Jakkop, je hebt een telfoutje gemaakt bij mijn score voor Parijs Nice. Ik heb 17 punten gescoord, wat met mijn ene puntje van de Omloop het totaal op 18 brengt.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:26 schreef jakkop het volgende:
Zo, daar zijn de punten. Kudo's voor KneiterS, die had de gehele top5 goedIedereen heeft het goed gedaan, met een gemiddelde van 14.5 punten, 10 punten boven het gemiddelde van de omloop!
ritstand
08) Bismarck 16
totaalstand
25) Bismarck 17 (+11)
Vrijwel niemandquote:
NOG meer bonuspunten?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:14 schreef solaire het volgende:
[..]
Proficiat! bonuspunten zouden wel gerechtvaardigd zijn!
Helaas inderdaad, dat Kreuziger gepasseerd isquote:Op zondag 14 maart 2010 18:40 schreef franklop het volgende:
Ik hoor dan ook 18 punten te hebben ipv 16. Denk dat teller heeft gemist dat LL Sanchez Kreuziger nog voorbij is gegaaan
Ik denk dat het niet zo vaak gebeurt dat een wedstrijd zó buitengewoon voorspelbaar is.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef thettes het volgende:
heb je de nummer 1-2-3-4 en 7 en eindig je nog achter het peloton
Tja, dat is het nadeel dat dit puntensysteem met zich meebrengt... hangt veel af van gelukquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef thettes het volgende:
heb je de nummer 1-2-3-4 en 7 en eindig je nog achter het peloton
Agh, dat heeft toch juist zijn charmes.. Gewoon wat renners neergooien en kijken of je net wel of geen punten haalt.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tja, dat is het nadeel dat dit puntensysteem met zich meebrengt... hangt veel af van geluk
In ieder geval niet dat ze het dan stuk voor stuk ook nog eens waarmakenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo vaak gebeurt dat een wedstrijd zó buitengewoon voorspelbaar is.
waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Nou ik ben blij dat Garzelli de laatste etappe nog ff de overwinning heeft gegrepen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef rubbereend het volgende:
TA
1. Nibali
2. Lökvist
3. Gesink
4. Scarponi
5. Vinokourov
scheelt vooral veel mensen die ander de winnaar goed hadden gehad. Schade beperken zeg maarquote:
zijn er 'maar' vijf hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheelt vooral veel mensen die ander de winnaar goed hadden gehad. Schade beperken zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |