Hmmm dan hoor ik wss iemand anders roepenquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee. Ik brulde van de top van een berg als een krolse waterbuffel
Heet jij Dinges?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmmm dan hoor ik wss iemand anders roepen
NEE!quote:
Wees blij dat je dan ook nog dinges heetquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
NEE!
Want ik heet.............Egbert-Jan!
Schat. Ik heet geen Dinges. Je verwart me vast met een ander! Het is niet wat je denkt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees blij dat je dan ook nog dinges heet
Ik zou jou toch nooit kunnen verwarren met een anderquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Schat. Ik heet geen Dinges. Je verwart me vast met een ander! Het is niet wat je denkt!
Chimequote:Op donderdag 11 februari 2010 01:00 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb zin in een chille film, noem eens iets!
Thirstquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:00 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb zin in een chille film, noem eens iets!
It's gonna be alright!quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom sta ik nu ineens bij de schandpaal :/?!
Koffiequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:30 schreef Poit het volgende:
Eenieder op de schandpaal heeft dit verdient
Koffie is erg lekker trouwens
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Koffie![]()
Thee/warme chocomel/cola/water
Siggy, hij noemt je een kakwijf! Vraag hem hoe laat hij uit is! Daag hem uit op het schoolplein!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Kantine voor kakwijven?
kwart over drie bij de HEKquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Siggy, hij noemt je een kakwijf! Vraag hem hoe laat hij uit is! Daag hem uit op het schoolplein!
Dat is idd een naam die je er aan kunt geven jaquote:
Be carefull what you wish for!! Ik heb Ross z'n rug!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is idd een naam die je er aan kunt geven ja
Verder heb je alleen een restaurantje in het winkelcentrum zitten met gore drankjes. Dus als het dan giet en je moet nog even droog blijven dan kun je ff in een kroeg voor kakwijven gaan zitten.
Dus kom maar op dan Rossdale! Kwart over drie bij het poort!
Dan Ross ik je eens ff een keer!
Daarom heeft Poit jouw rug ook. Je hebt geen ruggegraat!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik toch niet zelf matten?
Daar heb ik mijn posse voor
Reden zou wel handig zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:30 schreef Poit het volgende:
Eenieder op de schandpaal heeft dit verdient
Koffie is erg lekker trouwens
Dat ligt aan je lichaamsgeurquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Ja, nou en?
Ik ben gevreesd van Lutjebroek tot Buccaramanga!![]()
Als er hier iemand een kloontje is ben jij het wel AQuila..quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Reden zou wel handig zijn! Of cue is gewoon een kloontje
Ah, vandaar dat Ross zo raar loopt...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for!! Ik heb Ross z'n rug!!
Vervangen door satestokjesquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Ross zo raar loopt...
WATSKEBURT OUWE!!!!quote:
Een kloon van jou?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Poit is een kloontje van nick-gizmo, terwijl Flodder een kloontje van Aquila is, en Cue_ een kloontje van mij!
Wij gingen toch samen een kloontje maken?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Ross zo raar loopt...
RESPECT FOR THE MAN IN THE ICECREAMVAN!!!!!quote:
Dacht het nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:01 schreef Poit het volgende:
Wij gingen toch samen een kloontje maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOW MUCH IS THE FISH!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
RESPECT FOR THE MAN IN THE ICECREAMVAN!!!!!
SCOOTER!! BACK IN THE UK!!!!!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dacht het nietIk ben ook voor oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
HOW MUCH IS THE FISH!
Que? Oefenen met Cue_?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ligt aan je lichaamsgeur![]()
[..]
Als er hier iemand een kloontje is ben jij het wel AQuila..
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:50 schreef De_Kok het volgende:
Maar gelukkig ben jij er nog Lennart
Eeej goeiesmorgens Edgar! Stond ik me net toch bij de tramhalte he....quote:
Laat je die boy boy gewoon stikkenquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Laat je die boy boy gewoon stikken
Volgende keer als ik je zie krijg je billenkoek..quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgende keer als ik je zie krijg je billenkoek..
quote:
10 voor 12 en hij blijft langzaam gaan. 17.30 pas naar huisquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Kut. Het is pas kwart over elf. Wat gaat deze dag mongolide traag voorbij
Ah joh genoeg potten die nog best een piemel lusten zo nu en danquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:51 schreef e97073 het volgende:
Heb ik weer, gisteravond op stap geweest, hele avond met een vrouwelijke collega opgetrokken, super leuke avond.
Vraagt ze mij of ik mee wil naar haar huis, nog even wat drinken etc. Ik dacht dus "BINGO"
Blijkt ze pot te zijn
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah joh genoeg potten die nog best een piemel lusten zo nu en dan
Ik zou dus blijven slapen, later toch besloten om dat niet te doen. Al tijden niet meer lekker uit kunnen slapen, dus ik ben een uur of 6 naar huis gegaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah joh genoeg potten die nog best een piemel lusten zo nu en dan
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_to_the_future.html
Nop. Moet eerst zelf sparen voor een nieuwe TVquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Wie koopt 'm voor mij?
Wat moet je met 37"? Daar kom ik m'n bed niet voor uitquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Wie koopt 'm voor mij?
42 ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat moet je met 37"? Daar kom ik m'n bed niet voor uit
Ding staat nooit aan man, die van mij is te groot voor mijn kamer. Is niet eens fijn TV kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:20 schreef lkb9000 het volgende:
Stelletje verwende krengen met jullie 100" monsters
Die van mij is 12". Vraag het maar aan je moederquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:20 schreef lkb9000 het volgende:
Stelletje verwende krengen met jullie 100" monsters
Begrijpelijk jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ding staat nooit aan man, die van mij is te groot voor mijn kamer. Is niet eens fijn TV kijken.
Ik speel tegenwoordig op mijn 24" TFT.
Ik prefereer het woord 'paardenlul'quote:
quote:
We hadden het over je penis, niet over jou als persoon.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord 'paardenlul'
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Poit het volgende:
[..]
We hadden het over je penis, niet over jou als persoon.
En 32" TV's zijn OKE
[..]
En 32" TV's zijn OKE
quote:
[..]
En 32" TV's zijn OKE
Als ik kon kiezen zou ik sowieso geen LG nemenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
![]()
37" in toch wel het minimale wat ik wil. Als ik kon kiezen koos ik de 42" LG 5000. 200hz technologie, 42" scherm, heeeeerlijk!
quote:
Verkeerd topic denk ik?quote:
Snap ook niet dat die telefoons zo "geweldig" zijn, over me LG tv ben ik tevredenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:03 schreef Kn0x het volgende:
LG Telefoons zijn inderdaad zware poep. Maar de televisies zijn altijd zeer goed vind ik.
Nog zieliger dat je je daar druk om maaktquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel zielig dat niemand durft toe te geven, wie me bij de schandpaal heeft gezet![]()
kun je toch zelf zien in de wiki?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel zielig dat niemand durft toe te geven, wie me bij de schandpaal heeft gezet![]()
Dadelijk heb jij gewoon jezelf erbij gezetquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat zijn jou woordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog zieliger dat je je daar druk om maakt
Dan had ik sigmund666 als nickname gehadquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:20 schreef Sigmund666 het volgende:
That would be epic sadness!
]quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat zijn jou woorden!
[..]
Dan had ik sigmund666 als nickname gehad
Hij is net als jij een kloon van AQuilaquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Flodder450 het volgende:
Wat heeft Nick-gizmo nu weer gedaan?
Dat!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Flodder450 het volgende:
Wat heeft Nick-gizmo nu weer gedaan?
Carnavalquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:47 schreef Kn0x het volgende:
Nog mensen die carnaval gaan vieren?
Verwachte reacties:
Carnaval![]()
Limburg![]()
Brabant![]()
Carnaval is een kutfeest idd. Hier is alles meteen 2 dagen dicht of korter open.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Carnaval
Limburg
Brabant
Mensen die een excuus nodig hebben om zich laveloos te zuipen
Reservebelgen
Bedrijven die hun deuren noodgedwongen moeten sluiten omdat anders dat volk zich massaal ziekmeldtquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Carnaval
Limburg
Brabant
Reservebelgen
Hier gaan ze dus echt op maandag en dinsdag dicht. Pure sadness.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Bedrijven die hun deuren noodgedwongen moeten sluiten omdat anders dat volk zich massaal ziekmeldt
Hell yeahquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:47 schreef Kn0x het volgende:
Nog mensen die carnaval gaan vieren?
Verwachte reacties:
Carnaval![]()
Limburg![]()
Brabant![]()
Goed om te zien dat er ook nog normale mensen bestaan. Rossdalequote:
en hier alleen maandagquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hier gaan ze dus echt op maandag en dinsdag dicht. Pure sadness.
Oh. En of dat nou wel of niet gebeurd. Die mongolen liggen na carnaval toch 3 weken met bronchitis in bed omdat ze in hun dunne pakjes door de wind, sneeuw of regen hebben staan hossenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Bedrijven die hun deuren noodgedwongen moeten sluiten omdat anders dat volk zich massaal ziekmeldt
Die mensen drinken niet genoegquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oh. En of dat nou wel of niet gebeurd. Die mongolen liggen na carnaval toch 3 weken met bronchitis in bed omdat ze in hun dunne pakjes door de wind, sneeuw of regen hebben staan hossen
Hier zijn er al mensen morgen vrij, of om half 1 weg!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die mensen drinken niet genoeg
Die moet ik nog steeds kopen voor de PS-Triple. Maar ik speel MW2 al niet meer, laat staan dat ik dan Braid zal spelen. Misschien nog maar even wachten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Poit het volgende:
Ik ga vanavond maar eens aan Braid beginnen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
Veel sterkte met alle frustraties Poit
Ik speel MW2 helemaal niet maar eerlijk gezegd zie ik ook niet echt een verbandquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds kopen voor de PS-Triple. Maar ik speel MW2 al niet meer, laat staan dat ik dan Braid zal spelen. Misschien nog maar even wachten.
ik heb nu alle puzzelstukjes t/m wereld 3quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Poit het volgende:
MW2 is het beste spel wat ik momenteel bezit. Dus als ik het beste spel al niet meer speel, laat staan een goed spel dat ik niet ken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ik speel MW2 helemaal niet maar eerlijk gezegd zie ik ook niet echt een verband
Ik heb lekker een grotere e-penis dan jij!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:35 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb nu alle puzzelstukjes t/m wereld 3
oh wacht... we kunnen trophies vergelijken!
Dan heb je maar een armzalige collectie aan games als je MW2 de beste game van je collectie vind...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
MW2 is het beste spel wat ik momenteel bezit. Dus als ik het beste spel al niet meer speel, laat staan een goed spel dat ik niet ken.
MW 2 is leuk qua Multiplayer, een teef qua SP. Die is ronduit slecht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
MW2 is het beste spel wat ik momenteel bezit. Dus als ik het beste spel al niet meer speel, laat staan een goed spel dat ik niet ken.
Baas!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Poit het volgende:
Eerste level heb ik uitgespeeld (heb em ook stiekum gekocht) en was erg vet, volgende level is al wat lastiger al heb ik er nog niet echt veel tijd ingestoken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Poit het volgende:
Gewoon oesters als toetje! Lustopwekkende shit ouwe!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:49 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Eerste level heb ik uitgespeeld (heb em ook stiekum gekocht) en was erg vet, volgende level is al wat lastiger al heb ik er nog niet echt veel tijd ingestoken.
Ben net terug van de wijnproeverij, had een paar wijntjes verwacht maar het waren er 25 in totaal. Wel erg lekker, daarna lekker gelunched het bedrijf zat namelijk naast een restaurant dus waarom zou je er dan geen gebruik van maken?
Maar damn, na al die wijn heb ik eigenlijk niet zo veel zin meer om te werken hehe maar ik moet nog de hele dag![]()
Moet nog een toetje... sorry dessert verzinnen voor zaterdag (dag voor valentijn maar dan zijn we niet open). Nouja zal wel iets met aardbeien worden ofzo... en natuurlijk weer geen tijd om bonbons te maken.
lkay werken nu
Aardbeienbavarois!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:49 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Eerste level heb ik uitgespeeld (heb em ook stiekum gekocht) en was erg vet, volgende level is al wat lastiger al heb ik er nog niet echt veel tijd ingestoken.
Ben net terug van de wijnproeverij, had een paar wijntjes verwacht maar het waren er 25 in totaal. Wel erg lekker, daarna lekker gelunched het bedrijf zat namelijk naast een restaurant dus waarom zou je er dan geen gebruik van maken?
Maar damn, na al die wijn heb ik eigenlijk niet zo veel zin meer om te werken hehe maar ik moet nog de hele dag![]()
Moet nog een toetje... sorry dessert verzinnen voor zaterdag (dag voor valentijn maar dan zijn we niet open). Nouja zal wel iets met aardbeien worden ofzo... en natuurlijk weer geen tijd om bonbons te maken.
lkay werken nu
Met Spaanse Vlieg-saus en GHB-vlokkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon oesters als toetje! Lustopwekkende shit ouwe!!
Als je GHB vlokt is het niet goed meer!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met Spaanse Vlieg-saus en GHB-vlokken
Goed genoegquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je GHB vlokt is het niet goed meer!![]()
Wees er maar trots opquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb lekker een grotere e-penis dan jij!!
Chocomouse!quote:
quote:
Als ik man was geweest, had ik liever een echte grote penisquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Poit het volgende:
Ik heb lekker een grotere e-penis dan jij!!
Daar wint Misan dan weer meequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik man was geweest, had ik liever een echte grote penis
die van mij is 10 cmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef Misan het volgende:
[..]
die van mij is 10 cmHeb je een prothese???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Kans op lekkagequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Poit het volgende:
http://www.erectiestoorni(...)prothese-soorten.asp
Als ik later ooit impotent ben (en laten we hopen dat dat nooit gebeurt) dan wil ik zo'n unit!!!
Nee op mijn hoogslaperquote:
Voorzichtigheid lijkt wel geboden jah..quote:
Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Voorzichtigheid lijkt wel geboden jah..Nu maar extra genieten van het feit dat ik helemaal los kan gaan
naisssssssssssquote:
Zelfde lengte?!quote:
Same here. Weer werken op woensdagquote:
Men.. ik mag maandag gewoon weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Same here. Weer werken op woensdag
Omdat je morgen jarig bent of omdat je altijd op vrijdag vrij bent?quote:
Damn, je zal dat patroon maar altijd hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maandag zelfs overwerkenquote:
Heb een vrije dag moeten nemen omdat de watermeter verwisseld moet worden en de ketel schoongemaakt gaat worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef Poit het volgende:
Omdat je morgen jarig bent of omdat je altijd op vrijdag vrij bent?
Is alleen voor de carnaval. Normaal moet ik gewoon van 9 tot 6 werken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je morgen jarig bent of omdat je altijd op vrijdag vrij bent?
[..]
Damn, je zal dat patroon maar altijd hebben
Da's pas een mooi cadeauquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb een vrije dag moeten nemen omdat de watermeter verwisseld moet worden en de ketel schoongemaakt gaat worden.
Je hebt toch wel gewoon vrij moeten nemen ervoor toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:07 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is alleen voor de carnaval. Normaal moet ik gewoon van 9 tot 6 werken.
Dat is terecht, hij werkt voor Beelzebub. Ook bekend als Lucifer, Satan, KPN, De Gehoornde, Het Kwaad en De Verdorvene.quote:
Ja hoor, heb nog wel een gaatje waar je even in mag kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's pas een mooi cadeau
Kan ik nog iets bij je 'ontstoppen'??
Maar dan nog.. tis een maandag..quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is terecht, hij werkt voor Beelzebub. Ook bekend als Lucifer, Satan, KPN, De Gehoornde, Het Kwaad en De Verdorvene.
Op welke dagen bent u beschikbaar?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja hoor, heb nog wel een gaatje waar je even in mag kijken
Volgende week heb ik nog enkele gaatjes vrijquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Op welke dagen bent u beschikbaar?
Moet even kijken of ik nog een gaatje(!) vrij heb
Ik ook, behalve maandag.. Dan zit ik vol.. En zaterdag+zondag ook..quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgende week heb ik nog enkele gaatjes vrij
Doe dan maar de dinsdagquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook, behalve maandag.. Dan zit ik vol.. En zaterdag+zondag ook..
Heb wel trek in een lekker bakkie thee eigenlijkquote:
Goed ik hap...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgende week heb ik nog enkele gaatjes vrij
Je wil dat ik jouw gaatje vul? Nog voorkeur waarmee?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Goed ik hap...
Ik heb volgende woensdag ook vrij. Zin om die gaatjes te vullen?
Ze is geen tandartsquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Goed ik hap...
Ik heb volgende woensdag ook vrij. Zin om die gaatjes te vullen?
Morgen nog een dagje tot half 5 en dan ook een lekker lang weekendquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil dat ik jouw gaatje vul? Nog voorkeur waarmee?
Half zes, en nu al aan de fanta?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze is geen tandarts![]()
BTW, FUCK THEE!
Zit hier gewoon lekker een goudgele rakker achterover te slammen!![]()
Heb je ook zoveel haar op je armen?quote:
Fanta??quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Half zes, en nu al aan de fanta?
Reservebelgen miste ik nog jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Carnaval
Limburg
Brabant
Reservebelgen
quote:
je bent nr 2 al die die postquote:
Jij bent 15. Dat begrijp je nog niet.quote:
quote:
Nerdquote:
Jij ouwe op Steven geilende motherfocker!! Da's lang geleden dat jij je smuigeltje hier hebt laten zien!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik denk "wow, gave game die wil ik wel spelen!"
Blijkt het SC te zijn :/
Ey Poit!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij ouwe op Steven geilende motherfocker!! Da's lang geleden dat jij je smuigeltje hier hebt laten zien!!
Bek houden over limburg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Carnaval
Limburg
Brabant
Reservebelgen
DUUDE! Ik wil mee met alles!! Ook met nummer 7, delen we de lastenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ey Poit!
Ik heb zoveel game-related verhalen! Ook helaas zoveel NDAs![]()
Snelle update:
1) naar Rome geweest
2) naar Amerika geweest![]()
3) Koordirigent geweest![]()
![]()
4) In een musical gespeeld![]()
5) Morgen paintballen![]()
6) Veel gesport![]()
7) Ernstig ziek
8) Dit jaar naar Miami![]()
9) Nog steeds toffe baan![]()
10) Aikido
11) Steven Seagal
12) Kutweer
Nog steeds bij Triumph?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ey Poit!
Ik heb zoveel game-related verhalen! Ook helaas zoveel NDAs![]()
Snelle update:
1) naar Rome geweest
2) naar Amerika geweest![]()
3) Koordirigent geweest![]()
![]()
4) In een musical gespeeld![]()
5) Morgen paintballen![]()
6) Veel gesport![]()
7) Ernstig ziek
8) Dit jaar naar Miami![]()
9) Nog steeds toffe baan![]()
10) Aikido
11) Steven Seagal
12) Kutweer
En anders?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik test mannenboxers op slijtage
Helaas nog steeds ziek, ik heb er nog niet zo heel veel last van maar progressief, chronisch, auto-immuun, allemaal termen die je liever niet samen ziet. Op dit moment alleen bloedarmoede, en binnenkort nieuwe wekelijke injecties die wel aanslaan zodra alle tests binnen zijn.
Ik kan iig gewoon werken, chillen en uitgaan en hopelijk weer verder met sporten en fietsen zodra het weer beter is.
oh veel rennen en vrouwen eraan laten zitten enzo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik test mannenboxers op slijtage
Helaas nog steeds ziek, ik heb er nog niet zo heel veel last van maar progressief, chronisch, auto-immuun, allemaal termen die je liever niet samen ziet. Op dit moment alleen bloedarmoede, en binnenkort nieuwe wekelijke injecties die wel aanslaan zodra alle tests binnen zijn.
Ik kan iig gewoon werken, chillen en uitgaan en hopelijk weer verder met sporten en fietsen zodra het weer beter is.
Ik heb ontzettend dubbel gelegen om veel soortgelijke "strips" maar bij deze krijg ik niet eens een glimlach.quote:
daarom dus!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:03 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend dubbel gelegen om veel soortgelijke "strips" maar bij deze krijg ik niet eens een glimlach.
Ja, misschien had iemand anders een idee! Sorry hoor Ed!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, misschien had iemand anders een idee! Sorry hoor Ed!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:35 schreef e97073 het volgende:
Ik ben toch blij dat ik Mass Effect 2 heb gekocht.
Nu je het toch over me hebt.. Wilde zo'n 2,5 uur geleden al in bed liggen maar heb Braid maar even uitgespeeldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:16 schreef CraniuM het volgende:
Ja, ik mis Koei wel een beetje, maar we hebben held Poit nog![]()
Ouwe nederhoppertquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb weer wat vrij tijd! Lang geleden dat ik hier heb gespost!
Hoe is het schatjes? En met Koei?
Alle puzzelstukjes gescoord?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nu je het toch over me hebt.. Wilde zo'n 2,5 uur geleden al in bed liggen maar heb Braid maar even uitgespeeld
KUTSPEL
Nu m'n nest in...
Jij vond/vindt Bioshock dus niet dodelijk saai?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:48 schreef Sigmund666 het volgende:
En toen had ik Bioshock 2 uit. Bijna alle achievements gehaald
Easy om alles in één spel uit te spelen though
prima budgetbaktitel iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Epic awesomeness with added bad-assness, topped with pure win and injected with AAA-grade testosteron.
quote:
Is het zaterdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:55 schreef Cue_ het volgende:
Morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is het zaterdag.':*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar bakkie slaap![]()
ik zal morgen rond deze tijd zeker nog niet bijgekomen.zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Misan het volgende:
hopen dat ik een beetje bijgekomen ben morgen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:44 schreef kawa3 het volgende:
[..]
ik zal morgen rond deze tijd zeker nog niet bijgekomen.zijn
vanavond begint nl. carnaval bij ons![]()
Goeie binnenkomerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:44 schreef kawa3 het volgende:
[..]
ik zal morgen rond deze tijd zeker nog niet bijgekomen.zijn
vanavond begint nl. carnaval bij ons![]()
quote:
in het kwadraat!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[ [img=http://i49.tinypic.com/29elsb4.gif]afbeelding[/img] ]
Epic awesomeness with added bad-assness, topped with pure win and injected with AAA-grade testosteron.
Goedemorgen jarige jop!!quote:
Van negen tot half 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |