Iets met klepel en klok en er geen bal van begrijpen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:14 schreef redrum76 het volgende:
Boot floppie met de bios update er op ga maar naar tweakers daar kan je van alles lezen daarover
Nee, board komt uit 2005 of 2006.quote:
Dat is het eerste wat ik geprobeerd heb, maar zonder succesquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef STING het volgende:
CMOS batterij resetten kan misschien nog uitkomst bieden.
Instructies daarvoor staan in je moederbord handleiding.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Iets met klepel en klok en er geen bal van begrijpen.
Pardon?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Iets met klepel en klok en er geen bal van begrijpen.
De LED's en fans gaan aan. De hdd spint op en daarna gebeurd er niks. De monitoren geven aan dat er geen signaal is en blijven zwart.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
In hoeverre start de pc niet meer op?
Tot hoe ver kom je?
klinkt redelijk doodquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
De LED's en fans gaan aan. De hdd spint op en daarna gebeurd er niks. De monitoren geven aan dat er geen signaal is en blijven zwart.
Er is geen floppy seek te horen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef redrum76 het volgende:
Zet die bios op een floppie start de PC en met veel geluk pakt hij de bios update
Heb ik zelf ooit ook een keer gehad. Werd mij verteld dat het moederbord zoekt naar een aanwezige bios als hij deze niet kan vinden dan pakt hij hem van een floppie.
Maar het is wel van belang hoe oud dit bord is? Wat is het type?
kan je piepjes uit je mobo krijgen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
De LED's en fans gaan aan. De hdd spint op en daarna gebeurd er niks. De monitoren geven aan dat er geen signaal is en blijven zwart.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef redrum76 het volgende:
Zet die bios op een floppie start de PC en met veel geluk pakt hij de bios update
Heb ik zelf ooit ook een keer gehad. Werd mij verteld dat het moederbord zoekt naar een aanwezige bios als hij deze niet kan vinden dan pakt hij hem van een floppie.
Hoe doet hij dat dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nja ik zit al ruim 10 jaar in de IT. Eerst voornamelijk hardware en nu later het systeembeheer, maar verder heb ik er inderdaad geen verstand vanquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Ja en jij hebt er wel verstand van eikel
Als de floppy drive LED even oplicht, is dat het proberen waard.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef redrum76 het volgende:
Jij in ieder geval niet, dat is duidelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Zie het lampje even flikkeren TS?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als de floppy drive LED even oplicht, is dat het proberen waard.
Dat kan ik niet beoordelen, maar jij weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Asus P5B Deluxe/Wifi-APquote:
Speakertje zit erop, maar blijft helemaal stilquote:
Floppy geeft geen licht, maar wel even geprobeerd (de floppy had ik al klaar voordat ik het Windows tooltje downloadenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef STING het volgende:
Als de floppy drive LED even oplicht, is dat het proberen waard.
Maar alleen nieuwere ASUS borden hebben die feature, zover ik weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |