Belastingrecht is niet zo slecht... wel interessant zelfs....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
Tijd voor
Vier uur belastingrecht en twee uur boekhouden voor de boeg morgen.
Het is altijd lastig om je mening echt goed te ventileren op een forum. Het ontbreekt mij nog wel eens aan intonatie, oogcontact & soms nuance omdat het er nu eenmaal al staat als je op invoeren klikt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind dat niet stoer. Ik ben best verlegen, zelfs hier in Cul.
Ik heb wel eens eerder mijn mening gegeven en de reacties daarop vond ik wel akelig.
Maar ik kan er niet tegen als er met twee of meerdere maten gemeten wordt.
Draadjesvlees is echt mijn lievelingsvlees sinds.... ooit, ik kon/kan er gewoon naar uitkijken, (even culi onverantwoord) sucade met gewoon simpel aardappels en andijviequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoi Zokunen
Lekker sucadelapjesOver je vis : koop een lekker stukje kabeljauw, afspoelen, zout/peper, door de bloem halen en in een goeie hete pan in olie of boter bakken. Simpel en o zo lekker.
Ik heb heerlijk geslapen en ik ben ook heerlijk wakker geworden: een klein meisje met haar knuffel onder haar arm was aan mijn hand aan het trekken bij de eerste toon van de wekker: 'mam, snel, je wekker gaat af, we moeten opstaan! Carnaval!"quote:
Vroeger wel hoor ! Toen dacht ik echt dat het niet door ging zonder mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:40 schreef DarkElf het volgende:
Dat jij als echte brabo niet van carnaval houdt tezz
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vroeger wel hoor ! Toen dacht ik echt dat het niet door ging zonder mij.
Maar kindercarnaval is gewoon een stuk minder leuk. Om de vijf minuten Kabouter Plopdans en K3 enzo. En je kunt je verdriet ook niet wegdrinken, want je hebt je kind bij je....
En ik ga niet tegen haar zeggen dat ze bij opa/oma moet logeren, dat kan ik dan ook weer niet over mijn moederhart verkrijgen.....
Ach ja, misschien is het wel heel erg leuk, wie weet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
arme Tezz. sterkte dan maar de komende dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |