quote:
dat heb ik ook!quote:
Lowlandsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
oh en ik mocht zelf mijn vakantie plannen voor de zomer dus nu kan ik naar lowlands!![]()
Nep-studentquote:
mysteryland en dance valleyquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Seam het volgende:
Niemand hier die naar Mysteryland of Dance Valley gaan?
Dit is sarcastisch he..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Seam het volgende:
Niemand hier die naar Mysteryland of Dance Valley gaan?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef starla het volgende:
[..]
Ik hoop het, want dat is geneeskundeonwaardig
Vrijdag tentamen longziekten. Echt een verschikkelijk onderwerp.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Merel1808 het volgende:
Weer iets geleerd, ik wil geen longarts worden!astma, COPD, fibrose
Gister kwam er een chirurg op college om 'ons enthousiast te maken voor longchirurgie!', normaal zijn de chirurgie-colleges wel leuk, met bloederige plaatjes enzo, dus iedereen had er zin in. "Nou, longchirurgie is dus niet bloederig, of spectaculair...", de hele zaal zakte in, "Maar toch is het heel leuk hoor!"quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Vrijdag tentamen longziekten. Echt een verschikkelijk onderwerp.
Oh, Starla: ik ga zometeen tijdens mijn les Vaardigheden Acute Geneeskunde CVA/TIA behandelen. Nog leuke feitjes of belangrijke punten die ik moet noemen in het kader van opvang/diagnose in de pre-hospitale setting door relatieve leken?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
"Nou, longchirurgie is dus niet bloederig, of spectaculair...", de hele zaal zakte in, "Maar toch is het heel leuk hoor!"
Ik heb een paar long operaties mogen meemaken tijdens mijn stage en het was inderdaad niet bloederig én niet spectaculair.. Meer van, het vocht loopt er nu uit, 1300 ml noteren, pleistertje op.quote:
FAST: dus face, arm, speech test (bij iets anders dan mediainfarct heb je daar weinig aan natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef dotKoen het volgende:
Oh, Starla: ik ga zometeen tijdens mijn les Vaardigheden Acute Geneeskunde CVA/TIA behandelen. Nog leuke feitjes of belangrijke punten die ik moet noemen in het kader van opvang/diagnose in de pre-hospitale setting door relatieve leken?
Ja, en ze doen bijna alle dingen via een scoop, dus dat is ook niet echt interessantquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik heb een paar long operaties mogen meemaken tijdens mijn stage en het was inderdaad niet bloederig én niet spectaculair.. Meer van, het vocht loopt er nu uit, 1300 ml noteren, pleistertje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |