Yep. Klote lijkt me dat om daar jaren op te moeten wachten. Wat transplanteren ze eigenlijk allemaal @ Radboud?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach morgen kan ik wel iemand weer blij maken met een nieuwe nierEn mijn dienst zit er dan gelukkig op dus kan ik nog mooi twee dagen genieten
|Ik zit in Maastrichtquote:Op zondag 14 februari 2010 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Klote lijkt me dat om daar jaren op te moeten wachten. Wat transplanteren ze eigenlijk allemaal @ Radboud?
O, mijn excuses. Ik dacht dat ze lever alleen in rdam en grunn deden?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:54 schreef Seam het volgende:
[..]
|Ik zit in MaastrichtLever, longen (heel soms), nieren enz. Ik houd me alleen maar bezig met nieren op dit moment.
Te weinig info!quote:Op zondag 14 februari 2010 09:04 schreef intoxicated het volgende:
Doctor meets nurse![]()
Ik ben officieel cliché
Longen doen ze toch alleen in grun en roffa?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:54 schreef Seam het volgende:
[..]
|Ik zit in MaastrichtLever, longen (heel soms), nieren enz. Ik houd me alleen maar bezig met nieren op dit moment.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 14 februari 2010 18:20 schreef starla het volgende:
Iedereen hier gaat als dokter? Wat origineel!![]()
Sowieso carnaval
Oh kan eigenlijk welquote:Op zondag 14 februari 2010 18:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Longen doen ze toch alleen in grun en roffa?
Carnavalquote:Op zondag 14 februari 2010 18:20 schreef starla het volgende:
Iedereen hier gaat als dokter? Wat origineel!![]()
Sowieso carnaval
Niet iedereen heeft het talent een grote boze neurochirurg te worden, heb respect voor mensen die andere mensen willen verzorgen, ongeacht hun geslacht!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:20 schreef intoxicated het volgende:
Een niet nader te noemen arts -niet op mijn afdeling-, onmiddelijk na het vertrek van een schattig industriedametje, na haar geleuter over een nieuw middel: "Zij mag ook wel even op mijn harde eindpunt komen zitten".
Er zit bij mij ook een duidelijke correlatie tussen de aantrekkelijkheid van de nachtzuster en de frequentie waarmee ik bel.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:20 schreef intoxicated het volgende:
Een niet nader te noemen arts -niet op mijn afdeling-, onmiddelijk na het vertrek van een schattig industriedametje, na haar geleuter over een nieuw middel: "Zij mag ook wel even op mijn harde eindpunt komen zitten".
Artsenbezoekstersquote:Op maandag 15 februari 2010 19:20 schreef intoxicated het volgende:
Ik was vroeger verliefd op mijn KNO-arts, en poe, wat had ik toch vaak oorpijnquote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zit bij mij ook een duidelijke correlatie tussen de aantrekkelijkheid van de nachtzuster en de frequentie waarmee ik bel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |