auto open krijg/gestart krijg/ontdooid krijg en de straat uit kan (tis hier niet gestrooid en erg glad .. gelukkig is het verderop beter anders was ik t niet eens gaan proberen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77909277
Free, bent u daar nog steeds mét bolle buuk?
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:13 schreef Windigo het volgende:

pi_77909337
maar goed, we zullen eens zien. tnx FC

en de groeten verder vandaag aan allen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77909353
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:30 schreef Bluezz het volgende:
Free, bent u daar nog steeds mét bolle buuk?
[..]

Toet
* freecell walvist door.

Gisteren 5 uur weeën om de drie minuten die een minuut duurden.
Effect: 0,0

Barst, ik doe het niet meer.
pi_77909363
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik moet ze nog kopen Ga zo boodschappen doen, als ik mijn auto open krijg/gestart krijg/ontdooid krijg en de straat uit kan (tis hier niet gestrooid en erg glad .. gelukkig is het verderop beter anders was ik t niet eens gaan proberen)
Dan zou ik zeggen: kijk eerst eens wat ze hebebn, roosteren is simpel (zonnebloemolie, koekepan) ontroosteren is moeilijker
pi_77909413
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:36 schreef freecell het volgende:

Toet
* freecell walvist door.

Gisteren 5 uur weeën om de drie minuten die een minuut duurden.
Effect: 0,0

Barst, ik doe het niet meer.

Ik had 3 dagen en nachten weeën, het huis was 3X schoon en de ramen zowat versleten van het poetsen en toen en toen en toen..... zakte het af
pi_77909430
En het enige wat ik weet... ik heb binnen 3 weken een baby
Yay

En ik zit alleen thuis met een jongetje en koppijn en moe
pi_77909488
Ik heb gisteravond even door de telefoon gezongen voor het kleinjongetje omdat hij moest huilen
hij ging er alleen maar harder van huilen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:50:33 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77909502
Goedemorgen allemaal. Ik kom ook maar weer eens mee lezen. Op een of andere onverklaarbare wijze ben ik razend druk @ werk sinds vorige week. Gelukkig vandaag een lege agenda en de tijd om mijn hopeloos vol gelopen mailbox eens door te spitten. Mezelf kennende gaat dat niet lukken zonder om de 10 minuten even snel internet aan te slingeren
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_77909508
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gisteravond even door de telefoon gezongen voor het kleinjongetje omdat hij moest huilen

Wel schattig

EN poetsen heb ik nog even overwogen, maar weeën om de drie minuten en dan van een minuut, dat is effectief 1/3 van de tijd wee Dat poetst niet meer lekker

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 12-02-2010 08:56:16 ]
pi_77909560
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:49 schreef Bluezz het volgende:

morguh
thuiswerkdag
pi_77909677
Goehoeeede morgen vanaf mijn kantoor!
Geinspireerd door Windigo heb ik vandaag bij wijze van lunch een angstaanjagend grote emmer zachte geitenkaas bij me (en crackers en perenchutney). Was het maar vast tussen-de-middag!

Succes met de buik, FC!
Let me see you stripped down to the bone
pi_77909788
Goeiemorgen allemaal De combi whisky en muziek zorgt er dus mooi voor dat je je verslaapt Wel een goede combi overigens
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77909834
hoop dat t een beetje gaat vlotten voor je FC. Zonnebloempitten is maar net waar je ze voor gaat gebruiken DE. Hier nu huishouden, douchen en dan mezelf manicure/pedicure geven, snelle hap en dan op tijd weer in het ziekenhuis.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:24:27 #74
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77910030
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:03 schreef minilot het volgende:
Goehoeeede morgen vanaf mijn kantoor!
Geinspireerd door Windigo heb ik vandaag bij wijze van lunch een angstaanjagend grote emmer zachte geitenkaas bij me (en crackers en perenchutney). Was het maar vast tussen-de-middag!

Succes met de buik, FC!
Geitenkaas is altijd goed, onder iedere omstandigheid lekker, perenchutney

Ik ga zo maar eens naar de bloed-en-pies-poli
pi_77910109
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

jah succes daarmee,

enne, geitenkaas met honing nu heb ik trek !
pi_77910168
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

Brr, ieks, naaldenfobie. Ik kan er niet eens over lézen en ik krijg al de bibbers! Succes! -x-
pi_77910211
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Brr, ieks, naaldenfobie. Ik kan er niet eens over lézen en ik krijg al de bibbers! Succes! -x-
jah naalden zijn niet lief,

Ik kan er ook nogsteeds niet bij met mijn verstand dat mensen vrijwillig naar een docter gaan die vervolgens een stuk metaal je lichaam in ramt. Dan aan de andere kant, ik doe het zelf ook, zij het met tegenzin....

raare jongens die docters..... thee?
pi_77910249
Oja, alle (semi)gehandicapten van fok zaten hier hè?

Wat zou dat zijn? 'ik kan eigenlijk niks, dus misschien moet ik maar gaan koken'
Zoiets?
pi_77910250
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:34 schreef Braamyo het volgende:

[..]

jah naalden zijn niet lief,

Ik kan er ook nogsteeds niet bij met mijn verstand dat mensen vrijwillig naar een docter gaan die vervolgens een stuk metaal je lichaam in ramt. Dan aan de andere kant, ik doe het zelf ook, zij het met tegenzin....

raare jongens die docters..... thee?
Ik heb al drie espresso's in één mok!
Moest tamelijk onverwacht werken vanmorgen dus mijn brein ligt eigenlijk nog in bed.
pi_77910290
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:35 schreef freecell het volgende:
Oja, alle (semi)gehandicapten van fok zaten hier hè?

Wat zou dat zijn? 'ik kan eigenlijk niks, dus misschien moet ik maar gaan koken'
Zoiets?
semi gehandicapten? dat valt toch wel mee, ik mankeer niks...

owja wacht ff, enkel blesure

naja vanmorgen ff geforceerd tijdens de bateljons loop, kwam alsnog als eerste aan, blegh alchol kater van de vorige avond, ben ff boven een prullenbak gaan hangen

maar wel als eerste over die streep
pi_77910325
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Braamyo het volgende:

[..]

semi gehandicapten? dat valt toch wel mee, ik mankeer niks...
Ik geloof dat ik ook wel in goede gezondheid ben.
pi_77910345
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:36 schreef minilot het volgende:
Ik heb al drie espresso's in één mok!
Moest tamelijk onverwacht werken vanmorgen dus mijn brein ligt eigenlijk nog in bed.
Stevig bakkie dat
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77910354
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Muv je brein dat nog in bed ligt?
pi_77910380
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Muv je brein dat nog in bed ligt?
Slaperigheid zegt weinig over algemene fysieke toestand! Ik heb roze wangen en nooit pijntjes, dus ik denk dat het wel snor zit.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:45:56 #85
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77910463
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh die heb ik gelukkig niet, dat maakt dit een stuk makkelijker
pi_77910513
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef minilot het volgende:

[..]

hier nog steeds veel last van mijn keel en oren ondanks kuur maargoed ik mag verder niet klagen, fysiek gaat het top! morgen lekker sauna dan eindelijk, laatste ziektekiemen eruit zweten. of juist een longontsteking oplopen
pi_77910521
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Windigo het volgende:

[..]

kijk weer een plusuntje

Where looking on the bright side this day and night
pi_77910542
Heeft iemand wel eens hier wel eens macarons gemaakt? Twee zachte meringues met voetjes en een vulling ertussen? Ik lees er al een jaar spookachtige recepten van: mensen die gillend gek van frustratie worden omdat ze zo moeilijk zijn enzo. Ik wil het dit weekend misschien gaan proberen, en zou graag horen van iemand dat het wel meevalt.

Macarons op Foodgawker

pi_77910551
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Windigo het volgende:

[..]

gewoon de andere kant opkijken
pi_77910561
ng nooit gemaakt, zien er wel heel lekker uit
pi_77910659
ik zou ze nooit zo mooi in vorm krijgen lot
pi_77910723
ff lekker een Warme, Warme douche nemen na het sporten Heerlijk
pi_77910756
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou ze nooit zo mooi in vorm krijgen lot
Daar ben ik dus ook bang voor. Het blijkt nogal een secuur werkje te zijn, met name het zorgen dat er 'voetjes' onder je schuimpjes komen. Maar goed, ik kan ook soufflé's, en daarover doen mensen net zo paniekerig..
pi_77910783
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

hier nog steeds veel last van mijn keel en oren ondanks kuur maargoed ik mag verder niet klagen, fysiek gaat het top! morgen lekker sauna dan eindelijk, laatste ziektekiemen eruit zweten. of juist een longontsteking oplopen
nee joh, gewoon goed koelen
pi_77911072
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef freecell het volgende:

[..]

nee joh, gewoon goed koelen
ben ook veel buiten he, bubbelbad, zoutwaterbad en de sauna's die buiten zijn geplaatst nouja heb er iig veel zin in. en dan 's avonds eerst nog even naar het ziekenhuis, en dan chill bankhangen en roezig in slaap sukkelen
pi_77911095
Argh zweet zweet.
Hartsikke druk in de supermarkt en ik moest natuurlijk een hoop carnavalsvoer inslaan (grote pan nasi, groentesoep, pan gehaktballen dat soort dingen moeten hier zijn dit weekend).

Net de hypo-adviseur een half uur aan de foon gehad omdat de offerte me niet lekker zat en nu moet ik als een gek gaan poetsen, want ik moet over een uur op school zijn om kinderen in de polonaise te zien en ranja uit te delen...
pi_77911121
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ben ook veel buiten he, bubbelbad, zoutwaterbad en de sauna's die buiten zijn geplaatst nouja heb er iig veel zin in. en dan 's avonds eerst nog even naar het ziekenhuis, en dan chill bankhangen en roezig in slaap sukkelen

magkmee?
pi_77911152
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook bang voor. Het blijkt nogal een secuur werkje te zijn, met name het zorgen dat er 'voetjes' onder je schuimpjes komen. Maar goed, ik kan ook soufflé's, en daarover doen mensen net zo paniekerig..
ben benieuwd, maak je foto's? ik heb 1x een souffle gemaakt, kersensouffle, die was wonderwel gelukt
pi_77911180
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:11 schreef Tezz het volgende:
Argh zweet zweet.
Hartsikke druk in de supermarkt en ik moest natuurlijk een hoop carnavalsvoer inslaan (grote pan nasi, groentesoep, pan gehaktballen dat soort dingen moeten hier zijn dit weekend).

Net de hypo-adviseur een half uur aan de foon gehad omdat de offerte me niet lekker zat en nu moet ik als een gek gaan poetsen, want ik moet over een uur op school zijn om kinderen in de polonaise te zien en ranja uit te delen...
* freecell geeft Tezz een klopje

Ik wil TARA thuis En dat is nonsens, want er is hier niks aan de hand.... Hummel speelt lekker en ik kan zowaar redelijk ongestoord laptoppen. En toch wil ik hem thuis. Ik heb overal spierpijn en ik ben moe

(en hij had gezegd vandaag geen 8 uur te zullen gaan werken en zsm weer thuis te komen na gisteravond en vannacht, maar ik heb nog niks van hem gehoord )
pi_77911296
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef freecell het volgende:

[..]

* freecell geeft Tezz een klopje

Ik wil TARA thuis En dat is nonsens, want er is hier niks aan de hand.... Hummel speelt lekker en ik kan zowaar redelijk ongestoord laptoppen. En toch wil ik hem thuis. Ik heb overal spierpijn en ik ben moe

(en hij had gezegd vandaag geen 8 uur te zullen gaan werken en zsm weer thuis te komen na gisteravond en vannacht, maar ik heb nog niks van hem gehoord )
wie of wat is een tara?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')