Ja, maar nu niet meerquote:
Met de prestaties van ado kan je het beter wel hebben.quote:
wat is daar bijdehand aan? Ik beantwoord gewoon jouw vraag, niets meer niets minderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:46 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Lekker bijdehand zeg heb je niks te doen ofzoo of moet ik uitleggen dat Haagse Jo vanmorgen even heb gekeken of ie anaal admiraal gerageerd had op het topic
De content rechten liggen Bij IKON Revolver Media en Haagse Sjonnie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:01 schreef BrandX het volgende:
oh en ff hoor.... de content die A_A op youtube heeft staan is toch van de omroep en niet van jou?
Als er dus iemand kan en mag vragen aan A_A om de contect te verwijderen zal de omroep dat moeten doen.
Heb jij de omroep wel betaald om de content op een DVD te zetten en te mogen verkopen?
Sorry Geen bier in de winkel... mag wel een blowtje meerokenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef renwan het volgende:
Als Sjonnie bier heeft wil ik ook wel een bakkie doen
Eet je nog steeds elke avond shoarma?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Sorry Geen bier in de winkel... mag wel een blowtje meeroken
Elke avond is overdreven, maar zo afentoe wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eet je nog steeds elke avond shoarma?
Waarom komt er geen deel2 uit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:20 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Elke avond is overdreven, maar zo afentoe wel.
Ben verhuist en de shoarmaboer hier is niet te knagen.
Sjonnie staat zo af toe ook te kokkerellen tegenwoordig...
ligt die ook in de growshop ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
De content rechten liggen Bij IKON Revolver Media en Haagse Sjonnie.
De DVD is uitgebracht ism met IKON en de recht hebbenden.
Hij is ook te koop bij BOL bijvoorbeeld.....
De IKON is bezig met het weghalen van de docu op uitzending gemist.
Op een of andere manier was dat nog niet gedaan, maar wel gemeld.
Youtube policy is dat je de kanaalbeheerder moet aanspreken, dit is al zo vaak gebeurd.
Jep kan hem zo op komen halen....gezelligquote:
Ja, hoe het nu met hem gaat en dat de nieuwe shoarma boer niet te knagen is en daardoor Sjonnie zelf moet gaan koken!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:28 schreef Equites het volgende:
Ik stem ook voor een deel 2 en ik denk velen met mij.
Is nog niets over gezegd of er wel of niet een deel 2 komt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom komt er geen deel2 uit?
Ik vond deel 1 namelijk wel vermakelijk.
Ze zegge tog .. lelijke mensen maken mooie kinderen hihihihquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Ze zegge tog .. lelijke mensen maken mooie kinderen hihihih
Ook nog ff een knokpartijtje erbij met de plaatstelijke shoarma boer.WAT EEN MONGOOL BEN JIJ ZEG!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, hoe het nu met hem gaat en dat de nieuwe shoarma boer niet te knagen is en daardoor Sjonnie zelf moet gaan koken!
Gewoon de ruiten ervan ingooien!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:35 schreef Equites het volgende:
[..]
Ook nog ff een knokpartijtje erbij met de plaatstelijke shoarma boer.WAT EEN MONGOOL BEN JIJ ZEG!
Vroegah gooide juh een handgranaat naar binnen, kreeg je zo je kinderkamer!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon de ruiten ervan ingooien!
http://www.youtube.com/user/denhaagkkjodenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
De content rechten liggen Bij IKON Revolver Media en Haagse Sjonnie.
De DVD is uitgebracht ism met IKON en de recht hebbenden.
Hij is ook te koop bij BOL bijvoorbeeld.....
De IKON is bezig met het weghalen van de docu op uitzending gemist.
Op een of andere manier was dat nog niet gedaan, maar wel gemeld.
Youtube policy is dat je de kanaalbeheerder moet aanspreken, dit is al zo vaak gebeurd.
maarre ben je niet bang dat het toch weer wordt geupload ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:40 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/denhaagkkjoden
Kijk het begint
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Damn lekker iemand anders geld verdienen over mijn rug is BEUNHAZERIJ....
En met ander mans views pronken doe je ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |