We hebben een Aquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:05 schreef Disana het volgende:
Hier is te zien wie het geluid staat te verkloten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Bobbejaan Schoepen! Die zong ook, toch?
Het is gewoon een heel ander land, dat Brabant, hè?quote:Die doet mij weer denken aan Opa Schoep, een oude man uit mijn kindertijd die alles jatte wat los en vast zat. Of iig die naam had. Schoepen betekent in Eindhoven nl stelen.
Hedde gij da geschoept, jungske?
Eigenliks wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is gewoon een heel ander land, dat Brabant, hè?
Ik probeer je er niet teveel op aan te kijken maar als geboren Fries valt dat nog niet mee. Sorryquote:
Zou Alsido ooit zelf eens iets organiseren?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
Alsido bemoeit zich weer met het draaiboek van Marian. Je hoort de ergernis in haar stem. En terecht!
Spuit elf.
Ik vind hem meer een bemoeial en een control freak.quote:
Ik ook en begin me steeds meer aan hem te ergeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef Disana het volgende:
Ik vind hem meer een bemoeial en een control freak.
Op de chat beweren mensen dat Rob (LS) geen mod meer is. Ik vraag me af hoe ze dat weten, twee dagen geleden postte hij nog als mod.
Nou pm maar even door dan zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook en begin me steeds meer te ergeren aan hem.
Ik heb het uit betrouwbare bron Disana.
Als het waar is, dan gok ik op dat rotgeintje waarbij hij als gewone chatter mensen uitdaagde en dan als mod berispte als ze reageerden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar het hoe en waarom achter de downfall van LS.
Sneu, zelfs op zo'n chat als moderator te licht bevonden worden.
ben er ook weg gegaan...leek wel een sex chatquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef mootie het volgende:
Boelkloedig krijgt een waarschuwing omdat hij broekspijpen zegt.
Omdat er pijpen werd gezegd en likken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:10 schreef whiper het volgende:
ben er ook weg gegaan...leek wel een sex chat
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat er pijpen werd gezegd en likken.
Damn.
Johan probeert Liesbeth hiervoor te charteren, omdat hij zelf graag bij het Open Podium blijft.quote:Donderdag 11 februari 2010 - 20.00 - 22.00 uur
Verkiezingscafé voor mensen met een beperking
Raadszaal van het stadhuis in Eindhoven
http://www.johanvlemmix.nl/agenda.html
Lijkt me toch dat de lijsttrekker daar aanwezig moet zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Johan probeert Liesbeth hiervoor te charteren, omdat hij zelf graag bij het Open Podium blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |