Het moet of - of?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Onlangs beweerde je nog dat de schade aan de Twin Towers nooit alleen door vliegtuigen veroorzaakt kon zijn omdat ze van aluminium zijn (en dat zachter is dan staal) en dat er explosieven waren afgegaan.
En nu beweer je weer dat het geen vliegtuigen waren maar een truukmontage.
Op een ander moment heb je beweerd dat het geen passagierstoestellen waren maar vrachtvliegtuigen.
Voor welke versie ga je nu?
Die zitten allemaal in het komplotquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:41 schreef theguyver het volgende:
maar dat er geen vliegtuig in het wtc is gevlogen....![]()
denk dat duizenden mensen dit live hebben gezien in new york, ga me niet vertellen dat die allemaal aan bulschit vertellen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het komplot
Wat betreft het lot van de passagiers kan ik geen uitsluitsel geven. Het lijkt mij wel aannemelijk dat wanneer een overheid bereid is 3000+ burgers af te maken, dat een paar vliegtuigpassagiers niet zo'n obstakel vormen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ow wacht even. Jij gelooft wel dat er vliegtuigen waren, maar die werden op afstand bestuurd? Dus die vliegtuigen zaten niet vol met passagiers en flight crew?
Die mensen zouden allemaal dood zijn geweest als ze er wel in hadden gezeten. Waar zijn die mensen nu dan? Want voor die vluchten stonden wel passagiers gepland en zo. Die passagiers, die hebben allemaal plastische chirurgie ondergaan? Want ze kunnen niet ineens thuis op de bank zitten he, dat zou raar zijn, immers, ze moeten dood zijn. Dat betekent dus ook geen contact meer met familie en zo, want dat levert risico's op.
En die flightcrew? Die zijn ook 'verdwenen'? Want die mogen hun werk nooit meer doen, wnat stel je voor dat ze herkend worden. En alle mensen die aan die hoax hebben meegewerkt (en dat moeten er toch heel erg veel zijn) die houden nu nog steeds allemaal hun mond?
ja en de camerabeelden van nabijgelegen tankstation die de regering meteen ingenomen heeft. als het echt een vliegtuig was waarom laten ze die beelden dan niet gewoon zien? ook zo weinig puin en dergelijke?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:41 schreef theguyver het volgende:
het toestel wat zich in het pentagon boorde .. daar snap ik nog steeds geen hol van.. enige bewijs 3 zeer wazige foto's.
terwijl er continu camera's op het pentagon gericht zijn vind ik dat wel heel appart...
zou misschien ook een raket kunnen zijn geweest wat beweerd wordt.
maar dat er geen vliegtuig in het wtc is gevlogen....![]()
denk dat duizenden mensen dit live hebben gezien in new york, ga me niet vertellen dat die allemaal aan bulschit vertellen
Mach 1 op zeeniveau is ongeveer 662 knopen (onder standaard condities), dus 360 kt is 0.54 Mach en geen 0.86 Mach. En 425 kt is dus 0.64 Mach en geen 0.99 Mach.quote:360 Knots en 0.86 Mach
...
.99 mach wat overeenkomt met 425 knots op zeeniveau
Psst. Dat hebben ze gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef ashhoax het volgende:
[..]
ja en de camerabeelden van nabijgelegen tankstation die de regering meteen ingenomen heeft. als het echt een vliegtuig was waarom laten ze die beelden dan niet gewoon zien? ook zo weinig puin en dergelijke?
en ik weet niet of echt vliegtuigen waren of niet, maar er klopt heeeel veel niet aan dit verhaal.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:31 schreef nerd4sale het volgende:
Jammer dat de getallen in het artikeltje niet kloppen. Daardoor komt het niet echt betrouwbaar over.
Sowieso, "knots per uur"...
Ja joh? Ik zou twijfelen aan de gemeten snelheid.quote:Alleen daarom kan er rede tot twijfel zijn aan wat er feitelijk de Twin Towers binnen vloog 11 september 2001.
beelden kunnen ook bewerkt zijn!?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit altijd zo moeilijk.
Heb met mijn eigen ogen dat vliegtuig erin zien vliegen, en met mij heeft de hele wereld dat gezien. Deze beelden staan bij de meeste mensen op het netvlies.
Waarom wordt er dan aan al die mensen getwijfeld want: ze hebben het niet gezien, het was wat anders, we zijn gefopt. Vanwaar de behoefte om er iets anders van te maken? Ik begrijp het niet.
En alle doden dan? Al die mensen die je zag springen? Allemaal niet waar?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:51 schreef ashhoax het volgende:
[..]
beelden kunnen ook bewerkt zijn!?
en nee ik zeg niet dat er geen vliegtuigen ingevlogen zijn, maar ook die ooggetuigen kunnen opgezet zijn en de beelden bewerkt.. en daarmee bewijs je niet dat er echt vliegtuigen waren.
Dat heb je niet... of je moet in new york geweest zijn toen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit altijd zo moeilijk.
Heb met mijn eigen ogen dat vliegtuig erin zien vliegen, en met mij heeft de hele wereld dat gezien. Deze beelden staan bij de meeste mensen op het netvlies.
Waarom wordt er dan aan al die mensen getwijfeld want: ze hebben het niet gezien, het was wat anders, we zijn gefopt. Vanwaar de behoefte om er iets anders van te maken? Ik begrijp het niet.
dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En alle doden dan? Al die mensen die je zag springen? Allemaal niet waar?
En hoe kun je nu ooggetuigen in een complot betrekken, random? Of zou heel Manhattan in het complot zitten?
Nee, was ik niet, heb het net zoals de rest van de wereld op tv gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:55 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat heb je niet... of je moet in new york geweest zijn toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |