Net zomin als ze toestemming hebben om met die die muziekcomputer muziek over de stream te flikkeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze daar wel toestemming voor?
Bram.quote:
Nou Jaap, had er een groot aandeel inquote:Het was de ergste show van allemaal en misschien lag dat niet eens helemaal aan Jaap of Bram. Ik neem tenminste aan dat het carnavalsthema door iemand van SV is verzonnen. Het werkte voor geen meter.
Behalve de tortelduifjes. Die lijken van hem afhankelijk te zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Dementor het volgende:
Je moet voor de gein maar eens opletten met welke frequentie de entourage rondom Johan veranderd.
Ik weet niet hoe het jou verder verging, maar het thema was voor mij een totale afknapper. Ik wist meteen dat Jaap daar niets mee zou kunnen doen en mij interesseerden al die gasten al helemaal niet. Ik heb het geluid uit gehad tot ik zag dat hij achter de laptop voor Vraag maar Raak ging zitten, wat ik dan nog wel mee wilde krijgen omdat ik een rel aan zag komen. Echt, de gasten waren waardelozer dan ooit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram.
[..]
Nou Jaap, had er een groot aandeel in
Ik zat net even een paar stukjes te bekijken die ik niet gezien had en daar zie ik een zwijgende Jaap de chat proberen te volgen en één of andere koek uit een plastic zakje naar binnen werken. Een soort déjà vu van DGK waar hij ook zeker halve dagen achter de pc op kantoor zat in z'n eigen wereldje.
Dat hij afstand zou nemen van zijn Terror-imago heb ik nooit geloofd, hijzelf gelooft het nu ook niet meer. Het wordt inderdaad tijd voor Jaap om er mee te stoppen, lijkt me.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een beetje door die filmpjes van TR van gisteren zitten scrollen. Maar mèn, wat een ultieme niks en wat een afgang. Tijd dat Jaap het opgeeft.
I agree. Maar beter gaat het niet worden, denk ik. Wie zou daar nog gaan zitten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
Echt, de gasten waren waardelozer dan ooit.
Niemand die het gezien heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I agree. Maar beter gaat het niet worden, denk ik. Wie zou daar nog gaan zitten?
Het was een boeiende, bijzondere film. Wel een lange zit, maar absoluut een aanrader als je niet alleen maar makkelijke blockbusters wil zien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij wel een leuke/goede film gezien?
Ziet er goed uit. Martin Koolhoven roemde 'm ook al.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een boeiende, bijzondere film. Wel een lange zit, maar absoluut een aanrader als je niet alleen maar makkelijke blockbusters wil zien.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen eerst maar weer eens even naar Paradiso. Lefties Soul Connection
Ben benieuwd, al zullen we er niet veel van meekrijgen. Ik hoop dat Pearlbitch een keer gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: Zo leuk zijn dat er vanavond chatters langs komen, Johan had dit ook al gevraagd
Nederlands bandje dat het verrassend goed doet, worden in de internationale funk-scene geroemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |