Ik ben de hele dag geweest en ik heb liever 1 wedstrijd Monfils - Youz dan 20x Soderling - Benneteau.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Het publiek van de avond leek pech te hebben tov de middag met 1 partij minder, maar ik denk dat ze liever dit hebben dan die strafexpedities van eerder op de dag.
Ik zie Youzhny alleen niet van Djoko winnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:13 schreef Tim86 het volgende:
Soders-Youzhny zou een mooie finale zijn
Mij was het ook opgevallen, maar je was me net voor met postenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat een faalcommentator![]()
'Om maar een mooi Engels gezegde te gebruiken: een vorentscheidung'
Dat commentaar op de NOS is echt zo triest..."toen Soderling in de eerste set voor de wedstrijd serveerde"quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat een faalcommentator![]()
'Om maar een mooi Engels gezegde te gebruiken: een vorentscheidung'
Ik heb hem ook gezien hoor, hihihihihiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:43 schreef Nalbandian het volgende:
Ik heb gisteren Hugo Borst zien zitten! Wie wil me aanraken?
Hmm.. die andere rus die vanmiddag aan het tennissen was, verloor toch ook zn 1e set door een dubbele fout? (kan zijn dat ik dit fout heb, ik heb het van horen zeggen..) Heeft Djoko zich teveel ingeleefd?quote:
Klopt inderdaad. Hij heeft in ieder geval te vaak met de bal gestuiterdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmm.. die andere rus die vanmiddag aan het tennissen was, verloor toch ook zn 1e set door een dubbele fout? (kan zijn dat ik dit fout heb, ik heb het van horen zeggen..) Heeft Djoko zich teveel ingeleefd?
Hup Mikhail![]()
Alleen is Djokovic geen Rusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmm.. die andere rus die vanmiddag aan het tennissen was, verloor toch ook zn 1e set door een dubbele fout? (kan zijn dat ik dit fout heb, ik heb het van horen zeggen..) Heeft Djoko zich teveel ingeleefd?
Hup Mikhail![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |