Murpquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Oh,.. over de TT. Murp PM't me als ik niet snel genoeg een nieuw topic open. Is gebeurd,.... geloof me! Hij leest goed mee dus!
ben je FOK! moe?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MurpKansloze mod. Sowieso. Mods
Neequote:
Proostquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:07 schreef Bastard het volgende:
Nou hij bestaat http://dewereld.tumblr.com/
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:07 schreef Bastard het volgende:
Nou hij bestaat http://dewereld.tumblr.com/
Nou dat nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag je hoe makkelijk dat ging Gijs![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat niet![]()
Had geen beeld eerst, gewoon alles blauw.. layout selecteren.. zie niks anders dan blauw.. uiteindelijk de url gebruikt en toen beeld
ja dat zeker!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ik vind het nog snel gegaan allemaal!
Het is makkelijker dan een layout van een WP omgooienquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat niet![]()
Had geen beeld eerst, gewoon alles blauw.. layout selecteren.. zie niks anders dan blauw.. uiteindelijk de url gebruikt en toen beeld
Ja,... je klikt op Dashboard en dan kies je wat: (text. plaatje, video, quote, etc. etc.) en je post het! Done!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja dat zeker!
Maar dan moet ik steeds op die hoofdpagina met die knoppen bovenin posts maken zeker?
Lekker!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... je klikt op Dashboard en dan kies je wat: (text. plaatje, video, quote, etc. etc.) en je post het! Done!
quote:
zo wil je dus niet aan je einde komen hequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef gijsje79 het volgende:
Krantenjongen dood na bizar ongeval
Doet me een beetje denken aan Phil Leotardo (Sopranos)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef gijsje79 het volgende:
Krantenjongen dood na bizar ongeval
ja dat blijkt dan .. gaat toch nergens over zeg..quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Brussel is al jaren een stinkstad, teveel franse Banlieu invloeden
Wat verwacht je dan van een minister uit die achtergrond, en uit de pvda?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
Hop, daar gaan we weer.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ielzoekers_weer.html
Allemaal hersenchirurgen en wetenschappers zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
Hop, daar gaan we weer.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ielzoekers_weer.html
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Naja,.... ik blijf huilen als ik dit filmpje zie! Raakt me echt hard,.... en het is niet eens begeleid door muziekPrachtig!
Ja daar was een hele serie van.... mooi he Gijsquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Naja,.... ik blijf huilen als ik dit filmpje zie! Raakt me echt hard,.... en het is niet eens begeleid door muziekPrachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
Dexter Seizoen 2 afgekeken. Dat einde
Oh man, wacht maar tot je bij S4 komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Klopt, middenstuk is wat traag. Maar ook wel sterk als je er over nadenkt. Dexter wordt flink gevormd in dat seizoen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef Scarface2004 het volgende:
4 is echt hard ja
seizoen 3 viel een beetje tegen
quote:"However, we noticed at this stage that the movies on the Xbox 360 suffered from more compression than on the PlayStation 3, while the Xbox 360 had an overall crisper image quality in the main game."
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
.....
Final Fantasy XIII
[..]
http://www.gamespot.com/events/microsoftx10/story.html?sid=6248500&tag=top_stories;title;3
....
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:50 schreef Chocobo het volgende:
Alle side-questen tot nu toe gedaan,... alles gescanned,... alle planeten bezocht,... ben echt moeMorgen nog de Grunt en Visman help quests en ik ben klaar voor IFF! Wat een game
Ik ook een klein beetje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch mis ik een reply functie op Tumblr.
Dat is miranda tijdens het stukje uitleg over dr zus aan shepard, 2x zelfde vraag gesteldquote:
Had ik ook op mn programma maar het werd toch the blind spot met sandra bullockquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:50 schreef Chocobo het volgende:
Alle side-questen tot nu toe gedaan,... alles gescanned,... alle planeten bezocht,... ben echt moeMorgen nog de Grunt en Visman help quests en ik ben klaar voor IFF! Wat een game
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:13 schreef gijsje79 het volgende:
11 februari 2010 - Bungie heeft tijdens Microsofts speciale X10 evenement bekend gemaakt dat een publieke beta voor Halo: Reach op 3 mei 2010 van start gaat. Het enige wat je moet doen om die beta te kunnen spelen, is een exemplaar van Halo: ODST bemachtigen. Het is nog niet bekend of er ook codes door Microsoft zomaar gaan worden weggegeven. Naar eigen zeggen wordt het de grootste beta ooit op een console. Verdere details zijn nog niet gegeven.
IFF is niet the point of no return hoor. Gewoon een erg stoere story mission. Je gaat pas naar het einde als je de Omega 4 relay missie doet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:50 schreef Chocobo het volgende:
Ik kom ook steeds wel weer een side missie tegen.. laatst was ik even op omega en kreeg ik weer opdracht om een pakketje op te halen op de citadel en terug te brengenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
IFF is niet the point of no return hoor. Gewoon een erg stoere story mission. Je gaat pas naar het einde als je de Omega 4 relay missie doet.
Typisch PvdA inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:10 schreef Bastard het volgende:
Briljant stukje
http://www.geenstijl.nl/m(...)sspot_tel_de_ov.html
Mooi weer spelen met belastinggeld.quote:“Wij” hebben de banken gered. Ja, van ONS geld.
Leuke film hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had ik ook op mn programma maar het werd toch the blind spot met sandra bullockecht mooi inderdaad!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:13 schreef gijsje79 het volgende:
11 februari 2010 - Bungie heeft tijdens Microsofts speciale X10 evenement bekend gemaakt dat een publieke beta voor Halo: Reach op 3 mei 2010 van start gaat. Het enige wat je moet doen om die beta te kunnen spelen, is een exemplaar van Halo: ODST bemachtigen. Het is nog niet bekend of er ook codes door Microsoft zomaar gaan worden weggegeven. Naar eigen zeggen wordt het de grootste beta ooit op een console. Verdere details zijn nog niet gegeven.
Ja eens!,... komt wel overigens!quote:
Ik vind dit verdr wel briljantquote:
Zo waar,... ben het met je eens Gijs. Daarom registreerde ik direct. Het is net een FOK! post,... zo simpel. Comments kan wel hoor Gijs,... gewoon deze aanzetten http://www.disqus.com/quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dit verdr wel briljant
Tussen een blog en twitter in.. een blog voelt als teveel werk, en een tweet als een te weinig zeggende stuk tekst op een oerlelijk en onoverzichtelijk systeem.
Hierin kan je net genoeg kwijt, op een heel makkelijke manier. En dan is het natuurlijk grappig als er een reactie op kan komen, maar hoeft niet.
Aangezet... wat een KLAAR GIJS!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,... ben het met je eens Gijs. Daarom registreerde ik direct. Het is net een FOK! post,... zo simpel. Comments kan wel hoor Gijs,... gewoon deze aanzetten http://www.disqus.com/
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat waren de url's van jullie tumblr sites ook alweer Gijsjes?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:44 schreef Bastard het volgende:
Moet nu wel weer een andere layout zoeken, die van daarnet had geen comment functie (shortname)
Precies, en net genoeg om de site te personaliseren!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een klik op de knop Gijs,... geen plaatjes aanpassen,... gewoon klik!
Ja dat is toch zo henk.. vind het zon raar systeem.. je hebt geen idee waar je bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Moest lachen om wat B. zei,... Twitter is inderdaad zoooo onoverzichtelijk.
Eens,... maar wilde het wel eens goed proberen. Replies, retweets,... nog steeds geen idee. Facebook is misschien nog wel erger,... ook geen idee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is toch zo henk.. vind het zon raar systeem.. je hebt geen idee waar je bent.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... maar wilde het wel eens goed proberen. Replies, retweets,... nog steeds geen idee. Facebook is misschien nog wel erger,... ook geen idee!
Dat zeg ik tegen mn vrouw ook altijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, uiteindelijk gaat het toch om de content.
Dat vond je van FB ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Moest lachen om wat B. zei,... Twitter is inderdaad zoooo onoverzichtelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... maar wilde het wel eens goed proberen. Replies, retweets,... nog steeds geen idee. Facebook is misschien nog wel erger,... ook geen idee!
Ohquote:
Stockolm syndromequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
Werkt nog best aardig, lezen op een iPhone.
http://www.copy-shop.nl/quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben de Kindle app (Amazon e-Book) aan het uitproberen.
Er is een boek wat ik graag wil lezen, maar niet meer gedrukt wordt. Tweede hands kost hij meer dan $250. Digitaal is hij echter wel te koop.
[ afbeelding ]
Fucked up memoires van een Franse soldaat die bij de SS diende, en na de oorlog in het Franse vreemdelingen legion ging. Daar was een hele eenheid ex-SS-ers die werden ingezet in Indochine.
Werkt nog best aardig, lezen op een iPhone.
Ik heb er nog 3,99 afgekeken met addiscount.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh
Hier trouwens:
http://www.freerecordshop(...)mate-trilogy-edition
Vast een foutje, maar ik bestel 'm gewoon. We zien wel wat of ze gaan annuleren
Praat hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-the-red-dead/61799
Wat? Dat lefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ocharm....iedereen was het schuld behalve de daders.![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)terview_met_mar.html
Je vergeet het bedreigen van ziekenhuispersoneel, en later journalisten die een kritisch artikel wilden schrijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat? Dat lefZe reden op een gestolen scooter, zonder verlichting, tegen het verkeer in, door rood en ze reden iemand aan die overleed. Maar het is de schuld van de politie?
![]()
![]()
![]()
Ik zeg doodstraf. In eigen land. Door steniging.
Ik moest lachen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe God of War III trailer staat trouwens online. Ik ga 'm niet kijken.
Heb hem weer afbesteld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Net de demo van Heavy Rain gespeeld, gawd.
fail.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem weer afbesteld.Teveel games in maart.
Concentreer me op FFXIII en Yakuza 3.
Yakuza 3 vergeten idd! Die er nog bij, iPhone games koop ik gewoon als ik ze zie, die zet ik er niet in. Wel klaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
15 februari: Plants vs Zombies (iPhone)
16 februari: Miles Edgeworth Investigations (DS)
9 maart: Final Fantasy XIII
12 maart: Yakuza 3
Misschien nog GoW3 als de FRS soepel doet.
Dan is het wel een klaar hoor.
quote:
Speel je die spellen dan ook een keer es uit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
fail.
26 februari : Heavy Rain
5 maart : MLB The Show 10
5 maart : Battlefield Bad Company 2
19 maart : God of War 3
26 maart : Just Cause 2
30 april : Red Dead Redemption
18 mei: Alan Wake
21 mei : Mafia 2
Ik zit op school, 8 weken zomervakantiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Speel je die spellen dan ook een keer es uit?
Je mag mijn beta code wel hebben als je wilt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga zeker ODST halen om diie beta te spelen. De pers is erg positief over wat ze gezien hebben bij X10. Vandaag ook een Vidoc van Halo Reach als het goed is
ODST is opzich wel vermakelijk, ben benieuwd naar de Beta.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga zeker ODST halen om diie beta te spelen. De pers is erg positief over wat ze gezien hebben bij X10. Vandaag ook een Vidoc van Halo Reach als het goed is
Is het een code? Heb je niet de disc nodig?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je mag mijn beta code wel hebben als je wilt.
Dan maar een keer die disc kopenquote:Bungie promises the campaign will offer massive situations, such as four Spartan super-soldiers fighting in tandem with nearly a dozen marines against up to 30 Covenant warriors.
Zei je dat ook niet over Mass Effect 2?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Bastard het volgende:
Totaal geen zin in Reach he.. ook niet een beetje hier.
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Zei je dat ook niet over Mass Effect 2?![]()
Vandaag nog ff gespeeld, totaal geen zin in zo'n game.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vandaag nog ff gespeeld, totaal geen zin in zo'n game.
Zal hem wel es een keer in de zomer spelen.
Als er een mooie Co-Op/SP inzit, vast wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wedden dat jij hem haalt.
Mss niet met de release maar je zal hem opzkers spelen.
Silent Hill 6?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]