Even een paar trienen duidelijk maken wat leefregels zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
la sik dat het akq interventie team ff langs moet gaan op knox
Nee, maar ik kan wel dingen toevoegen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je kunt, na de eerste beoordeling, nog aanpassingen maken?
hell yeahquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
la sik dat het akq interventie team ff langs moet gaan op knox
lets gear upquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even een paar trienen duidelijk maken wat leefregels zijn.
Ik heb al een speciaal wapen voor jou Nem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Volgende maand: SC-meet in Galesburg
verrassing is het leukstquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
Laten we deze afgaan voor de aanval? Of gaat het een verrassing worden?
[ afbeelding ]
Dat was de wekker toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
Laten we deze afgaan voor de aanval? Of gaat het een verrassing worden?
[ afbeelding ]
Wel een aardige verandering t.o.v. het dagelijkse brandalarm.quote:
Een flash-bang werkt beter.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon 's ochtends een bus traangas naar binnen schieten bij hun
haha ja dat is waar, maar ik ben er niet goed in, confrontatie aangaan...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
@ PS;
Quiet Hours
Each living unit creates and enforces its own policy regarding quiet hours, although the Office of Student Development has predesignated some housing units as 24-hour quiet areas. Throughout final exam periods, quiet hours are in effect for all residential living areas 24 hours a day.
Quiet hours are a shared responsibility. Students should respect the rights of their suitemates to have an environment conducive to study. Music should be kept at a level that will not disturb roommates, suitemates, or neighbors. It is the responsibility of each student to let other students know when activities are causing an annoyance. If the problem cannot be resolved, resident advisors, campus life staff, or campus safety maybe contacted for assistance.
Nog niet in slaap?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mogguhhh!
Nope... Zit nu op 38 uur denk ik, maar ik laat het nu nog maar even. Syd is tv aan het kijken met r enge bollie vriendin...quote:
En jij al wakkerquote:
Ze is nog wakker volgens mijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En jij al wakkerveel te vroeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |