quote:AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit het Brabantse Geffen is woensdagnacht in de trein mishandeld. Zonder enige aanleiding werd hij geslagen en geschopt.
Het slachtoffer riep meerdere malen mensen om hulp, maar niemand deed wat, meldt de politie. Van de verdachte ontbreekt ieder spoor.
De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West toen hij plotsklaps een paar klappen tegen zijn lichaam kreeg.
Medepassagiers
Hij vluchtte naar een andere coupé, maar zijn belager volgde hem. Medepassagiers deden niets toen het slachtoffer om hulp vroeg.
Op het station Oss-West stapte hij uit de trein, maar opnieuw volgde de agressieveling hem. Op het station vroeg het slachtoffer wederom tevergeefs om hulp aan passanten, en in de Braakstraat werd hij opnieuw geschopt en met een mes bedreigd.
Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg. De dader is spoorloos.
Bron
Tsja, ik vind het ook maar raar. Misschien woont ie nog bij z'n ouders? 19 Is toch geen leeftijd om in zo'n klein dorpje te wonen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef motaro het volgende:
[..]
Zag hem er nog niet tussen staan..
Het word met de dag treuriger.
Vroeger moesten ze op het platteland vechten en vandaag de dag kan het in de trein.quote:
Ach, uit het niets, dat is in minimaal 9 van de 10 gevallen toch achteraf een ander verhaal.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:51 schreef motaro het volgende:
Ja, maar om iemand nou een paar petsen zo uit het niets te geven?
tussen Oss en OssWest!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ook zoiets. Niemand is bereid om een ander nog te helpen. Stelletje teringlijers. Dat hun hezelfde ooit mag overkomen
Jij had ook niks gedaan. Wedden?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ook zoiets. Niemand is bereid om een ander nog te helpen. Stelletje teringlijers. Dat hun hezelfde ooit mag overkomen
Daar zul je nog van staan te kijken. Ik heb als heel slechte eigenschap dat ik zo naief ben om wel iets te doen om vervolgens zelf verrot geslagen te worden want zo groot en sterk ben ik niet. Dapper zou je misschien denken maar het is meer naief en domquote:
Mjwah. Je had dus niks gedaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zul je nog van staan te kijken. Ik heb als heel slechte eigenschap dat ik zo naief ben om wel iets te doen om vervolgens zelf verrot geslagen te worden want zo groot en sterk ben ik niet. Dapper zou je misschien denken maar het is meer naief en dom
Je leest dus nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Mjwah. Je had dus niks gedaan.
Iedereen kan zo makkelijk wat roepen, maar in de praktijk is het sowieso al heel slecht te zien of het niet misschien gewoon een wederzijdse ruzie is. Mijn broer is ooit tussenbeide gekomen bij iets dergelijks en werd toen door beide partijen behoorlijk afgetuigd..
De tas was een Rugzak die had hij bij zich om zijn studieboeken in mee te nemen. Dat mes is van de dader, dat wordt bijna overal door de nieuwsberichten bevestigd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef Frutsel het volgende:
Waar komen die tas en dat mes ineens vandaan
quote:Politie zoekt getuigen mishandeling
OSS/GEFFEN - Een 19-jarige inwoner van Geffen is woensdag rond 00.15 uur op de Braakstraat in Oss mishandeld. De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West. Zonder enige aanleiding werd hij daar door een onbekende man enkele malen hard tegen zijn lichaam gestompt.
Het slachtoffer vluchtte naar een andere coupé, maar werd door de man gevolgd. Enkele passagiers negeerden de hulpvraag van de man, maar hij kon op station West uit de trein vluchten. De verdachte volgde de man die ook buiten het station waar hij passanten, wederom zonder resultaat, om hulp vroeg. In de Braakstraat wist de verdachte hem te achterhalen waarna het slachtoffer meerdere keren hard werd getrapt en geslagen. Toen hij opnieuw wilde vluchten kwam hij ten val en daarbij brak de man zijn pols. Zijn belager bedreigde hem inmiddels ook met een mes en ondertussen deelde hij wederom trappen uit. Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg.
Oproep
De politie is op zoek naar een blanke man van ongeveer 18 a 22 jaar en 1.85 meter lengte. Hij had lang, donker haar tot net over de schouders en stoppeltjes. De man droeg een zwart jack, een zwarte sjaal en een zwarte pet. Daaronder droeg hij een spijkerbroek. Het slachtoffer had de indruk dat de man onder invloed van drugs was. Hij maakte een onverzorgde indruk.
Meerdere mensen moeten zowel in de trein als daarbuiten gezien hebben wat er gebeurde. Getuigen worden dan ook dringend opgeroepen zich te melden via telefoonnummer (0900) 88 44 of eventueel anoniem via (0800) 70 00.
Blijkbaar hebben meer mensen deze achterlijke mentaliteit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:06 schreef Leppie7 het volgende:
iedereen roept wel raar dat niemand wat doet, maar ik vind het op de eerste plaats raar dat die jongen zelf dei gast zijn tanden niet naast zijn anus heeft geïmplanteerd,
gebeukt worden uit het niks = epic fail van de dader
gebeukt worden zelf niks terug doen en verwachten dat anderen wel helpen = EPIC fail van het slachtoffer![]()
Het is Oss,,quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als ik daar ooit terecht kom hoop ik dat ik door mijn kop geschoten word.
is oss een stad?... pfff... elk gehucht krijgt tegenwoordig stadsrechtenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is Oss,,
Dus is een mes ook goed?![]()
Gaat lekker met mijn stad
Inwoners (1 januari 2009) 77.600quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef woid het volgende:
[..]
is oss een stad?... pfff... elk gehucht krijgt tegenwoordig stadsrechten
Ja moet je doen bij iemand die een mes in zijn handen heeft..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:06 schreef Leppie7 het volgende:
iedereen roept wel raar dat niemand wat doet, maar ik vind het op de eerste plaats raar dat die jongen zelf dei gast zijn tanden niet naast zijn anus heeft geïmplanteerd,
gebeukt worden zelf niks terug doen en verwachten dat anderen wel helpen = EPIC fail van het slachtoffer![]()
What a suprise, welkom in Nederland anno 2010quote:Medepassagiers deden niets toen het slachtoffer om hulp vroeg.
Vroeger kreeg je überhaupt niet vanuit het niets een klap op je kanisquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef Frutsel het volgende:
vroeg werd je ook niet geholpen denk ik
Het is ook: Hij had het verdiend!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Ja, maar hij had het verdient!!
Het is patat ipv friet!
Je moet ook niet 'tussenbeide' komen, je moet of niets doen en de plissie bellen óf je keuze maken en een paar doodklappen uitdelen aan degene die het dreigendst overkomt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Mjwah. Je had dus niks gedaan.
Iedereen kan zo makkelijk wat roepen, maar in de praktijk is het sowieso al heel slecht te zien of het niet misschien gewoon een wederzijdse ruzie is. Mijn broer is ooit tussenbeide gekomen bij iets dergelijks en werd toen door beide partijen behoorlijk afgetuigd..
Droom verder....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je überhaupt niet vanuit het niets een klap op je kanis.
quote:Meisje (15) brutaal in elkaar geslagen, stewards kijken toe (video)
meisje 15 brutaal in elkaar geslagen stewards kijken toe video
* 0 reacties
* E-mail bericht
* Bookmarken/Delen
13:58 In het centrum van Seattle (VS) is een 15-jarig meisje op een perron in elkaar geslagen. De feiten dateren van 28 januari.
Drie veiligheidsagenten kijken toe hoe het meisje klappen krijgt, geschopt wordt en bestolen wordt. De drie gebruiken hun walkietalkie's om hulp in te roepen, maar komen niet tussen omdat ze dat niet mogen.
Als bij wonder moest het slachtoffer niet naar het ziekenhuis voor verzorging. Ze zei dat ze aan een hartaandoening lijdt en daarom vooral haar borstkas probeerde te beschermen.
Bekijk de beelden via YouTube:
Wtf die video,,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hier helpt ook niemand...
het meisje gaat zelfs tussen drie veiligheidsbeambten staan om aan haar belaagster te ontkomen, maar de enige actie die die drie sukkels ondernemen, is wat door de walkietalkie roepen...
Ik ga er gewoon geen topic meer over openen want heel de dag door word je geconfronteerd met zulke berichten... het is ongelofelijk dat we dit als "beschaafde" samenleving maar laten gebeuren...
Misschien moeten we naast een funny pic dumptopic ook maar een centraal tragisch nieuwstopic openen...
wat kan je nog zeggen over zulke "incidenten"? doodstraf, rip aan de nabestaanden en alle andere standaarddingen... het is gewoon een pleurisbende en het wordt met de dag erger...
wat moet je nou doen? negeren?
[..]
http://www.gva.be/nieuws/(...)ijken-toe-video.aspx
Die mannen zijn getraind om fysiek geweld uit de weg te gaan. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je op dag één van deze training gecastreerd wordt. Op dag 2 laat een meesteres je alle hoeken van de kamer zien en op dag 3 worden er kittens en puppy's doodgetrapt voor je ogen waarbij je gestraft wordt als je ingrijpt of wegkijkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ja, wat is hun taak nou als er zich een situatie voordoet??!
observe & report... ja hallo... dat is een burgertaak..
die gasten worden gvd betaald als securitymedewerker.. doe dan verdomme iets aan de fuckin veiligheid
En dan kom je tussenbeide.......quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef DjBoBkE het volgende:
Ik kan vertellen dat het slachtoffer maakt het naar omstandigheden goed maakt. Hij is een hele goede vriend van me en woont hier om de hoek. Hij was die avond naar Nijmegen geweest.
Het is behoorlijk heftig wat er allemaal gebeurd is. Hij zat gewoon in de trein een studieboek door te lezen in de trein, en opeens komt er zo'n gek aan. De tas die hij bij had heeft zijn leven gered, anders had hij het mes van de dader gehad. De dader wou helemaal niets, geen sieraden, geen geld, geen autosleutels, geen telefoon... Hij heeft zijn tas voor zich gehouden om de trappen en slagen te dempen. Hij heeft door een val tijdens het incident zijn pols gebroken en zijn rug is verwond door de val op het asfalt.
Hij is gelukkig nog helemaal heel. Maar dat niemand eerder het alarmnummer heeft gewaarschuwd is ongelooflijk.. Ik word er helemaal stil van..
Wie is hier nou de snackbar? Gij of ik?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Ja, maar hij had het verdient!!
Het is patat ipv friet!
ooit bedacht dat sommige mensen fysiek niet in staat zijn om zich goed te verweren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:06 schreef Leppie7 het volgende:
Blegh, krijg er altijd een naar gevoel van als mensen op het hoofd schoppen van zij die weerloos op de grond liggen. Kansloos.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hier helpt ook niemand...
het meisje gaat zelfs tussen drie veiligheidsbeambten staan om aan haar belaagster te ontkomen, maar de enige actie die die drie sukkels ondernemen, is wat door de walkietalkie roepen...
Ik ga er gewoon geen topic meer over openen want heel de dag door word je geconfronteerd met zulke berichten... het is ongelofelijk dat we dit als "beschaafde" samenleving maar laten gebeuren...
Misschien moeten we naast een funny pic dumptopic ook maar een centraal tragisch nieuwstopic openen...
wat kan je nog zeggen over zulke "incidenten"? doodstraf, rip aan de nabestaanden en alle andere standaarddingen... het is gewoon een pleurisbende en het wordt met de dag erger...
wat moet je nou doen? negeren?
[..]
http://www.gva.be/nieuws/(...)ijken-toe-video.aspx
Tjah komt dit niet dankzij teveel gristenen in de regering oid?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
En dan kom je tussenbeide.......
Doe de dader, sorry, verdachte, vooral geen pijn.
Want dan laat justitie inees de melktanden zien.
Jammer maar helaas, het slachtoffer heeft in Nederland geen schijn
van kans, alle mpositieve aandacht gaat naar de tokkies.
WTF!!!!! Hoe krom is het niet geworden in ons land!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef daardbei het volgende:
[..]
ooit bedacht dat sommige mensen fysiek niet in staat zijn om zich goed te verweren?
daarnaast heb je idd dat mensen laf en egoistisch zijn geworden maar aan de andere kant heb je zelf ook kans om klappen te krijgen of problemen met de politie.
een keer mee gemaakt dat een paar vrienden van mij ruzie kregen.
deze jongens zien er "gay" uit en een paar medelanders vond dat genoeg aanleiding om erop te gaan slaan.
zeg maar 10 tegen 2.
ik ben er tussen gekomen, praten werkte niet meer dus toen maar vechten.
aangezien ik wat sterker was en groter kreeg ik er een paar tegen de vlakte totdat ze dus met de hele groep tegen mij kwamen.
heb ook 2 minuten op de grond gelegen terwijl de kakkerlakken bewust op mijn hooft, borst, rug en nek trapten. door mezelf in een soort foetushouding te kruipen liep het slechts af met blauwe plekken en een kleine snee boven mijn wenkbrauw.
3 politieagenten die verderop stonden grepen niet in...moest eerst versterking komen![]()
en een keer omver gereden door een marokkaan in zijn auto...stadswachten die 10 meter verderop stonden grepen ook niet in...
en het meest bizarre was toen een kerel zijn vriendin aftuigde en ik de dader en vriend pakte en ze total los heb geslagen ik de politie op mijn dak kreeg die eerlijk zei dat ze het speet dat die jongen een aanklacht indiende en ik de lul kon zijn als dit voorkwam.
(toen heb ik maar gedreigd dat als die dat deed ik hem zou opzoeken en de laatste aframmeling peanuts was vergeleken bij wat hem te wachten stond)
maar goed sinds die paar keer grijp ik ook niet snel meer in, ik heb geen strafblad en wil dat zo ook houden ivm solliciteren. en hier in nederland met het kromme rechtssysteem is alles mogelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |