jij weet wel meer niet over mijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Sjon Waldtsmit zo goed met het internet om kon gaan.
Kom een bakkie halen over dit topicquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:29 schreef PeZu het volgende:
het zal wel leuk zijn als het de echte sjon was
eliasstraat 4 van 10 tot half 6quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:30 schreef Equites het volgende:
Ja het lijkt mij ook leuk, ik steun Sjon dan ook volkomen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
eliasstraat 4 van 10 tot half 6
Koop dan wel ff een dvd binne![]()
jullie zijn groot geworden door elia woonde bij mij in de straat en komt ook in me winkelquote:
Ja kan em ook bestellen op mn websitequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha wat een hande;sgeest![]()
maar is die ikon docu ook op dvd dus ?
eej schappelijke prijs ook nogquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Ja kan em ook bestellen op mn website
Orginele Montage en mooiere uitvoering en beeter beeld....
Verttaling gepastquote:
uhm ok....ik ga slapenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:46 schreef renwan het volgende:
"Jullie crackers zijn aan het posten in een een compleet legitiem draadje!"
Aldus de random nigger
Ik hoop meer op iets dichtbij nemen ipv ver nemenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:52 schreef zeemonster het volgende:
Admiraal_Anaal , ik hoop binnenkort iets van hem te vernemen
ga gewoon werken luie horkquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:26 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Kloon... kijk me website maar
Die straat moet ik onthouden, misschien kan ik er nog iets meequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
eliasstraat 4 van 10 tot half 6
Koop dan wel ff een dvd binne![]()
Zoals ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:00 schreef Fransie het volgende:
[..]
Die straat moet ik onthouden, misschien kan ik er nog iets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |