SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vijf delen:
Geneeskunde [Deel 46]
Geneeskunde [Deel 47]
Geneeskunde [Deel 48]
Geneeskunde [Deel 49]
Geneeskunde [Deel 50]
Geneeskundewebsites voor studenten en co-assistentenGeneeskundestudent Arts en Student Medisch Student Co-motions VVAA NHG Standaarden Overzicht handige links van mol_air Medische rekenmachine Websurg - tekst en video's van voornamelijk laparoscopische chirurgie Artsus.nl - medisch weblog voor de jonge medicus
IB GroepLoten? Hoe en wat
Universiteiten (aantal studieplaatsen), toelatingsmogelijkheden en per universiteit de regelmatige posters (jaar van aanvang)
Rijksuniversiteit Groningen (410)Zij-instroom Decentrale Selectie (50 % van de plaatsen) 40 collegeweken per jaar einfach_mich (2005)
ArendBarend (2006)
MaxC (2007)
Pluizel (2006)
Starla (2002)
Honeymooner (2003)
Juzme (2009)
Davidov2009 (2008)
VU Amsterdam (350)Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) Goodspeed.(2005)
DDM (2000?)
7.Leonardo (2007)
pmdomela (2008)
MindVision (2009)
Laertes (2009)
Universiteit van Amsterdam (350)Decentrale selectie (50% van de plaatsen) Zwaardvisch (2003)
Merel1808 (2008)
Christiaan (2009)
fusionfake (2009)
Kassaa (2009)
Universiteit Leiden (315)Zij-instroom 39 collegeweken per jaar intoxicated (2004)
Repeat (2005)
entwined (2004)
Dr.Plien (2004)
nlse (2004)
arabicangel667 (2005)
mol_air (2004)
Bhai (2005)
Asclepius (2001)
Hoolaa (2005)
Elby1988 (2007)
Universiteit Utrecht (344)Decentrale selectie, SUMMA (vierjarig) 40 collegeweken per jaar (vanaf 2006 BaMa, CRU'06) dr.dunno
Jan-Ton (2005)
darkie_blue (2003)
M1RR1E (2005)
gohan16 (2005)
Naoual17 (2005)
Leejow (2007)
iofn (2005)
Bellah (2007)
Erasmus Universiteit Rotterdam (410)Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) Singa (2005)
Wuder (2004)
Heinekenner (2007)
Switchboy (2007)
Radboud Universiteit Nijmegen (330)40 collegeweken per jaar Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) fee-tje (2003)
ralfie (2003)
Kantar (2007)
dotKoen (2007)
Universiteit Maastricht (341)The_DopeMan (2003)
nevaeh87 (2005)
chriztiaan (2006)
DR878 (2005)
Duuvelke (2007)
Seam (2008)
BloodyVirginMary (2009)
AndersSven-
Spyronius (2006: Biomedische Wetenschappen Utrecht)
EricT (Biomedische Wetenschappen en Geneeskunde Groningen)
(staat je naam er niet bij en moet dat wel... meld ff in dit topicvoeg jezelf toe op de wiki pagina)
De bron van de OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GeneeskundeI just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef MaxC het volgende:
Had liever een TT gezien met 'waar mannen altijd zin in sex hebben' of 'vrouwen rigide zijn'![]()
VGT ook even nagekeken, 35% dus zal wel genoeg zijn voor een goed(3e jaars).![]()
Die 6 ECTS heb ik nu ook al binnen, nog 22 te gaan en heb ik mijn Bachelor
En hypokinetisch jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:21 schreef intoxicated het volgende:
Rigide? Dat was prins Claus.
Ja dat bedoelde ik ook -> De afkomst en therapie. De epidemiologie dat lijkt me wel evident dat daar aandacht aan gegeven wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:14 schreef DDM het volgende:
[..]
dotKoen en Seam doelen meer op de epidemiologie, dus wat jij net onder de noemer: DNA + diagnose stelde.
Ik heb het over de noemer DNA + therapie. Dit komt niet goed ten sprake in het curriculum.
Interne ja
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef DDM het volgende:
[..]
En hypokinetisch ja![]()
Dat maakt het onderscheid met de frigide vrouw. Al zijn sommige vrouwen wel hypokinetisch in bed
DDM spreekt uit ervaring. En verdorie, ik had het je nog zo gezegd, als je ze uit een metalen lade in een grote koelkast in de kelder van het ziekenhuis haalt, moet je het er niet mee doen, DDM.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef DDM het volgende:
[..]
En hypokinetisch ja![]()
Dat maakt het onderscheid met de frigide vrouw. Al zijn sommige vrouwen wel hypokinetisch in bed![]()
Ik zocht verkoelende seks okequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:24 schreef intoxicated het volgende:
[..]
DDM spreekt uit ervaring. En verdorie, ik had het je nog zo gezegd, als je ze uit een metalen lade in een grote koelkast in de kelder van het ziekenhuis haalt, moet je het er niet mee doen, DDM.
Inderdaad, want net voordat ze die kelder ingaan dan ben ik al langs geweest. Het toedienen van de laatste sacramenten noemen we datquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:24 schreef intoxicated het volgende:
[..]
DDM spreekt uit ervaring. En verdorie, ik had het je nog zo gezegd, als je ze uit een metalen lade in een grote koelkast in de kelder van het ziekenhuis haalt, moet je het er niet mee doen, DDM.
Beide. De verschillende expressies van de β-adrenerge receptor is al een tijdje bekend. Negers hebben een ander RAAS systeem. Heeft te maken met natuurlijke selectie als gevolg van de grote oversteek van Afrika naar Amerika. Dus er is al veel uitgezocht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook -> De afkomst en therapie. De epidemiologie dat lijkt me wel evident dat daar aandacht aan gegeven wordt.
Maar hoe bepalen ze dan dat bepaalde therapieën verschillen in efficiëntie bij verschillende etnische afkomsten? Uitsluitend empirisch of zijn de mechanismen erachter ook (deels) bekend?
In het farmacotherapeutisch kompas staan vaak ook bij de verschillende klasse medicaties de werking bij bepaalde groepen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook -> De afkomst en therapie. De epidemiologie dat lijkt me wel evident dat daar aandacht aan gegeven wordt.
Maar hoe bepalen ze dan dat bepaalde therapieën verschillen in efficiëntie bij verschillende etnische afkomsten? Uitsluitend empirisch of zijn de mechanismen erachter ook (deels) bekend?
Dat gaat mij boven de 1-2-3 google pet! Die dingen hebben prokaryoten en simpele eukaryoten niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef DDM het volgende:
[..]
Beide. De verschillende expressies van de β-adrenerge receptor is al een tijdje bekend. Negers hebben een ander RAAS systeem. Heeft te maken met natuurlijke selectie als gevolg van de grote oversteek van Afrika naar Amerika. Dus er is al veel uitgezocht.
Heb je morgen tt? En wat is dat voor onderwerp manquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:26 schreef Seam het volgende:
Dadelijk maar eens vroeg gaan slapen, morgen moet ik nog redelijk wat leren voor de toets pubertijd
Provocateurquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef MaxC het volgende:
Kan ook wel begrijpen dat je als zesdejaars niet zoveel goed moet hebben, ik weet nu al die stomme feitjes en celbiologie van het eerste jaar al niet meer, laat staan over 3 jaar.![]()
* wacht op EricT met een boze groep en fakkels
Dus echte negers uit afrika hebben dat niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef DDM het volgende:
[..]
Beide. De verschillende expressies van de β-adrenerge receptor is al een tijdje bekend. Negers hebben een ander RAAS systeem. Heeft te maken met natuurlijke selectie als gevolg van de grote oversteek van Afrika naar Amerika. Dus er is al veel uitgezocht.
Daar is de genetische variabiliteit inderdaad veel groter; aangezien uit die genenpool de uiteindelijke natuurlijke selectie is gemaakt. Maar zonder het oneerbiedig te zeggen: het gaat uiteindelijk toch om het negroide ras in de ontwikkelde landen. Aangezien deze op een andere manier gebruikt maakt van de gezondheidszorg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dus echte negers uit afrika hebben dat niet?
Ja, daar komt de negroïde aap uit de bananenboom! Is dat oneerbiedig om te zeggen als het zo is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:42 schreef DDM het volgende:
[..]
Daar is de genetische variabiliteit inderdaad veel groter; aangezien uit die genenpool de uiteindelijke natuurlijke selectie is gemaakt. Maar zonder het oneerbiedig te zeggen: het gaat uiteindelijk toch om het negroide ras in de ontwikkelde landen. Aangezien deze op een andere manier gebruikt maakt van de gezondheidszorg.
IK vond hem zo leuk dat ik de modjes het even moest laten wetenquote:
Amerika als pars pro toto. Dus Afrika ---> Noord en zuid Amerika en vanuit daaruit Europa. Ik heb het ook over de totale gezondheidszorg, dus ook die in de VSquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Amerika -> Europa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |