quote:
Kut. Gemistquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:50 schreef timmmmm het volgende:
All aboard! Last train to the land of dreams is now departing!
Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn DE!quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:38 schreef DarkElf het volgende:
veilig thuis, met mr die op tijd geland washeel rustig aan gedaan heen (dat was vooral heel veel sneeuw) en terug..
Welke faction speel je dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Mogge
Windigo, leuk dat je WoW speelt! Tis een heerlijk spel heh? Als je een char maakt op Haomarush, ga ik je helpen met levelen
Tof! Geef even een heads-up hier, dan slinger ik spam me not uit. Kunnen we gelijk communicerenquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:35 schreef Windigo het volgende:
Ah dankjeMisschien maak ik er wel eentje, vandaag.
ik had vanmorgen een uitslaapafstudeerderquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:26 schreef freecell het volgende:
Ik had vanmorgen een uitslaapdreumes
8 uur begon hij te kletsen (lekker laten kletsen, hij klonk heel tevreden) en half 9 er uit gehaald
Kees de Kortquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
DE, nog voor jou als BNR liefhebber:
Het grote Kees de Kort topic
Ja daarom ga ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, lekker![]()
Hobje, lijkt mij ook zwaar johIk heb altijd al zo'n geklooi met dag- en nachtritme, als je het dan ook nog eens echt om de haverklap moet doen... Sporten helpt vast wel.
moet er altijd wel om lachen. hij is zo heerlijk tegendraads.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Kees de Kort. Oude zeurpruim eerste klas. Maar heeft vaak wel een punt
heb geslapen van half 8 ofzo tot 12... misschien nog een klein middagdutje vanmiddagquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ja, vrachtauto's rijden hier echt belachelijk! En heb je in de zomer weleens op caravans gelet?Geschifte Belgen
Maar fijn dat het allemaal veilig is afgelopen. Moet jij ook niet even je bedje in?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb geslapen van half 8 ofzo tot 12... misschien nog een klein middagdutje vanmiddag
Have funquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef Windigo het volgende:
Zo, op weg naar de dokter voor het uitstrijkje, joepie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |