quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Verder weer iets bizars meegemaakt op het werk, een man komt met een matras onder zn arm (vacuum verpakt) en gele ikeatas vol meT dekbedden etc over een gesloten hekje bij de kassa klimmen, dichtbij de uitgang, naast het hokje van onze managers, en daar zat toevallig 1. Die sprint het hokje uit en roept "Pardon, Pardon, meneer" (hij liep echt met blik op nul en stevig door) en hij laat alles vallen en zet het op een rennen naar buiten, niet normaal. We (klanten en medewerkers) keken allemaal van![]()
gebeurde dat nu echt? Wat een lef
WTFquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Verder weer iets bizars meegemaakt op het werk, een man komt met een matras onder zn arm (vacuum verpakt) en gele ikeatas vol meT dekbedden etc over een gesloten hekje bij de kassa klimmen, dichtbij de uitgang, naast het hokje van onze managers, en daar zat toevallig 1. Die sprint het hokje uit en roept "Pardon, Pardon, meneer" (hij liep echt met blik op nul en stevig door) en hij laat alles vallen en zet het op een rennen naar buiten, niet normaal. We (klanten en medewerkers) keken allemaal van![]()
gebeurde dat nu echt? Wat een lef
Hoe vaak zal het hem in het verleden als er toevallig geen manager in zo'n hok had gezeten wel al gelukt zijn ?quote:
een collega kwam ook al vanachter dr pinkassa achter m aan hoor (en meerderen hadden t daar gezien)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe vaak zal het hem in het verleden als er toevallig geen manager in zo'n hok had gezeten wel al gelukt zijn ?
ik heb geen Gooische R en dubbel D bestaat niet meer, das gewoon een E-cup tegenwoordigquote:
oh, dat nummer is er nog nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen Gooische R en dubbel D bestaat niet meer, das gewoon een E-cup tegenwoordig
Zo daar was ik weerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed ook. Druk met het zoeken naar ander werk en eventuele werkoplossingen. Waarschijnlijk ga ik een tijdelijke opdracht combineren met mijn huidige baan. Beetje vaag allemaal, maar goed voor mijn cv zullen we maar zeggen. volgende week weet ik meer.
dat mag pas 2 dagen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:37 schreef SeaOfLove het volgende:
volgens mij is FC aan het bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |