Maar wij neuken het meestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou 1/3 extra uren werken dan zou moeten conform contract zonder dat er direct wat tegenover staat dat is schraal. Daar hoort dan of een hoger maandloon bij of een bepaalde extra compensatie voor de gemaakte uren. Een notaris, advocaat, tandarts et cetera brengen ook gewoon de gemaakte extra uren in rekening. En bij andere beroepen kan je weer een winstuitkering krijgen of een bepaald extra percentage voor het behalen van bepaalde targets.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Maar wij neuken het meest![]()
'Medicijnstudenten doen het 't meest'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nou niet in mijn jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
centrale huisartsenpost natuurlijk!quote:
En je deelt dat altijd met je onderwijsgroep?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Nou niet in mijn jaarMijn onderwijsgroep schrok zich te pletter toen ze over mijn sexuele escapades hoorden, net als mijn vrienden daar
Haha ja een van de leerdoelen was sexueel gedrag onder geneeskunde studentenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
En je deelt dat altijd met je onderwijsgroep?![]()
Overigens: dat onderzoek is Brits, weet niet of dat representatief is voor Nederland. Dat de beta's het minst seks hebben is denk ik ook hier het geval
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:36 schreef dotKoen het volgende:
Hier tijdens het blok Voortplanting moesten we van zo'n seksuologe alle synoniemen voor o.a. de genitalia externa () op het bord gaan schrijven. Wat een eng mens was dat toch.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:36 schreef dotKoen het volgende:
Hier tijdens het blok Voortplanting moesten we van zo'n seksuologe alle synoniemen voor o.a. de genitalia externa () op het bord gaan schrijven. Wat een eng mens was dat toch.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef dotKoen het volgende:
En we hadden ook de opdracht om redenen voor seks op te gaan schrijven. Pas bij nummer 15 oid kwamen we op 'voortplanting'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef dotKoen het volgende:
En we hadden ook de opdracht om redenen voor seks op te gaan schrijven. Pas bij nummer 15 oid kwamen we op 'voortplanting'
Hehe, leuke wg was datquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:36 schreef dotKoen het volgende:
Wat waren de eerste 14?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef dotKoen het volgende:
Is al weer een tijdje geleden, maar op 1 stond lust. Verder nog dingen als relatie onderhouden, verveling, om andere gunsten/goederen te krijgen, uit gewoonte, uit wraak, bij wijze van sport etc. We waren nogal onwaarschijnlijke scenario's aan het verzinnen toen iemand opmerkte dat voortplanting nog niet genoemd was.quote:
Ja uiteraard. Maar het blok heet Voortplanting, vandaar dat het nogal opviel. En voortplanting is evolutionair gezien natuurlijk de oudste en waarschijnlijk belangrijkste functie van seks (nu hoop ik niet te veel als Rouvoet cs. te klinken).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:14 schreef starla het volgende:
Maar de reden voor seks is toch ook zelden voortplanting? Het gemiddeld aantal kinderen is iets van 2, maar (bijna) iedereeen heeft vaker dan 2 keer seks in z'n leven, dus zo raar is het ook niet om het laag te plaatsen in het rijtje. Genot staat dik op 1 lijkt mij.
Moet je wel goed timen wil 2x seks leiden tot 2x een nakomeling.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:14 schreef starla het volgende:
Maar de reden voor seks is toch ook zelden voortplanting? Het gemiddeld aantal kinderen is iets van 2, maar (bijna) iedereen heeft vaker dan 2 keer seks in z'n leven, dus zo raar is het ook niet om het laag te plaatsen in het rijtje. Genot staat dik op 1 lijkt mij.
Een beetje ventquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je wel goed timen wil 2x seks leiden tot 2x een nakomeling.
Honden kunnen het in ieder geval nog ruiken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:21 schreef starla het volgende:
[..]
Een beetje vent
weet wanneer je vruchtbaar bent
Een beetje ventquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Honden kunnen het in ieder geval nog ruiken.
Je moet juist voorkomen dat je dan seks hebt. Na drie keer een ongelukje gaat me dat niet nog eens overkomen!
Beetje vent denkt eerst aan eigen zaak dan pas aan de heks of draak.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef starla het volgende:
Een beetje vent
weet hoe je een vrouw verwent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |