Lijkt mij ook idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
Als Steve Carell ermee stopt, lijkt me dat gewoon de hele show stopt.
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
Als Steve Carell ermee stopt, lijkt me dat gewoon de hele show stopt.
Zie Scrubsquote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.
Ja, een van de redenen waarom ik The Office UK wel meer apprecieer.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.
Kwam ie laatst halverwege de dag aan op kantoor tijdens een feestje. Hij z`n excuses aanbieden dat ie laat is. Zegt ie "Ik ga nog even wat spullen in orde maken", zie je hem vlug naar z`n auto rennen en weg rijdenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Zo geniaal dat Creed gister gewoon die bedrijfsspullen ging verkopen aan particulieren en het geld in eigen zak stopte
Mooi ook dat als er een of ander iemand langskomt dat hij moet gaan opzoeken wat zijn functie eigenlijk is.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kwam ie laatst halverwege de dag aan op kantoor tijdens een feestje. Hij z`n excuses aanbieden dat ie laat is. Zegt ie "Ik ga nog even wat spullen in orde maken", zie je hem vlug naar z`n auto rennen en weg rijden
True. Ik heb nog genoeg vertrouwen in het 7de seizoen. Maar als Carell weg gaat ga ik ook weg.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Haha ja Creed is echt Master. Voor zover ik weet werkt hij er al gigantisch lang en Meredith ook. Toch stelde hij zich pas in seizoen 2 zo niet 3 voor aan haarquote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mooi ook dat als er een of ander iemand langskomt dat hij moet gaan opzoeken wat zijn functie eigenlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |