Net zomin als ze toestemming hebben om met die die muziekcomputer muziek over de stream te flikkeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze daar wel toestemming voor?
Bram.quote:
Nou Jaap, had er een groot aandeel inquote:Het was de ergste show van allemaal en misschien lag dat niet eens helemaal aan Jaap of Bram. Ik neem tenminste aan dat het carnavalsthema door iemand van SV is verzonnen. Het werkte voor geen meter.
Behalve de tortelduifjes. Die lijken van hem afhankelijk te zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Dementor het volgende:
Je moet voor de gein maar eens opletten met welke frequentie de entourage rondom Johan veranderd.
Ik weet niet hoe het jou verder verging, maar het thema was voor mij een totale afknapper. Ik wist meteen dat Jaap daar niets mee zou kunnen doen en mij interesseerden al die gasten al helemaal niet. Ik heb het geluid uit gehad tot ik zag dat hij achter de laptop voor Vraag maar Raak ging zitten, wat ik dan nog wel mee wilde krijgen omdat ik een rel aan zag komen. Echt, de gasten waren waardelozer dan ooit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram.
[..]
Nou Jaap, had er een groot aandeel in
Ik zat net even een paar stukjes te bekijken die ik niet gezien had en daar zie ik een zwijgende Jaap de chat proberen te volgen en één of andere koek uit een plastic zakje naar binnen werken. Een soort déjà vu van DGK waar hij ook zeker halve dagen achter de pc op kantoor zat in z'n eigen wereldje.
Dat hij afstand zou nemen van zijn Terror-imago heb ik nooit geloofd, hijzelf gelooft het nu ook niet meer. Het wordt inderdaad tijd voor Jaap om er mee te stoppen, lijkt me.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een beetje door die filmpjes van TR van gisteren zitten scrollen. Maar mèn, wat een ultieme niks en wat een afgang. Tijd dat Jaap het opgeeft.
I agree. Maar beter gaat het niet worden, denk ik. Wie zou daar nog gaan zitten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
Echt, de gasten waren waardelozer dan ooit.
Niemand die het gezien heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I agree. Maar beter gaat het niet worden, denk ik. Wie zou daar nog gaan zitten?
Het was een boeiende, bijzondere film. Wel een lange zit, maar absoluut een aanrader als je niet alleen maar makkelijke blockbusters wil zien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij wel een leuke/goede film gezien?
Ziet er goed uit. Martin Koolhoven roemde 'm ook al.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een boeiende, bijzondere film. Wel een lange zit, maar absoluut een aanrader als je niet alleen maar makkelijke blockbusters wil zien.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen eerst maar weer eens even naar Paradiso. Lefties Soul Connection
Ben benieuwd, al zullen we er niet veel van meekrijgen. Ik hoop dat Pearlbitch een keer gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: Zo leuk zijn dat er vanavond chatters langs komen, Johan had dit ook al gevraagd
Nederlands bandje dat het verrassend goed doet, worden in de internationale funk-scene geroemd.quote:
Vervolgens vraagt ze aan Alsido of die weet of er nog plakband is. Na wat wikken en wegen zegt hij dat hij dat niet weet maar "dat we daar zo wel even naar moeten gaan kijken" Zelfs het plakband kan hij niet zomaar uit handen gevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian: Verd*mme, dit blijft niet hangen, dit blijft niet plakken, is er ergens plakband?
Hoop niet dat er tussen de chatters mensen kijken die kerkelijk gezind zijn,
Je moet ook wel een behoorlijk masochistische inslag hebben om je voor je niksie en tien verplichte consumptiebonnen voor een glas lauwe Aldi-cola tot op het bot te laten schofferen, beledigen en afzeiken door de eerste de beste dikke prop die zichzelf heel wat vindt omdat ie ooit en RLS heeft gewonnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I agree. Maar beter gaat het niet worden, denk ik. Wie zou daar nog gaan zitten?
Het grappige is dat zijn fans en hijzelf continu de vergelijking maken met Paul de Leeuw. Nu ben ik geen fan van PdL, zelfs verre van dat, maar die vergelijking gaat natuurlijk volledig mank, PdL kan namelijk wel wat en werkt er wel hard aan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Laten we het er maar op houden dat Jaap nog geen Ischa Meijer is.
Wat een onzin. Ik moet Paul de Leeuw niet, maar ik begrijp wel dat zijn soort humor scoort bij een groot publiek. Jaap heeft dat niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het grappige is dat zijn fans en hijzelf continu de vergelijking maken met Paul de Leeuw. Nu ben ik geen fan van PdL, zelfs verre van dat, maar die vergelijking gaat natuurlijk volledig mank, PdL kan namelijk wel wat en werkt er wel hard aan.
Aan één kant lijkt het me best wel leuk om een keer te gaan, al zal het de eerste weken niet van komen (m'n werk aan huis), maar aan de andere kant vraag ik mezelf af wat ik daar in vredesnaam moet gaan doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben benieuwd, al zullen we er niet veel van meekrijgen. Ik hoop dat Pearlbitch een keer gaat.
Ja dat is waar. Aan de andere kant zou het leuk zijn je een keer te zien. Voor ons dan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan één kant lijkt het me best wel leuk om een keer te gaan, al zal het de eerste weken niet van komen (m'n werk aan huis), maar aan de andere kant vraag ik mezelf af wat ik daar in vredesnaam moet gaan doen.
Iemand (Cc geloof ik) zei het ooit al eens heel treffend: je moet er voor passen om gemakkelijke en goedkope programmavulling te willen zijn voor SV.
Om Paul de Leeuw kan ik bij tijd en wijle lachen, maar dat komt omdat ik hem als clown zie en zeker niet als talkshowhost. Zijn manier van interviewen is tenenkrommend, maar omdat hij ook ver na zijn veertigste zijn kwajongensimago blijft houden, komt hij ermee weg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het grappige is dat zijn fans en hijzelf continu de vergelijking maken met Paul de Leeuw. Nu ben ik geen fan van PdL, zelfs verre van dat, maar die vergelijking gaat natuurlijk volledig mank, PdL kan namelijk wel wat en werkt er wel hard aan.
Als je gaat ga dan niet bij Jaap zitten, kies je gewoon andere dag, je laat je niet weer door Jaap afzeiken, want geheid dat gaat hij doen, weer scoren over jou rug ( of Kees-BQ).quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan één kant lijkt het me best wel leuk om een keer te gaan, al zal het de eerste weken niet van komen (m'n werk aan huis), maar aan de andere kant vraag ik mezelf af wat ik daar in vredesnaam moet gaan doen.
Iemand (Cc geloof ik) zei het ooit al eens heel treffend: je moet er voor passen om gemakkelijke en goedkope programmavulling te willen zijn voor SV.
Oh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan Bakker mist Copycat op de chat. Hij heeft nog foto's van haar
Copygate of Bakkergate?
Hij weet veel inside info en vertelt wel eens wat op de chat, dus denk dat het een bekende van Johan is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Hij was blijkbaar ook op het eindfeest van TBO. ben nu wel benieuwd wie het is. Gelukkig kun je die foto's niet op die chat neerplempen.
Yep. En na 5 minuten zingen klinkt het nog steeds zo als aan het begin. Dat wordt een lange soundcheck op deze manier.quote:
Als ik al zou gaan, zou ik dat juist wel willen. Ik lust Jaap rauw en als hij tegengas krijgt klapt hij dicht. Maar die kans krijg je dus niet, want dan moet je langs Alsido en Liesbeth en dan worden je mailtjes niet gelezen of je krijgt geen enkele reactie. Zie Bommie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je gaat ga dan niet bij Jaap zitten, kies je gewoon andere dag, je laat je niet weer door Jaap afzeiken, want geheid dat gaat hij doen, weer scoren over jou rug ( of Kees-BQ).
Onmogelijk. Johan wil een programmering voor alle leeftijden.quote:Zal het wel leuk vinden je gewoon lekker keuvelend aan de bar te zien zitten, of als JIJ nu eens de ochtendsjow presenteerd, desnoods met Tabhita
Maar wel de linkjes en er is ook nog zoiets als de COSquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Hij was blijkbaar ook op het eindfeest van TBO. ben nu wel benieuwd wie het is. Gelukkig kun je die foto's niet op die chat neerplempen.
Bovendien zou Jaap jou er na 5 minuten weer uitdonderen omdat jij tegengas geeft. Hij heeft liever zo'n DJ Ventil te gast die er geen probleem van maakt een half uur lang afgezeken te worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik al zou gaan, zou ik dat juist wel willen. Ik lust Jaap rauw en als hij tegengas krijgt klapt hij dicht. Maar die kans krijg je dus niet, want dan moet je langs Alsido en Liesbeth en dan worden je mailtjes niet gelezen of je krijgt geen enkele reactie.
Ik zou gewoon niet weggaan. Als alle gasten recht hebben op een hafuur, dan ik ook! :pquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bovendien zou Jaap jou er na 5 minuten weer uitdonderen omdat jij tegengas geeft. Hij heeft liever zo'n DJ Ventil te gast die er geen probleem van maakt een half uur lang afgezeken te worden.
En het archief van TBO!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar wel de linkjes en er is ook nog zoiets als de COS
En nu wordt het geluid uitgezet terwijl hij met grote gebaren tegen haar praat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido is weer goed bezig. Lag het eerst aan de computer die de streamers thuis hebben dat het geluid niet goed zou zijn, nu ligt het aan de artiest. Marian Waterkoker moet de microfoon verder van haar mond houden
Ik ben er weer even klaar meequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu wordt het geluid uitgezet terwijl hij met grote gebaren tegen haar praat?
Hij klinkt behoorlijk pissig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er weer even klaar mee
Breakdancer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Oh!
die enge jaap moet eens ophouden....het is het programma van vlemmix en niet zijn programma....laat hij lekker op lowlive chat gaan zitten....hij is toch zo dik met die slyquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
Ondertussen heeft BQ het weer aan de stok met Jaapieooo op de chat ......
Die gast moet gewoon uit mijn PM blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
Ondertussen heeft BQ het weer aan de stok met Jaapieooo op de chat ......
Laf gedrag. En dan te bedenken dat je dat allemaal aan een zieke mod te danken hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast moet gewoon uit mijn PM blijven.
Binnenkomen met: Hallo schat en dan zeggen dat ik het lief moet vragen om uit mijn PM te blijven. Opzouten met die gast.
Ook dat nog. Hij is wel verrassend afwezig vandaag. Misschien toch mod af?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
Laf gedrag. En dan te bedenken dat je dat allemaal aan een zieke mod te danken hebt.
Misschien heeft hij een nieuwe buurvrouw gevonden. Het enige wat je kunt doen is die pm's negeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat nog. Hij is wel verrassend afwezig vandaag. Misschien toch mod af?
On Topic: Jacq en Pb vragen om een Shower en Sing met Peter.
Jammer dat ze geen ignorefunctie kennen daar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
Misschien heeft hij een nieuwe buurvrouw gevonden. Het enige wat je kunt doen is die pm's negeren.
Nee, denk niet dat het KJ is, dat had ik wel geweten.quote:
Ja hoor:quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:Oh mijn god, Neef Harry zingt ook al, moet niet gekker worden, komt hij voor Johan of komt hij om zijn plaatje te promoten.
Wie?quote:20.00 uur Erick van Egmond
20.25 uur Marcel Scherpenzeel
20.50 uur Jan Coppens
21.10 uur Ray Martin
21.35 uur Monique Mijnals
Afsluiting lijkt me wel aardig. De enige waarvan je op voorhand weet dat ie niet verstek laat gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef Disana het volgende:
Volgens het programma is Kirsten er vanavond weer bij:
Presentatie: Kirsten Cuijten
Organisatie: Marian Verbakel
20.00 uur Erick van Egmond - geen website
20.25 uur Marcel Scherpenzeel - http://www.wolfpin.com/
20.50 uur Jan Coppens - geen website
21.10 uur Ray Martin - geen website
21.35 uur Monique Mijnals - http://www.moniquemijnals.com/
22.00 uur Afsluiting
Kirsten!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef Disana het volgende:
Volgens het programma is Kirsten er vanavond weer bij:
Haha.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afsluiting lijkt me wel aardig. De enige waarvan je op voorhand weet dat ie niet verstek laat gaan.
Harrie de geksteHHquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is wel onderhoudend idd, zeker in combinatie met Marian.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef mootie het volgende:
Het is lekker kneuterig, maar Harries stems is best redelijk en hij probeert er een show van te maken.
Hij staat er toch maar mooi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:11 schreef mootie het volgende:
Mooi, neef Harry heeft nu al het predikaat gaaf en super toebedeeld gekregen.
Donkerblauw truitje met polokraag, lichtblauw overhemdje, stropdasje = Born to be Wildquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lach me kapot als zo'n kantoorklerk met heule brede scheiding "Born to be Wild" staat te zingen
Nu daalt hij wel een paar punten in mij achting....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Maar hij staat er toch maar ff, zo gek vind ik het niet klinken.
Net als Marian komt vragen of het geluid staat, zit iemand de knopjes weer te vingeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Er zit verdorie weer iemand aan het geluid te sleutelen.
Een heerlijke dooddoener als je geen zin hebt om te zeggen dat volkomen ruk isquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Maar hij staat er toch maar ff, zo gek vind ik het niet klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |