abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 februari 2010 @ 05:31:21 #202
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_78511925
ToT ff zonder haat maar zijn sommige topics hier niet veel te ver gezocht en kunnen eigenlijk net zo goed in ONZ waarna jim ze dicht kegelt.. want slapen jullie hier of..
pi_78513444
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 05:31 schreef donthate het volgende:
ToT ff zonder haat maar zijn sommige topics hier niet veel te ver gezocht en kunnen eigenlijk net zo goed in ONZ waarna jim ze dicht kegelt.. want slapen jullie hier of..
Als ik even voor ToT antwoord mag geven, BNW biedt plaats aan users die serieus over dit soort dingen willen discussiëren, ONZ is meer voor de grappen en de grollen.
pi_78513942
Dat dus ja.
Zoveel mensen, zoveel overtuigingen!
  zondag 7 maart 2010 @ 07:54:40 #205
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78838863
dat ebooksdiscussietopic is ook al een maand of 4 dood, tijd om weg te laten zakken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_78840915
Heb je ook weer gelijk in!
pi_78842710
Medische wetenschap, part trois

Ik heb er weliswaar op gereageerd maar dit draagt dus 0,0 bij aan een topic. En ja, ik weet dat jullie dan zeggen "ja maar zo is Lambiekje" maar ook hij kan gewoon te ver gaan. Echt belachelijk zo.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  zondag 7 maart 2010 @ 12:33:17 #208
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78842987
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:23 schreef Amos_ het volgende:
Medische wetenschap, part trois

Ik heb er weliswaar op gereageerd maar dit draagt dus 0,0 bij aan een topic. En ja, ik weet dat jullie dan zeggen "ja maar zo is Lambiekje" maar ook hij kan gewoon te ver gaan. Echt belachelijk zo.
Alhoewel ik geen mod ben, wil ik hier toch even op reageren. Alhoewel ik die uitspraak van Lambiekje absoluut niet goedkeur, denk ik inderdaad ook 'Zo is Lambiekje'. Ik denk dat hij echt niet beter weet. Zoals je zelf ook wel weet, zit hier een aantal mensen zo ontzettend vast in hun overtuigingen, daar valt gewoon niet tegen te ageren.

Net zoals dat gezeik over mij elke keer; ik denk dat zelfs als ik naar een of andere fokmeeting ga, sommigen nog zullen zeggen: "Je hebt gewoon een vrouwelijke kennis van je gestuurd!"

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78843002
Dat kan wel zijn, maar er is ook een grens wat mij betreft.
  zondag 7 maart 2010 @ 12:41:17 #210
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78843201
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:34 schreef Amos_ het volgende:
Dat kan wel zijn, maar er is ook een grens wat mij betreft.
Maar als je zo denkt, dan wordt die grens hier dagelijks meerdere keren overschreden. Als ik in die discussie zat, had ik die opmerking van Lambiekje waarschijnlijk uitgelachen, omdat het gewoon een ontzettend domme onwetende opmerking is. Ik vind deze post in datzelfde topic trouwens vele malen erger:
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:29 schreef Bankfurt het volgende:
De beste manier om kanker te bestrijden is NIETS meer bij te dragen aan de Stichting voor Kankerbestrijding.

Veel beter is om geld te investeren in goede onafhankelijke informatie en boeken te kopen en te lezen over bewezen methoden om kanker te bestrijden.

Mensen worden belazerd waar ze bijstaan.

Hint: een zeer goedkoop middel tegen het bestrijden van kanker naar mijn overtuiging is:

- dagelijks grote hoeveelheden haaienkraakbeen innemen
- dagelijks zeezoutbaden nemen
- dagelijks CoQ10 innemen, minstens 100 mg per dag
- veel vers fruit, groente en knoflook
- veel bewegen in de natuur, of strandwandelingen maken
- positieve levenshouding hervinden en plezier hervinden in het leven.
- geen junkfood of magnetron-breid voedsel meer nuttigen
- niet meer mobiel bellen, geen draadloos netwerk in huis zoals Wii/Wifi
- geen DECT telefoon in huis hebben
- GSM en UMTS masten ontwijken.

En dit iedere dag te doen, het kan weken duren, zelfs maandenlang, maar het zal helpen.

Deze aangeboden informatie van mij is gratis en zal denk ik meer kanker bestrijden door degene die het serieus opvatten dan de Stichting Kankerbestrijding ooit zal realiseren.
Omdat dat misschien mensen op verkeerde ideeen gaat brengen.
pi_78843247
Ook daar heb ik op gereageerd, temeer omdat het onthouden van medische zorg aan mensen door verkeerd advies ook gewoon strafbaar is. Maar goed, in BNW is die grens schijnbaar iets verder te leggen
  Moderator zondag 7 maart 2010 @ 13:22:40 #212
249559 crew  Lavenderr
pi_78844535
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Amos_ het volgende:
Ook daar heb ik op gereageerd, temeer omdat het onthouden van medische zorg aan mensen door verkeerd advies ook gewoon strafbaar is. Maar goed, in BNW is die grens schijnbaar iets verder te leggen
Ik ben het met je eens, vind dat Lambiekje nu echt te ver gaat.
Hij gaat altijd te ver, maar dit keer nog even verder.
  maandag 8 maart 2010 @ 01:12:44 #213
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78873585
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Amos_ het volgende:
hear that alu hoedjes... hij heeft gelijk.. het is STRAFBAAR
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_78873606
Ik weet niet in hoeverre dat opgaat voor uitlatingen op Internet of in gewone dagelijkse gesprekken.
  maandag 8 maart 2010 @ 01:54:41 #215
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78874264
quote:
Op maandag 8 maart 2010 01:14 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dat opgaat voor uitlatingen op Internet of in gewone dagelijkse gesprekken.
het is wel degelijk een vorm van advies geven, ook al gebeurd dit middels het geschreven woord
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_78876870
Ik denk niet dat dit strafbaar is wat hier gebeurt. Volgens mij wordt er meer bedoelt dat als je het als alternatief genezer of zo doet.
pi_78877973
Het wordt weldegelijk strafbaar als je het stelt zoals Bankfurt dat doet. Namelijk door te zeggen dat je een beter advies hebt ter preventie/genezing van kanker. Dan stel je dus dat jouw advies beter is dan het medische traject.

Dit omdat er mensen zijn die op BNW kijken (maar niet posten) die dit wellicht zien als geldend advies, en daar schuilt hem het gevaar.
pi_78878084
Dáár heb je wel weer gelijk in, zo was er ook een zwangere vrouw hier (althans dat beweerde die user) en n.a.v. het vaccinatie-topic zei diegene dat als haar kind geboren zou worden, dat ze er nu stevig aan zat te denken het kind NIET te laten vaccineren tegen wat voor soort ziektes dan ook.
pi_78878092
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Dáár heb je wel weer gelijk in, zo was er ook een zwangere vrouw hier (althans dat beweerde die user) en n.a.v. het vaccinatie-topic zei diegene dat als haar kind geboren zou worden, dat ze er nu stevig aan zat te denken het kind NIET te laten vaccineren tegen wat voor soort ziektes dan ook.
...
pi_78878645
Wat een nerds iets over vrijheid van meningsuiting..
pi_78878723
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef Demolisher_ het volgende:
Wat een nerds iets over vrijheid van meningsuiting..
Ja, maar als jij met je meningsuiting zwangere vrouwen en hun ongeboren vrucht in gevaar brengt ga je gewoon te ver, me dunkt.
pi_78878901
Je hebt gelijk. Maar er mogen ook tegengeluiden zijn. Alsof alles wat je voorgeschreven/ opgelegd word goed voor je is. Kritisch blijven mag wel lijkt me. Mensen dingen adviseren terwijl je er zelf geen verstand van hebt is wat anders en gevaarlijk idd. Maar ik ben iig blij dat er wantrouwende mensen zijn. Alleen doen sommigen hier komen over alsof de "wetenschap" het nooit aan het kortste eind heeft.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:22:50 #223
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78879607
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef Demolisher_ het volgende:
Alleen doen sommigen hier komen over alsof de "wetenschap" het nooit aan het kortste eind heeft.
Wat een onzin, dat doet niemand zo overkomen.
Veel mensen vragen zich wel af waar een jongen die t.o.v. het onderwerp niks van belang gedaan / gestudeerd heeft in zijn leven opeens de kwalificaties / kennis vandaan denkt te halen om kritiek te hebben op mensen die aantoonbaar hun hele leven hard gewerkt hebben om hun kennis op te bouwen.
Navraag blijkt dan meestal dat die waan in stand wordt gehouden door een groep beroeps-internet-conspiracy-nuts die allemaal naar elkaars site linken als bron voor hun eigen 'informatie' waarmee ze elkaars denkbeelden versterken met cirkel-redeneringen.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Led_ op 08-03-2010 12:04:18 ]
zzz
pi_78881250
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Zie daar... het resultaat
Zo zijn er ook mensen die andere internetters over halen om zelfmoord te plegen. Dat is ook strafbaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Flammie op 08-03-2010 11:22:51 ]
  maandag 8 maart 2010 @ 11:17:16 #225
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78881583
"A joint a day keeps the doctor away!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')