Al mijn China pakketjes komen van TNT, nog nooit van selectvrachtquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:14 schreef neo2000 het volgende:
Er *is* een klachtenlijn van TNT.. Maar goed, voordat je gaat bellen meot je wel zeker weten dat het TNT is die bezorgt, hoeft nml niet per se.. (postmarkt is open sinds dit jaar, dus allicht kan het best selectvracht o.i.d. zijn)
En itt andere bedrijven, doet TNT wel iets met klachten; deze komen bij de persoon op de werkvloer terecht en hij wordt erop aangesproken als het niet verbetert
Tnt stond vandaag weer aan de deur bij mij: "Hé dr is iemand thuis!" ,, ben normaal bijna nooit thuis,,, hij zo: "vind je 't goed als ik pakketjes bij jullie achter leg, zoals ik een tijdje terug had gedaan, dat ik dan ook voro je teken?"quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:55 schreef jopiede het volgende:
Even een ingelaste KLB:
Ik haat mijn postbode, die vent vult nooit de briefjes in van die pakketjes. Niet naar welk persoon uit mijn familie het pakketje gestuurd is, niet van waar het pakketje komt. Dus misschien is hij wel voor mij, of voor iemand anders thuis. Dat is natuurlijk niet erg, maar als ik de volgende dag erheen ga, en geen pakketje krijg dan ben ik boos. Dan kom ik vandaag terug (2de dag) is hij er nog steeds niet, dan pas word ik boos. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, ik ga denk ik maar naar een ander postkantoor. Omdat dit huidige postkantoor wordt gesloten vandaag
mooie sjaal? linkssquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:30 schreef revpolen het volgende:
had de 2e boerberry sjaal besteld via TT
ben de 10e thuis gekomen van vakantie
lag een briefje dat de postbode de 9e langs was geweest met pakket
ik net ophalen.. gewoon de sjaal al!!
Sandd, Selectvracht/selectmail.. Alleen maken deze 2 laatste gebruik van schoolverlaters en studenten die zonder enige vorm van opleiding met jouw waardevolle mail en pakketjes op pad gestuurd worden. geef mij tnt maar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:20 schreef jopiede het volgende:
En ze hebben eigenlijk ook een monopoly. Dus je kan niet voor iets anders kiezen
Die bedrijven kun je niet kiezen, dus de TNT heeft als nog een monopoliepositie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sandd, Selectvracht/selectmail.. Alleen maken deze 2 laatste gebruik van schoolverlaters en studenten die zonder enige vorm van opleiding met jouw waardevolle mail en pakketjes op pad gestuurd worden. geef mij tnt maar.
kan jij die site laden dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef mug89 het volgende:
die tradertrade heeft wel aardig spul, wel ietsje duurder van taobao + shipping, maar goedzoveel scheelt het nou ook weer niet..
alleen ben ik nog niet iets tegengekomen dat ik MOET hebben
geef is een link.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:47 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
kan jij die site laden dan?
hij word niet goed geïndexeerd door googlequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
www.tradertrade.com
en nevermind, hij doet het alweer, maar hij is wel langzaam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben bij onze voordeur een klein kabouterpaaltje of iets (gemaakt door m'n zusje in groep 1 ofzo) en als de post niet aangetekend is legt hij hem daar netjes neer. Aangetekende pakketjes doet hij niet meer omdat hij niet meer mag tekenen, moet echt door iemand bij ons thuis gedaan worden. En meestal is mijn moeder wel thuis waardoor ik vrijwel nooit een pakketje mis.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tnt stond vandaag weer aan de deur bij mij: "Hé dr is iemand thuis!" ,, ben normaal bijna nooit thuis,,, hij zo: "vind je 't goed als ik pakketjes bij jullie achter leg, zoals ik een tijdje terug had gedaan, dat ik dan ook voro je teken?"Nooit meer langer wachten en de volgende dag pas pakketjes ophalen bij het postkantoor
![]()
Was trouwens best aardige gast!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:52 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
hij word niet goed geïndexeerd door googleik snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kan er ook met paypal betalen,quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:03 schreef Palladium999.5 het volgende:
westernunion/moneygram
van mij mogen ze fietsen gaan stelen
Waarom zou je daar bestellen als Jack zeker 20% goedkoper is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:06 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
je kan er ook met paypal betalen,
toch hulde aan de eerste die daar durft te bestellen
ja, da's een goeiequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bestellen als Jack zeker 20% goedkoper is?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weinig leuks tegenkom...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik kom trouwens weinig leuks meer tegen..
iemand nog wel iets tofs gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |