abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77938656
Amai, het is nog geeneens 11 uur en ik wil al naar bed
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:23:12 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77939946
Ik heb na het avondeten weer even een dutje gedaan en kan er daardoor wel nog even tegen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77940049
:
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:39 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

sauna sauna met MEMO

Goed ik ben een beetje boos, ik moet n tentamenuitslag terug krijgen, moet binnen 10 werkdagen, dus afgelopen woensdag, woensdag werd er beloofd voor t weekend en nu komt er een berichjtje dat t nog wel even duurt

Verder weer iets bizars meegemaakt op het werk, een man komt met een matras onder zn arm (vacuum verpakt) en gele ikeatas vol meT dekbedden etc over een gesloten hekje bij de kassa klimmen, dichtbij de uitgang, naast het hokje van onze managers, en daar zat toevallig 1. Die sprint het hokje uit en roept "Pardon, Pardon, meneer" (hij liep echt met blik op nul en stevig door) en hij laat alles vallen en zet het op een rennen naar buiten, niet normaal. We (klanten en medewerkers) keken allemaal van gebeurde dat nu echt? Wat een lef
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:27:11 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77940108
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:

Verder weer iets bizars meegemaakt op het werk, een man komt met een matras onder zn arm (vacuum verpakt) en gele ikeatas vol meT dekbedden etc over een gesloten hekje bij de kassa klimmen, dichtbij de uitgang, naast het hokje van onze managers, en daar zat toevallig 1. Die sprint het hokje uit en roept "Pardon, Pardon, meneer" (hij liep echt met blik op nul en stevig door) en hij laat alles vallen en zet het op een rennen naar buiten, niet normaal. We (klanten en medewerkers) keken allemaal van gebeurde dat nu echt? Wat een lef

Het is natuurlijk te proberen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77940177
quote:

WTF
pi_77940396
Haha, what was he thinking?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:36:31 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77940443
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, what was he thinking?
Hoe vaak zal het hem in het verleden als er toevallig geen manager in zo'n hok had gezeten wel al gelukt zijn ?
Poef.....gone! ©golfer
pi_77940486
ik heb geen idee t was iig vrij bizar
pi_77940540
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe vaak zal het hem in het verleden als er toevallig geen manager in zo'n hok had gezeten wel al gelukt zijn ?
een collega kwam ook al vanachter dr pinkassa achter m aan hoor (en meerderen hadden t daar gezien)
pi_77941808
tijd voor bed. slaap lekker allemaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77942008
Slaap lekker DE

En hoe bizar MeMo! Ik denk dat hij regelmatig dat soort brutale acties gewoon heeft kunnen doen! Ik weet niet of het een broodje aap verhaal is, maar iedereen kent wel de verhalen van de man in werkkleding die gewoon pc's komt opstapelen en er zo een kantoor/school mee uitloopt Ik denk als je het maar brutaal en zelfverzekerd genoeg doet mensen denken dat het wel goed is of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77942286
quote:
:
[..]

ik zal nog een keer lief doen
pi_77942414
quote:
ik heb geen Gooische R en dubbel D bestaat niet meer, das gewoon een E-cup tegenwoordig
pi_77942843
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik heb geen Gooische R en dubbel D bestaat niet meer, das gewoon een E-cup tegenwoordig
oh, dat nummer is er nog niet
maar verder
pi_77943265
Haha

zo eens slapen morgen werken van 10-19 bah
pi_77943865
oh een lang, en helaas druk dagje gehad vandaag, maar isa mijn naam in wow is daar idd zokunen
en die sucade lapjes waren damn nice, alleen was het jammer dat ik me in 10 minuten en moest omkleden en moest eten dus het was gewoon snel wat uit de pan naar binnen werken :S

Morgen hopelijk op een normale manier eten

En nu maar naar bed want ik moet om half 7 al weer werken :S
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_77944618
klein beetje slapeloos hier Heerlijke avond gehad met lekker veel wassen draaien En toen was de droger dus kapoet Maandag zanussi bellen of ze nog zo'n knopje hebben voor een droger van 13 jaar oud inmiddels wel zo inventief geweest die draaiknop eruit te halen en met een tang de pin te kunnen draaien. Maar kan nu dus niet meer de tijd zien en of t syntetisch of katoen programma is, dus moet er echt bij blijven.
pi_77944660
lekker verhaal memo Dan sta je toch even raar te kijken
pi_77944694
volgens mij is FC aan het bevallen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 07:18:26 #296
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77947020
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Vork het volgende:

[..]

Goed ook. Druk met het zoeken naar ander werk en eventuele werkoplossingen. Waarschijnlijk ga ik een tijdelijke opdracht combineren met mijn huidige baan. Beetje vaag allemaal, maar goed voor mijn cv zullen we maar zeggen. volgende week weet ik meer.
Zo daar was ik weer

Mare ben benieuwd Vork? klinkt spannend allemaal!
Hoop dat het nu een beetje mee gaat zitten voor je.. duurt allemaal maar he ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 07:50:25 #297
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77947066
Mogge, ik ben er weer
pi_77947074
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 02:37 schreef SeaOfLove het volgende:
volgens mij is FC aan het bevallen
dat mag pas 2 dagen!
pi_77947103
Goedemorgen! Ik had mijn dochter toch later in bed moeten leggen gisteren, ze heeft keurig de klok rondgslapen en stond zodoende al om zeven uur aan mijn bedje....

Ik vermoed ook dat FC aan het bevallen is. Voorgevoel! Spannend............
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77947225
mogguh! wie gaat FC bellen om te vragen of ze al bezig is? Tezz, ik moest stiekem wel een beetje lachen dat B zo vroeg wakker is, ik heb met milou doordeweeks dat ik haar uit bed moet sleuren en in het weekend is ze dus te vroeg wakker Zo wat sinaasappels uitpersen (ik doe gewoon met persen mee met FC ) en richting Xotus (toko) inkopen doen en ontbijt halen en dan sauna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')