abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77899171
quote:
AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit het Brabantse Geffen is woensdagnacht in de trein mishandeld. Zonder enige aanleiding werd hij geslagen en geschopt.

Het slachtoffer riep meerdere malen mensen om hulp, maar niemand deed wat, meldt de politie. Van de verdachte ontbreekt ieder spoor.

De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West toen hij plotsklaps een paar klappen tegen zijn lichaam kreeg.

Medepassagiers

Hij vluchtte naar een andere coupé, maar zijn belager volgde hem. Medepassagiers deden niets toen het slachtoffer om hulp vroeg.

Op het station Oss-West stapte hij uit de trein, maar opnieuw volgde de agressieveling hem. Op het station vroeg het slachtoffer wederom tevergeefs om hulp aan passanten, en in de Braakstraat werd hij opnieuw geschopt en met een mes bedreigd.

Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg. De dader is spoorloos.
Bron

Zag hem er nog niet tussen staan..

Het word met de dag treuriger.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 11-02-2010 22:19:20 (bron toegevoegd) ]
pi_77899220
De trein tussen Oss en Oss-West !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_77899328
Ja, maar hij had het verdient!!
Het is patat ipv friet!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:43:38 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_77899436
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef motaro het volgende:

[..]

Zag hem er nog niet tussen staan..

Tsja, ik vind het ook maar raar. Misschien woont ie nog bij z'n ouders? 19 Is toch geen leeftijd om in zo'n klein dorpje te wonen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_77899761
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef motaro het volgende:

Vroeger moesten ze op het platteland vechten en vandaag de dag kan het in de trein.

Nou zeg. Het wordt met de dag treuriger, menselijk gedrag...
pi_77899904
Ja, maar om iemand nou een paar petsen zo uit het niets te geven?
En dat niemand helpt?
pi_77899968
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:51 schreef motaro het volgende:
Ja, maar om iemand nou een paar petsen zo uit het niets te geven?
Ach, uit het niets, dat is in minimaal 9 van de 10 gevallen toch achteraf een ander verhaal.

Als iemand uit de trein stapt en zelfs daar wordt achtervolgd, lijkt er meer aan de hand.

Dit is een leuk bericht voor mensen zoals TS die denken dat hiermee de wereld verloedert, meer niet.
pi_77900014
Ik denk het ja.. ach vroeger was alles beter
pi_77900151
Toen werd er niet over deze incidentjes gesproken. Dat is ook een van de weinige pluspunten.
pi_77900280
dat is een mooie afsluiter denk ik..
pi_77901431
vroeg werd je ook niet geholpen denk ik
pi_77901644
Ook zoiets. Niemand is bereid om een ander nog te helpen. Stelletje teringlijers. Dat hun hezelfde ooit mag overkomen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77901713
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ook zoiets. Niemand is bereid om een ander nog te helpen. Stelletje teringlijers. Dat hun hezelfde ooit mag overkomen
tussen Oss en OssWest!
pi_77901792
In Oss wonen de messentrekkers toch? Typisch gedrag van een maatschappij die geschoeid is op autistische leest.

"Wir haben es nicht gewusst"
pi_77901849
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Jij had ook niks gedaan. Wedden?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:29:17 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_77901865
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

tussen Oss en OssWest!
Als ik daar ooit terecht kom hoop ik dat ik door mijn kop geschoten word.
pi_77901891
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:28 schreef nozem het volgende:

[..]

Jij had ook niks gedaan. Wedden?
Daar zul je nog van staan te kijken. Ik heb als heel slechte eigenschap dat ik zo naief ben om wel iets te doen om vervolgens zelf verrot geslagen te worden want zo groot en sterk ben ik niet. Dapper zou je misschien denken maar het is meer naief en dom
pi_77902051
Ik kan vertellen dat het slachtoffer maakt het naar omstandigheden goed maakt. Hij is een hele goede vriend van me en woont hier om de hoek. Hij was die avond naar Nijmegen geweest.
Het is behoorlijk heftig wat er allemaal gebeurd is. Hij zat gewoon in de trein een studieboek door te lezen in de trein, en opeens komt er zo'n gek aan. De tas die hij bij had heeft zijn leven gered, anders had hij het mes van de dader gehad. De dader wou helemaal niets, geen sieraden, geen geld, geen autosleutels, geen telefoon... Hij heeft zijn tas voor zich gehouden om de trappen en slagen te dempen. Hij heeft door een val tijdens het incident zijn pols gebroken en zijn rug is verwond door de val op het asfalt.

Hij is gelukkig nog helemaal heel. Maar dat niemand eerder het alarmnummer heeft gewaarschuwd is ongelooflijk.. Ik word er helemaal stil van..
pi_77902144
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar zul je nog van staan te kijken. Ik heb als heel slechte eigenschap dat ik zo naief ben om wel iets te doen om vervolgens zelf verrot geslagen te worden want zo groot en sterk ben ik niet. Dapper zou je misschien denken maar het is meer naief en dom
Mjwah. Je had dus niks gedaan.

Iedereen kan zo makkelijk wat roepen, maar in de praktijk is het sowieso al heel slecht te zien of het niet misschien gewoon een wederzijdse ruzie is. Mijn broer is ooit tussenbeide gekomen bij iets dergelijks en werd toen door beide partijen behoorlijk afgetuigd..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_77902150
Waar komen die tas en dat mes ineens vandaan
pi_77902239
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Iedereen kan zo makkelijk wat roepen, maar in de praktijk is het sowieso al heel slecht te zien of het niet misschien gewoon een wederzijdse ruzie is. Mijn broer is ooit tussenbeide gekomen bij iets dergelijks en werd toen door beide partijen behoorlijk afgetuigd..
Je leest dus niet

Het zal niet de eerste keer zijn dat ik WEL iets doe, al is dat achteraf gezien misschien onbezonnen!
En vrees niet, ook ik ben 3x neergestoken geweest dus trek geen voorbarige conclusies
pi_77902385
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef Frutsel het volgende:
Waar komen die tas en dat mes ineens vandaan
De tas was een Rugzak die had hij bij zich om zijn studieboeken in mee te nemen. Dat mes is van de dader, dat wordt bijna overal door de nieuwsberichten bevestigd.
pi_77902539
quote:
Politie zoekt getuigen mishandeling
OSS/GEFFEN - Een 19-jarige inwoner van Geffen is woensdag rond 00.15 uur op de Braakstraat in Oss mishandeld. De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West. Zonder enige aanleiding werd hij daar door een onbekende man enkele malen hard tegen zijn lichaam gestompt.

Het slachtoffer vluchtte naar een andere coupé, maar werd door de man gevolgd. Enkele passagiers negeerden de hulpvraag van de man, maar hij kon op station West uit de trein vluchten. De verdachte volgde de man die ook buiten het station waar hij passanten, wederom zonder resultaat, om hulp vroeg. In de Braakstraat wist de verdachte hem te achterhalen waarna het slachtoffer meerdere keren hard werd getrapt en geslagen. Toen hij opnieuw wilde vluchten kwam hij ten val en daarbij brak de man zijn pols. Zijn belager bedreigde hem inmiddels ook met een mes en ondertussen deelde hij wederom trappen uit. Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg.

Oproep

De politie is op zoek naar een blanke man van ongeveer 18 a 22 jaar en 1.85 meter lengte. Hij had lang, donker haar tot net over de schouders en stoppeltjes. De man droeg een zwart jack, een zwarte sjaal en een zwarte pet. Daaronder droeg hij een spijkerbroek. Het slachtoffer had de indruk dat de man onder invloed van drugs was. Hij maakte een onverzorgde indruk.

Meerdere mensen moeten zowel in de trein als daarbuiten gezien hebben wat er gebeurde. Getuigen worden dan ook dringend opgeroepen zich te melden via telefoonnummer (0900) 88 44 of eventueel anoniem via (0800) 70 00.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:42:39 #24
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_77902541
Triest. Helemaal omdat niemand wat doet.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:47:35 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_77902787
Ik had overigens ook niets gedaan, hoe mieterig ook. Een of andere opgefokte doorgesnoven gast die op iemand in aan het beuken is, daar spring ik niet voor. Dat word je zelf gewoon het volgende slachtoffer. Wel suf dat na afloop niemand de politie belde. Maar goed, voor hetzelfde renden ze langs en had iedereen even zoiets van wtf, en gingen daarna weer over op de orde van de dag, omdat ze niet wisten dat het daarna verder ging.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_77908127
iedereen roept wel raar dat niemand wat doet, maar ik vind het op de eerste plaats raar dat die jongen zelf dei gast zijn tanden niet naast zijn anus heeft geïmplanteerd,
gebeukt worden uit het niks = epic fail van de dader
gebeukt worden zelf niks terug doen en verwachten dat anderen wel helpen = EPIC fail van het slachtoffer

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  vrijdag 12 februari 2010 @ 02:15:42 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_77908213
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 02:06 schreef Leppie7 het volgende:
iedereen roept wel raar dat niemand wat doet, maar ik vind het op de eerste plaats raar dat die jongen zelf dei gast zijn tanden niet naast zijn anus heeft geïmplanteerd,
gebeukt worden zelf niks terug doen en verwachten dat anderen wel helpen = EPIC fail van het slachtoffer

Blijkbaar hebben meer mensen deze achterlijke mentaliteit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_77914370
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als ik daar ooit terecht kom hoop ik dat ik door mijn kop geschoten word.
Het is Oss,,
Dus is een mes ook goed?

Gaat lekker met mijn stad
pi_77915652
Dat dit nog nieuws is tegenwoordig...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:38:57 #30
215628 woid
let's get Friendly
pi_77915691
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Het is Oss,,
Dus is een mes ook goed?

Gaat lekker met mijn stad
is oss een stad?... pfff... elk gehucht krijgt tegenwoordig stadsrechten
pi_77915757
Wat een kut mietjes allemaal zeg. Bah, bah en bah. Ik kots op dat individualistische gedrag .

En voordat mensen gaan janken dat ik ook niet zou ingrijpen: ik heb meerdere keren ingegrepen bij vechtpartijen.
pi_77915946
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef woid het volgende:

[..]

is oss een stad?... pfff... elk gehucht krijgt tegenwoordig stadsrechten
Inwoners (1 januari 2009) 77.600

wikipedia
pi_77925442
quote:

Ja moet je doen bij iemand die een mes in zijn handen heeft..
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:18:10 #34
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_77925684
quote:
Medepassagiers deden niets toen het slachtoffer om hulp vroeg.
What a suprise, welkom in Nederland anno 2010
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:20:16 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77925741
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef Frutsel het volgende:
vroeg werd je ook niet geholpen denk ik
Vroeger kreeg je überhaupt niet vanuit het niets een klap op je kanis .

Toen had men nog ontzag voor Oom Agent .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:22:31 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77925800
Ik geloof trouwens best dat zoiets vanuit het niets kan gebeuren, hoor. Misschien heeft het slachtoffer iets te lang de kant van de daders op gekeken. Ok, dat is niet helemaal 'vanuit het niets', maar het kan wel agressieve reacties uitlokken. Als ik in de trein / bus zit en ik hoor achter me jongeren een hoop kabaal maken, dan durf ik me ook amper om te draaien, omdat ik bang ben dat ze mij dan ook te grazen gaan nemen. Dat komt ook niet vanuit het niets natuurlijk: ik zat vroeger eens in de bus en er zat een meisje te schreeuwen, een paar rijen achter mij. Ik keek achterom en toen trok ze mij meerdere keren aan m'n haar. Ben me echt kapot geschrokken toen en ben ook een aardig tijdje bang geweest in die bus.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:20:34 #37
3542 Gia
User under construction
pi_77927494
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Het is patat ipv friet!
Het is ook: Hij had het verdiend!
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 18:24:19 #38
230491 Zith
pls tip
pi_77927610
Het is heel normaal dat men niet ingreep, hoe meer mensen het zien, hoe minder kans dat er ingegrepen wordt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:07:32 #39
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77928896
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Je moet ook niet 'tussenbeide' komen, je moet of niets doen en de plissie bellen óf je keuze maken en een paar doodklappen uitdelen aan degene die het dreigendst overkomt.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:08:08 #40
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77928921
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vroeger kreeg je überhaupt niet vanuit het niets een klap op je kanis .

Droom verder....
Intelligent, but fucked up.
pi_77930480
Getuigen zat, lijkt me zo.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:55:40 #42
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_77930853
hier helpt ook niemand...
het meisje gaat zelfs tussen drie veiligheidsbeambten staan om aan haar belaagster te ontkomen, maar de enige actie die die drie sukkels ondernemen, is wat door de walkietalkie roepen...

Ik ga er gewoon geen topic meer over openen want heel de dag door word je geconfronteerd met zulke berichten... het is ongelofelijk dat we dit als "beschaafde" samenleving maar laten gebeuren...

Misschien moeten we naast een funny pic dumptopic ook maar een centraal tragisch nieuwstopic openen...
wat kan je nog zeggen over zulke "incidenten"? doodstraf, rip aan de nabestaanden en alle andere standaarddingen... het is gewoon een pleurisbende en het wordt met de dag erger...
wat moet je nou doen? negeren?
quote:
Meisje (15) brutaal in elkaar geslagen, stewards kijken toe (video)
meisje 15 brutaal in elkaar geslagen stewards kijken toe video

* 0 reacties
* E-mail bericht
* Bookmarken/Delen

13:58 In het centrum van Seattle (VS) is een 15-jarig meisje op een perron in elkaar geslagen. De feiten dateren van 28 januari.

Drie veiligheidsagenten kijken toe hoe het meisje klappen krijgt, geschopt wordt en bestolen wordt. De drie gebruiken hun walkietalkie's om hulp in te roepen, maar komen niet tussen omdat ze dat niet mogen.

Als bij wonder moest het slachtoffer niet naar het ziekenhuis voor verzorging. Ze zei dat ze aan een hartaandoening lijdt en daarom vooral haar borstkas probeerde te beschermen.

Bekijk de beelden via YouTube:

http://www.gva.be/nieuws/(...)ijken-toe-video.aspx
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_77938291
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
het meisje gaat zelfs tussen drie veiligheidsbeambten staan om aan haar belaagster te ontkomen, maar de enige actie die die drie sukkels ondernemen, is wat door de walkietalkie roepen...

Ik ga er gewoon geen topic meer over openen want heel de dag door word je geconfronteerd met zulke berichten... het is ongelofelijk dat we dit als "beschaafde" samenleving maar laten gebeuren...

Misschien moeten we naast een funny pic dumptopic ook maar een centraal tragisch nieuwstopic openen...
wat kan je nog zeggen over zulke "incidenten"? doodstraf, rip aan de nabestaanden en alle andere standaarddingen... het is gewoon een pleurisbende en het wordt met de dag erger...
[..]

Wtf die video,,

echt schandalig
  zaterdag 13 februari 2010 @ 00:24:28 #44
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_77942239
ja, wat is hun taak nou als er zich een situatie voordoet??!
observe & report... ja hallo... dat is een burgertaak..
die gasten worden gvd betaald als securitymedewerker.. doe dan verdomme iets aan de fuckin veiligheid
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_77942505
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ja, wat is hun taak nou als er zich een situatie voordoet??!
observe & report... ja hallo... dat is een burgertaak..
die gasten worden gvd betaald als securitymedewerker.. doe dan verdomme iets aan de fuckin veiligheid
Die mannen zijn getraind om fysiek geweld uit de weg te gaan. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je op dag één van deze training gecastreerd wordt. Op dag 2 laat een meesteres je alle hoeken van de kamer zien en op dag 3 worden er kittens en puppy's doodgetrapt voor je ogen waarbij je gestraft wordt als je ingrijpt of wegkijkt.

Die mannen horen simpelweg niet in te grijpen. Ze horen slechts het alarmnummer te bellen. Alle 3 tegelijk welteverstaan.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_77942772
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef DjBoBkE het volgende:
Ik kan vertellen dat het slachtoffer maakt het naar omstandigheden goed maakt. Hij is een hele goede vriend van me en woont hier om de hoek. Hij was die avond naar Nijmegen geweest.
Het is behoorlijk heftig wat er allemaal gebeurd is. Hij zat gewoon in de trein een studieboek door te lezen in de trein, en opeens komt er zo'n gek aan. De tas die hij bij had heeft zijn leven gered, anders had hij het mes van de dader gehad. De dader wou helemaal niets, geen sieraden, geen geld, geen autosleutels, geen telefoon... Hij heeft zijn tas voor zich gehouden om de trappen en slagen te dempen. Hij heeft door een val tijdens het incident zijn pols gebroken en zijn rug is verwond door de val op het asfalt.

Hij is gelukkig nog helemaal heel. Maar dat niemand eerder het alarmnummer heeft gewaarschuwd is ongelooflijk.. Ik word er helemaal stil van..
En dan kom je tussenbeide.......
Doe de dader, sorry, verdachte, vooral geen pijn.
Want dan laat justitie inees de melktanden zien.

Jammer maar helaas, het slachtoffer heeft in Nederland geen schijn
van kans, alle mpositieve aandacht gaat naar de tokkies.
pi_77946023
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Het is patat ipv friet!
Wie is hier nou de snackbar? Gij of ik?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77946219
hoe moeilijk is het om ff 112 te bellen
Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:19:04 #49
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_77948946
Je moet er inderdaad niet in je eentje tussen springen, maar in zo'n volle trein trek je er toch makkelijk een mannetje of twee drie bij? Je beukt zo'n idioot -doorgesnoven of niet- toch vrij makkelijk tegen de grond?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_77948998
Wat een laffe mensen
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_77949612
quote:

ooit bedacht dat sommige mensen fysiek niet in staat zijn om zich goed te verweren?
daarnaast heb je idd dat mensen laf en egoistisch zijn geworden maar aan de andere kant heb je zelf ook kans om klappen te krijgen of problemen met de politie.

een keer mee gemaakt dat een paar vrienden van mij ruzie kregen.
deze jongens zien er "gay" uit en een paar medelanders vond dat genoeg aanleiding om erop te gaan slaan.
zeg maar 10 tegen 2.
ik ben er tussen gekomen, praten werkte niet meer dus toen maar vechten.
aangezien ik wat sterker was en groter kreeg ik er een paar tegen de vlakte totdat ze dus met de hele groep tegen mij kwamen.
heb ook 2 minuten op de grond gelegen terwijl de kakkerlakken bewust op mijn hooft, borst, rug en nek trapten. door mezelf in een soort foetushouding te kruipen liep het slechts af met blauwe plekken en een kleine snee boven mijn wenkbrauw.

3 politieagenten die verderop stonden grepen niet in...moest eerst versterking komen

en een keer omver gereden door een marokkaan in zijn auto...stadswachten die 10 meter verderop stonden grepen ook niet in...

en het meest bizarre was toen een kerel zijn vriendin aftuigde en ik de dader en vriend pakte en ze total los heb geslagen ik de politie op mijn dak kreeg die eerlijk zei dat ze het speet dat die jongen een aanklacht indiende en ik de lul kon zijn als dit voorkwam.
(toen heb ik maar gedreigd dat als die dat deed ik hem zou opzoeken en de laatste aframmeling peanuts was vergeleken bij wat hem te wachten stond )

maar goed sinds die paar keer grijp ik ook niet snel meer in, ik heb geen strafblad en wil dat zo ook houden ivm solliciteren. en hier in nederland met het kromme rechtssysteem is alles mogelijk
pi_77974690
nogmaals al ben je niet sterk, je kan altijd 112 bellen, gvd
Jusqu'ici tout va bien...
pi_77974981
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

Blegh, krijg er altijd een naar gevoel van als mensen op het hoofd schoppen van zij die weerloos op de grond liggen. Kansloos.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 14 februari 2010 @ 02:07:12 #54
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77975029
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

En dan kom je tussenbeide.......
Doe de dader, sorry, verdachte, vooral geen pijn.
Want dan laat justitie inees de melktanden zien.

Jammer maar helaas, het slachtoffer heeft in Nederland geen schijn
van kans, alle mpositieve aandacht gaat naar de tokkies.
Tjah komt dit niet dankzij teveel gristenen in de regering oid?
Ene wang enzo toekeren ed?
Snollebolt
  zondag 14 februari 2010 @ 02:08:31 #55
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77975046
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef daardbei het volgende:

[..]

ooit bedacht dat sommige mensen fysiek niet in staat zijn om zich goed te verweren?
daarnaast heb je idd dat mensen laf en egoistisch zijn geworden maar aan de andere kant heb je zelf ook kans om klappen te krijgen of problemen met de politie.

een keer mee gemaakt dat een paar vrienden van mij ruzie kregen.
deze jongens zien er "gay" uit en een paar medelanders vond dat genoeg aanleiding om erop te gaan slaan.
zeg maar 10 tegen 2.
ik ben er tussen gekomen, praten werkte niet meer dus toen maar vechten.
aangezien ik wat sterker was en groter kreeg ik er een paar tegen de vlakte totdat ze dus met de hele groep tegen mij kwamen.
heb ook 2 minuten op de grond gelegen terwijl de kakkerlakken bewust op mijn hooft, borst, rug en nek trapten. door mezelf in een soort foetushouding te kruipen liep het slechts af met blauwe plekken en een kleine snee boven mijn wenkbrauw.

3 politieagenten die verderop stonden grepen niet in...moest eerst versterking komen

en een keer omver gereden door een marokkaan in zijn auto...stadswachten die 10 meter verderop stonden grepen ook niet in...

en het meest bizarre was toen een kerel zijn vriendin aftuigde en ik de dader en vriend pakte en ze total los heb geslagen ik de politie op mijn dak kreeg die eerlijk zei dat ze het speet dat die jongen een aanklacht indiende en ik de lul kon zijn als dit voorkwam.
(toen heb ik maar gedreigd dat als die dat deed ik hem zou opzoeken en de laatste aframmeling peanuts was vergeleken bij wat hem te wachten stond )

maar goed sinds die paar keer grijp ik ook niet snel meer in, ik heb geen strafblad en wil dat zo ook houden ivm solliciteren. en hier in nederland met het kromme rechtssysteem is alles mogelijk
WTF!!!!! Hoe krom is het niet geworden in ons land!
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')