Ik zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:02 schreef Sher_91 het volgende:
ik heb me dinsdag rot zitten irriteren aan het publiek, mijn moeder en ik waren ook echt bijna de enigen die aan het klappen enz waren voor Chiudi, iedereen in het stuk waar wij zaten waren voor Llodra en een iemand klapte zelfs toen Chiudi een dubbele fout sloeg, hoe zielig wil je zijn.
Ik hoop dat het publiek wat serieuzer is morgen!
Eens, al vond ik het gisteren wel leuk dat iedereen in Court 1 tegen Clement (quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb me er nu inmiddels bij neergelegd...Bekijk de topics van voorgaande jaren maar, exact dezelfde problemen qua publiek..zal nooit veranderen helaas.
Jij hebt klaarblijkelijk nooit een wedstrijd van dit mannetje meegemaaktquote:
Dan verschillen we van mening, ook geen probleemquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Clément is gewoon een held hoor..denk dat hij gewoon ongesteld was ofzo.
[ afbeelding ]
Bazenduo
Held idd, die wedstrijd op Roland Garros tegen Santoro (?), over de 5 uurquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Clément is gewoon een held hoor..denk dat hij gewoon ongesteld was ofzo.
[ afbeelding ]
Bazenduo
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Held idd, die wedstrijd op Roland Garros tegen Santoro (?), over de 5 uur.
Daarnaast, hij speelt tegen een Duitser, keuze lijkt me simpel.
Nou ja, toen was het weliswaar nog USSR, maar hij is wel degelijk geboren op grondgebied dat tegenwoordig toebehoort aan Oekrainequote:
Nou wauw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, toen was het weliswaar nog USSR, maar hij is wel degelijk geboren op grondgebied dat tegenwoordig toebehoort aan Oekraine
Partij van Djoker lijkt me? Anders heeft zijn tegenstander nogal weinig rust.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:52 schreef Vector_SLD het volgende:
Is er al bekend wat morgen de avondpartij wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |