En nu wordt het geluid uitgezet terwijl hij met grote gebaren tegen haar praat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido is weer goed bezig. Lag het eerst aan de computer die de streamers thuis hebben dat het geluid niet goed zou zijn, nu ligt het aan de artiest. Marian Waterkoker moet de microfoon verder van haar mond houden
Ik ben er weer even klaar meequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu wordt het geluid uitgezet terwijl hij met grote gebaren tegen haar praat?
Hij klinkt behoorlijk pissig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er weer even klaar mee
Breakdancer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Oh!
Hij was blijkbaar ook op het eindfeest van TBO. ben nu wel benieuwd wie het is. Gelukkig kun je die foto's niet op die chat neerplempen.
die enge jaap moet eens ophouden....het is het programma van vlemmix en niet zijn programma....laat hij lekker op lowlive chat gaan zitten....hij is toch zo dik met die slyquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
Ondertussen heeft BQ het weer aan de stok met Jaapieooo op de chat ......
Die gast moet gewoon uit mijn PM blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
Ondertussen heeft BQ het weer aan de stok met Jaapieooo op de chat ......
Laf gedrag. En dan te bedenken dat je dat allemaal aan een zieke mod te danken hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast moet gewoon uit mijn PM blijven.
Binnenkomen met: Hallo schat en dan zeggen dat ik het lief moet vragen om uit mijn PM te blijven. Opzouten met die gast.
Ook dat nog. Hij is wel verrassend afwezig vandaag. Misschien toch mod af?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
Laf gedrag. En dan te bedenken dat je dat allemaal aan een zieke mod te danken hebt.
Misschien heeft hij een nieuwe buurvrouw gevonden. Het enige wat je kunt doen is die pm's negeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat nog. Hij is wel verrassend afwezig vandaag. Misschien toch mod af?
On Topic: Jacq en Pb vragen om een Shower en Sing met Peter.
Jammer dat ze geen ignorefunctie kennen daar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
Misschien heeft hij een nieuwe buurvrouw gevonden. Het enige wat je kunt doen is die pm's negeren.
Nee, denk niet dat het KJ is, dat had ik wel geweten.quote:
Ja hoor:quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:Oh mijn god, Neef Harry zingt ook al, moet niet gekker worden, komt hij voor Johan of komt hij om zijn plaatje te promoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |