Vond het zielig voor het zweefstel dat die badbevalling niet doorging, ze had zich zo verheugd op een zo natuurlijke bevalling, en dan ligt ze daar met een infuus aan d'r arm in t ziekenhuis te bevallen....
Heb voor het eerst om OSM gelachen, toen hij tijdens de weeën naast haar ging staan wiebelen, dat was wel heel solidair. Verder was hij erg lief, leek zij niet door te hebben dat ze al bevallen was en lijken ze minder erg als ouders dan als aanstaande ouders, kan me ook voorstellen dat het niet leuk voor ze is dat er zo'n beeld van ze ontstaat wat kennelijk niet overeenkomt met hoe ze werkelijk zijn.
Wat een licht kindje trouwens; 5½ pond.
Die Tom met de naam van Sophie in koeienletters op z'n rug is een beetje..... nou ja, laten we hopen dat hij er niet nog 3 krijgt en dat er geen Alexandra bij zit, want dan past het niet.
En zouden ze daar dan over nadenken? Nee, afgekeurd; Alexandra is te lang voor op m'n rug....??
Desiré lijkt idd dichter bij Michael te staan dan voor de bevalling, weet niet wat Michael voor werk doet, maar ging hij nou een nacht beneden slapen zodat hij niet wakker zou worden van de baby?
De pubers... tsja, hoe welkom mijn zoon en zijn vriendin ook zouden zijn als ze in zo'n situatie zouden zitten, denk ik toch niet dat hij het in zijn hoofd zou moeten halen om om koffie te commanderen.
Geen idee of Dijane de hele kraamtijd in het ziekenhuis heeft gelegen, maar ik heb niet het idee dat ze thuis nog kraamhulp hebben gehad. Volgens mij vindt ze het soms wel handig dat Charrel degene was die de kraamlessen in het ziekenhuis kreeg, maar ze vindt het ook vervelend dat ze eigenlijk van niets weet, en vooral dat iedereen weet dat ze van niets weet. Ik kom er niet uit of het pubergedrag of karakter is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 12-02-2010 22:00:55 ]
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?