Het is te laag voor d'rquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt een Pierre Kartner-sound en de stem van dat kind
Ik vind iedereen liefquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:10 schreef Anniebab het volgende:
Pietje, vind jij dan niemand lief hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Pietje, maar wel mooi een naamtopic voor jou..
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:14 schreef Laysa het volgende:
dat ie maar een mooi meisje mag vinden die hem groot neukt![]()
![]()
![]()
Hij is leuk hequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is te laag voor d'r![]()
Hopelijk doen ze de uitvoering een halve octaaf hoger, dan wordt het misschien nog wat.
Pietje deed valsquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:14 schreef Deisyy het volgende:
En Pietje, wat bedoel je met ""zo hebben we allemaal wat"?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind iedereen lief.
Ik lief jou ook PietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik vind het schandalig![]()
en daarom speciaal voor Piet![]()
dat ie maar een mooi meisje mag vinden die hem groot neukt
![]()
![]()
![]()
Nietusquote:
Trusten poppekequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben er weg van. Slaap lekker allemaal
Slaap lekker MeraSiglioVaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben er weg van. Slaap lekker allemaal
Vals hequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje verstopt kritiek op mij in een spoiler
En zo multi-inzetbaar!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is leuk he
Ik krijg hem alleen niet uit mijn toetsenbord, alleen door te kopieëren.
Ik vind het schandalig![]()
en daarom speciaal voor Piet![]()
dat ie maar een mooi meisje mag vinden die hem groot neukt
![]()
![]()
![]()
Wat snap je niet precies, Teunemansquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat bedoel je precies Pietermans
[ afbeelding ]
Hij zei neukenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
waarom moet Pietje een stukje zeep eten en dan spoelen???
Hij zei Neukenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:waarom moet Pietje een stukje zeep eten en dan spoelen???
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop dat er binnenkort ergens een cv-ketel ontploft
quote:
Dan is 't toch geen spoelen meer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oei, dat wordt het hele stukje zeep verobberen en dan droog doorslikken, absoluut geen water!!!!!!
Ik zou zowaar een dijk wordenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahahhaha Soury, ja t was wel ff erg klef hier he?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je wel iemand om er een vinger in te steken als je gaat lekken?
Ik lek nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat kan Marianne Weber nou weer wel goed..quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat kan Marianne Weber nou weer wel goed..
* Steekt ook vinger opquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat kan Marianne Weber nou weer wel goed..
staat alleen water, mag wel met een lekker koud biertje, maar pas op gaat wel beetje schuimen he, mond dichthouden vannacht anders lig je ook de hele nacht belle te blazernquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is 't toch geen spoelen meer.
Ah gat ah gat tochquote:
Yeah rightquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:36 schreef Toverheks het volgende:
heb je tijdje gemist Soury, blij dat ik je weer lees.
O.k. thanks tja je bent ook wel een 020 ..quote:
Ik hou van jou Humorquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. thanks tja je bent ook wel een 020 ..
Ik hield me redelijk op de vlakte Teun.. Ik vervloek meerdere .. Ik gedraag mequote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hield me redelijk op de vlakte Teun.. Ik vervloek meerdere .. Ik gedraag me
Niet gemerkt !! al weken pufff pufffquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Maak je toch niet zo druk. Adem in, adem uit
Wilde je er nog heen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Anniebab het volgende:
Shit, jammer dat t al zo laat is, tis lekker glad op t koningsplein.
Ja, je had ook lekker mee kunnen posten, wat geven en nemen en zoquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet gemerkt !! al weken pufff pufff
Dat geven enzo vind ik ruk!!! Ik wil wel geven maar dan heb ik een banquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je had ook lekker mee kunnen posten, wat geven en nemen en zo
quote:
"Ik hou van jouw humorquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verklaar je nader??? zie niks verkeerd toch
oke doe maar alle2quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
"Ik hou van jouw humor"
of
"Ik hou van jou. Humor"
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je teeveepeet hier alleen maar om dat je steeds op die %$#$@ chat zit hè?
zeg het niet te hardquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop dat er binnenkort ergens een cv-ketel ontploft
Mooi hè! Mooie dikke sneeuw ook: het kraakt onder je voetstappen!quote:
quote:
Ja precies!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi hè! Mooie dikke sneeuw ook: het kraakt onder je voetstappen!
Had effe de neiging om er met blote voeten in te gaan staan. Puâh natuâh! Maar ja, dat is uteindelijk ook maar verzonnen door een paar achterlijke wijven, en daar sta je dan kou te lèjah.
Joh vergeit die pleurus bèsluîtah! Andags leg ik je gewaun wel effe uît hoe de OV-chipkaagt werrek!quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja precies!!![]()
Ik gaat lekkâh effe een uurtje lezen.
Dat noemen ze een DVD.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:57 schreef Noek het volgende:
Bestaat er zoiets als een cd-schijfje waar je zo honderd nummers op kwijt kan of gaat dat echt too furrr?
Ja dat heet een cd-rom, daar kan je zo 100 mp3's op kwijtquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:57 schreef Noek het volgende:
Bestaat er zoiets als een cd-schijfje waar je zo honderd nummers op kwijt kan of gaat dat echt too furrr?
Maar een DVD kan niet in een cd speler en mp3, dat kent de muziekinstallatie van mijn werk niet. Heb wel mooie discolampjes erop zitten, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat noemen ze een DVD.
En anders "moet" je er gewoon mp3'tjes opzetten, wel even controleren of het afspeelapparaat ook mp3 ondersteund.
Orly?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat heet een cd-rom, daar kan je zo 100 mp3's op kwijt
Ow goeiemorgen trouwens
Of je sluit iets van een ipod aan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar een DVD kan niet in een cd speler en mp3, dat kent de muziekinstallatie van mijn werk niet. Heb wel mooie discolampjes erop zitten, dat dan weer wel.
Oh nou, dan ga ik wel splitsen. Thanks!
Nee. Maar misschien als ik de stekker eruit trek dat het dan wel kan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of je sluit iets van een ipod aan?
Kan dat wel?
Techniek is zo 1940.quote:
Even serieus he, als je dat bij ons thuis doet moet je daarna de verwarming op 25c zetten en dan controleren of de CV ketel tevreden is met de hoeveelheid lucht in het systeem etc.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien als ik de stekker eruit trek dat het dan wel kan?
[..]
Jawohl.quote:Techniek is zo 1940.
Je kan ook technologie uit 1940 gebruiken, dan zet je gewoon de radio aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien als ik de stekker eruit trek dat het dan wel kan?
[..]
Techniek is zo 1940.
Nee maar hij doet het gewoon weer. Ik heb weer warm water en het is hier alweer aangenaam toeven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even serieus he, als je dat bij ons thuis doet moet je daarna de verwarming op 25c zetten en dan controleren of de CV ketel tevreden is met de hoeveelheid lucht in het systeem etc.
[..]
Jawohl.
Ja dahaag, we blijven het uitleggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom moet Pietje zijn bekske uitspoelen?
Of je zet een grammofoonplaatje opquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook technologie uit 1940 gebruiken, dan zet je gewoon de radio aan)
Pussy's zijn hetquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:24 schreef D. het volgende:
Op YT kun je niet eens 'horny' vinden', daar maakt ie honey van
quote:Deadliest Catch-kapitein Harris overleden
Phil Harris, de kapitein van de vissersboot Cornelia Marie uit de Discovery-serie Deadliest Catch, is dood. Harris werd eind januari getroffen door een beroerte.
Harris werd aan boord van zijn schip gevonden in zijn kajuit. Het leek de laatste paar dagen juist beter met hem te gaan, schreven zijn zoons op de website van de Cornelia Marie.
"Het is met groot verdriet dat we afscheid moeten nemen van onze vader. Hij is altijd een vechter geweest en bleef dat tot het eind."
De documentaireserie Deadliest Catch volgt al vijf jaar de avonturen van de krabvissers in de Beringstraat bij Alaska. Door de kou en woeste zee geldt het beroep als een van de dodelijkste ter wereld. Maar omdat het ook een lucratief beroep is blijven de vissers het risico nemen.
Miljoenen kijkers volgden de vissers tijdens hun werk. Het programma werd in tientallen landen uitgezonden. Momenteel is seizoen vijf te zien in Nederland.
Longembolie
Harris werkte al vanaf zijn zevende in de visserij. Op zijn 21ste was hij kapitein van een vissersboot, een van de jongste in de Beringstraat. In 1990 kocht hij samen met een compagnon de Cornelia Marie, waar hij kapitein van werd. Ook zijn twee zoons monsterden aan op het schip.
In 2008 moest Harris tijdelijk zijn plek aan boord opgeven na een longembolie. Zijn herstel werd gefilmd voor de serie.
"Hij was meer dan zomaar iemand op televisie", laat de zender Discovery weten naar aanleiding van het overlijden. "Hij was een toegewijde vader en trouwe vriend. We zullen zijn openhartige eerlijkheid, rauwe gevoel voor humor en grote hart missen."
Kapitein Harris is 53 jaar oud geworden.
Ja, ik hoorde het gisteren van meneer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://nos.nl/artikel/135(...)arris-overleden.html
[..]
Had je een puberend buurjongetje gebriefd?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godver. Dan brief je iemand om foto's voor je te gaan maken van de beurs, voor in het interne magazine, komtie terug met alleen maar geile wijven portretjes en 200 (van de 300) foto's van Jean-Marie Pfaff.
Live wild, die young .....quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://nos.nl/artikel/135(...)arris-overleden.html
[..]
Niets mis met wijvenquote:
Ik denk dat die allejezus veel pijn heeft gehad trouwens en dat het niet zo romantisch was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel mooi ook, zo zou ik ook wel willen sterven, ergens in je eentje, in een stuurhut. Het liefst in de morgen, bij opkomende zon en met een dampende mok koffie voor je en een peuk, liggend in een asbak, waar je net een flinke hijs van hebt genomen.![]()
Dag dag wereld
GaGa is momenteel de coolste entertainer around. Vind ik.quote:
Ik had het over Gaga als vrouwquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
GaGa is momenteel de coolste entertainer around. Vind ik.
Rhaaaaaaa ! (trommelt op zijn borst)quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel mooi ook, zo zou ik ook wel willen sterven, ergens in je eentje, in een stuurhut. Het liefst in de morgen, bij opkomende zon en met een dampende mok koffie voor je en een peuk, liggend in een asbak, waar je net een flinke hijs van hebt genomen.![]()
Dag dag wereld
Die shemale doe ik ook zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:39 schreef Noek het volgende:
Het lot! Opeens zat Jian bovenop op GaGa.
in de sneeuwquote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je een puberend buurjongetje gebriefd?
Propertyquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Other People's Pussy toch?
Ik dacht dat property de schuilvertaling was, maar dit klinkt ook wel logisch.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat property de schuilvertaling was, maar dit klinkt ook wel logisch.
Net als Stone Temple Pilots: Shirley Temple's Pussy.
Blijft ook lekker. Dat ene nummer dan.
Van wie? Ik zou zijn schoenen kussen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg vanmorgen zo'n doos met 16 ferrero's op mijn bureau
Ik had het al gehoordquote:
Neen maar we houden wel van Pietje want hij is mijn muziekdealer. Dus vandaag is het Pietjesdag!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al Valentijnsdag of wat is er loos?
Zou het opvallen als we ze omwisselen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik hoorde vanochtend bij Giel de versie van Ellen -coole chick- van Damme van Shalali/-la. Toen klonk het wel lekker.
Checkquote:
Misschien hebben ze de bon nog.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik hoorde vanochtend bij Giel de versie van Ellen -coole chick- van Damme van Shalali/-la. Toen klonk het wel lekker.
Toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de bon nog.
Dan kan Sieneke terug en sturen we Ellen van ten Damme.
hij staat nog niet op YTquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Gelijk heeft ze en ze doet het leuk. Vind ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef Dementor het volgende:
Die zit ook bijna iedere week bij Giel der boeltje te pluggen.
Hebbesquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Huh? Wáár in je profiel kan je je twitteraccount invullen? Ik zie alleen maar homepage/msn/icq?
Het is weer eens want anders.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze en ze doet het leuk. Vind ik.
quote:
Ik wou 'm net posten.quote:
quote:Sieneke rocks!
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Ladingen kritiek kreeg de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival over zich heen, maar Ik Ben Verliefd Sha-la-lie dreigt een grote hit te worden.
Pas twee dagen is de Nederlandse Songfestivalinzending op internet te downloaden, maar het is nu al een van de best verkopende liedjes. Het aantal downloads is zo groot dat Sieneke nu al op nummer twee staat in de toplijst van iTunes.
Pierre Kartner, die het liedje schreef, is overdonderd door het succes. „Dit is een behoorlijk goed teken”, vindt hij.
3 weken toch nogquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze piekt wat te vroeg, dat is jammer. Dit type liedjes ebben met drie weken weg.
Ach, als je je al maanden kunt vermaken met SV, dan kan dat liedje er ook nog wel bij denk ik?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach, als je je al maanden kunt vermaken met SV, dan kan dat liedje er ook nog wel bij denk ik?
VInd je nu ook niet dat ik eigenlijk al de morele winnaar ben en dat Ian dat krat Cola moet gaan aanschaffen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:51 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk Shalalie is dus een hit onder het volk?
Die Pierre Kartner flikt het gewoon wéér hè, met z'n kleuterliedjes.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
VInd je nu ook niet dat ik eigenlijk al de morele winnaar ben en dat Ian dat krat Cola moet gaan aanschaffen?
Ik zit plots te denken dat ik het wel wat zou vinden om Nederlanders überhaupt alle stemrechten af te nemen voor wat betreft eigen land. Dus, wij kiezen de politici voor bijvoorbeeld Duitsland en de Limburgers kiezen de onze. Dat zou pas Europees zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
Kan Nederland dit jaar op Nederland stemmen?
Bovenstaande klinkt als proza, maar ehm, heb je er toevallig ook een uitleg bij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
Ze piekt te vroeg?
Zomg. Het voel soms echt alsof dit niet echt is. Wij, wij zijn niet echt.
Wij zijn een grap in iemands hoofd en zo ontmoeten we elkaar.
Die van mij alvast nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat de helft zeer bewuste troll-posts zijn.
't zal wel niet de bedoeling zijn, maar ik vind 'm wel mooiquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
Ze piekt te vroeg?
Zomg. Het voel soms echt alsof dit niet echt is. Wij, wij zijn niet echt.
Wij zijn een grap in iemands hoofd en zo ontmoeten we elkaar.
Nee, ik ben een mysterieus type.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bovenstaande klinkt als proza, maar ehm, heb je er toevallig ook een uitleg bij?
Hi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik ben een mysterieus type.
Liesje!Ik download als een GEK! Dankzij Gert en Pietje trek ik alles binnen met een glimlach. Amaaaaaazing niet? Nu jij nog!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
't zal wel niet de bedoeling zijn, maar ik vind 'm wel mooi
Dankzij mij ook? Leuk hoor, credits krijgen, aber wieso?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik ben een mysterieus type.
Liesje!Ik download als een GEK! Dankzij Gert en Pietje trek ik alles binnen met een glimlach. Amaaaaaazing niet? Nu jij nog!
Er mislukt wel eens vaker iets, Lies maar dan blijf je toch ook posten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi!
Ja?! Kan jij dat?![]()
Maar ik ben er nog helemaal niet aan toe het weer te proberen na mjn vorige mislukkig.
Ja, quoten en net uit bed rollen is geen goede combinatie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Er mislukt wel eens vaker iets, Lies maar dan blijf je toch ook posten?
Ja!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dankzij mij ook? Leuk hoor, credits krijgen, aber wieso?![]()
O... ik heb je maanden geleden een keer iets over torrents gestuurd, ben je dát aan het doen? En nu lekker heel internet aan het binnenslepen?
Moreel wel, weddenschap-technisch niet. Ian raus gewoon effe een krat cola uit dat restaurant, je neem binnenkort toch ontslag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
VInd je nu ook niet dat ik eigenlijk al de morele winnaar ben en dat Ian dat krat Cola moet gaan aanschaffen?
Dank je. We gaan zo een liedje voor hem zingen en dan mag die het waakvlammetje uitblazen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
En gefeliciteerd met je kachel Noek.
Hahaha, ja lékker is dat hè, GRATIS. Muahahahaaquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!Op mijn externe schijf zelfs, remember.
![]()
Het voelt alsof ik in een lab evil zit te zijn. Soms wrijf ik gewoon in mijn handjes omdat de wereld bijna van mij is.
Namens de Benelux!quote:
Ik zie dat al jaren voor me maar ik ben de enige. Ja, jij nu maar ik word vast niet zwanger van je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
Noek, jij hebt gewoon een mini-me nodig, opeens zie ik dat helemaal voor me.
Je moet je gewoon laten klonen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zie dat al jaren voor me maar ik ben de enige. Ja, jij nu maar ik word vast niet zwanger van je.
Ik heb 'm een paar jaar terug gelezen. Vond het wel vermakelijk, maar niet alle enorme lof waard die het ten deel viel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft hier iemand toevallig Joe Speedboot gelezen van Tommy Wieringa?
Ik heb hem hier liggen van een collega die er helemaal enthousiast over is maar weet niet wat ik er van moet verwachten.
Dat is toch juist tof, ergens aan beginnen zonder mening of invloeden van wie dan ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb hem hier liggen van een collega die er helemaal enthousiast over is maar weet niet wat ik er van moet verwachten.
Da's echt zo'n boek voor op het to do-lijstje. Staat ie nog steeds op. Ik denk niet dat het er ooit van komt. Tenzij een collega hem ineens in m'n handen drukt. Nee, komt er net van dus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
Yep maar ik ben al niet meer onbevooroordeeld omdat zij er helemaal wild van is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch juist tof, ergens aan beginnen zonder mening of invloeden van wie dan ook.
Noek deed verwarmingsmonteur na en heeft 80 euro bespaard. Dat je dat effe in je achterhoofd houdt als je je schuldig voelt bij het internetshoppen dadelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Kankerkachel deed een modem na. Klaar! Opgelost! Slotje!
Want?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet overduidelijk minder gaan roken, dit slaat nergens op
Wat niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet overduidelijk minder gaan roken, dit slaat nergens op
Je moet toiletpapier ook gewoon doorspoelen viespeuk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gisteren de asbak geleegd en hij zit alweer nokkie.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet toiletpapier ook gewoon doorspoelen viespeuk!
Ja doei jij douwt toch een half pakje shag in je avond joint?quote:
Toch zeker drie pakjes Javaanse Jongens aangezien ik alweer een poos een weekendblower ben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef Gert het volgende:
Ja doei jij douwt toch een half pakje shag in je avond joint?
Maar dat proberen hè, laat maar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik moet verdomme ook nog steeds stoppen![]()
Ian? Samen proberen?
Soms ben je best wijs ! Raar !quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat proberen hè, laat maar.
Je moet het eigenlijk gewoon doen. Niet proberen te stoppen maar gewoon stoppen en ik weet dat het irritant klinkt want dat is het ook. Het is wel een true story.
Ja, allemaal waar, maar jij had ook een stopmaatje, dat helpt toch wel iets in moeilijke momenten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat proberen hè, laat maar.
Je moet het eigenlijk gewoon doen. Niet proberen te stoppen maar gewoon stoppen en ik weet dat het irritant klinkt want dat is het ook. Het is wel een true story.
Maar probeer dan niet samen te stoppen maar stop gewoon, met of zonder maatje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, allemaal waar, maar jij had ook een stopmaatje, dat helpt toch wel iets in moeilijke momenten.
Ik weet hoe het is en hoe het voelt, ook met Champix. Ik weet ook dat het kan, want eerder een half jaar eraf geweest. Maat 't is gewoon kut, vooral die eerste veertien dagen vind ik dramatisch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een feest en dat binnen een week maar het kan gewoon wel dus. Stop met proberen en stop gewoon met roken.
Als je geen behoefte voelt om te stoppen, waarom zou je dan ook?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:44 schreef hondjes het volgende:
Nu voel ik me ineens kut dat ik gewoon zit te roken...![]()
en niet de moed heb te stoppen.
Roken is meer verslavend dan cocaïne, je hoeft je dus niet kut te voelen dat je geen moed hebt, het is heel logisch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:44 schreef hondjes het volgende:
Nu voel ik me ineens kut dat ik gewoon zit te roken...![]()
en niet de moed heb te stoppen.
Omdat je weet dat je Russische Roulette aan het spelen bent.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je geen behoefte voelt om te stoppen, waarom zou je dan ook?
dus dat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
De kans dat je in de auto wat overkomt is nog altijd groter, zeurpietquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat je weet dat je Russische Roulette aan het spelen bent.
Jij gaat de ene verslaving inruilen voor een anderequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, ik heb ondertussen al wel een voorraad snoep in huis gehaald, dat was stap één
Achteraf valt dat ook wel mee toch maar het is ook kut. Al hoeft dat dus niet want sommigen zijn er echt goed in, in dat stoppen. Maar het kan gewoon wel. Ik heb al bijna een jaar niet eens een trekje meer gehad en ik zou het niet eens willen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is en hoe het voelt, ook met Champix. Ik weet ook dat het kan, want eerder een half jaar eraf geweest. Maat 't is gewoon kut, vooral die eerste veertien dagen vind ik dramatisch.
Het leven is een aaneenschakeling van Russische roulette.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat geldt voor vrouwen, niet voor mannenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De kans dat je in de auto wat overkomt is nog altijd groter, zeurpiet
En dat wil de grote oceaan op om krabben te vangen en daarna alleen sterven in een stuurhut met een bak koffie terwijl ie nog een laatste hijs neemt van een peukquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat je nergens meer heen kunt. Omdat je partner in het ziekenhuis kan belanden en jij daar dan alleen maar aan je sigaret zit te denken. Omdat je zelf in het ziekenhuis kunt belanden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies, dood ga je toch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De kans dat je in de auto wat overkomt is nog altijd groter, zeurpiet
Omdat ik net als Ian,,soms ziek wordt als ik de asbak zie....quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ben ik dus keurig op tijd gewektquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Keurig, net op tijd voor de brunch
Dan moet je het gewoon doen. Als je het gevoel hebt dat de zgn voordelen niet meer tegen de reële nadelen opwegen ben je volgens mij gemotiveerd genoeg voor een geslaagde stoppoging.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:48 schreef hondjes het volgende:
Omdat ik net als Ian,,soms ziek wordt als ik de asbak zie....
en eigenlijk best jaloers ben op die mensen die het wel gelukt is...
idd.! Schuift gewoon aan!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan ben ik dus keurig op tijd gewekt
Wat krijg ik nu allemaal voor onzin over mij heen zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:48 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat wil de grote oceaan op om krabben te vangen en daarna alleen sterven in een stuurhut met een bak koffie terwijl ie nog een laatste hijs neemt van een peuk
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
idd.! Schuift gewoon aan!
True...Roken zuigt en is slecht...en ik ben van mening dat als je echt wilt alles kan...dus Teuntje als je echt wilt stoppen dan moet je het doen...Ik heb mensen zien blijven roken tegen advies van artsen in....mensen met longkanker die nog wel te behandelen waren...maar als je niet wilt stoppen...dan ga je uiteindelijk dood...niet perse door het roken hoor, maar het bevorderd de gezondheid niet...En wat Nouk al zegt...als je stopt en lelijk wilt doen dan mag dat hier...een bietje NMNSen kan geen kwaadquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat krijg ik nu allemaal voor onzin over mij heen zeg
Roken is verschrikkelijk lekker, ik rook zo ongeveer overal en altijd. Roken doe ik bij wijze van spreken nog liever dan de liefde bedrijven. Roken is voor mij rust, romantiek, etc. Een sigaret is mijn maatje door dik en dun, net als koffie.
Maar het is gewoon hartstikke slecht en zo dodelijk als de neten. Niet alleen qua tijd die je leeft maar ook vooral de kwaliteit van leven gaat met sprongen achteruit. Het beeld dat ik schetste van je laatste levensminuten doet daar niets aan af.
Je krijgt niks over je heen, maar ik word altijd enigszins moe van mensen die maar lullen over stoppen met roken. Als je echt wilt stoppen met roken, dan stop je dan duw je die laatste peuk uit en steekt geen nieuwe meer aan. Dan heb je dus besloten om te stoppen met roken, klaar ! En zolang je dat besluit niet hebt genomen rook je gewoon door en zeik je er verder niet over !quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat krijg ik nu allemaal voor onzin over mij heen zeg
Roken is verschrikkelijk lekker, ik rook zo ongeveer overal en altijd. Roken doe ik bij wijze van spreken nog liever dan de liefde bedrijven. Roken is voor mij rust, romantiek, etc. Een sigaret is mijn maatje door dik en dun, net als koffie.
Maar het is gewoon hartstikke slecht en zo dodelijk als de neten. Niet alleen qua tijd die je leeft maar ook vooral de kwaliteit van leven gaat met sprongen achteruit. Het beeld dat ik schetste van je laatste levensminuten doet daar niets aan af.
Heb jij er dan geen problemen mee dat je nergens kunt roken? Niemand reageert op mijn post hierboven, maar is dat niet het lastigste ook al vind je het verder geen probleem dat je rookt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Roken is lekker en bij lange na niet het meest gevaarlijke of ongezonde dat er is, dus ik blijf het gewoon doen![]()
![]()
Ik mag overal roken waar ik wil roken, dus geen probleem.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij er dan geen problemen mee dat je nergens kunt roken? Niemand reageert op mijn post hierboven, maar is dat niet het lastigste ook al vind je het verder geen probleem dat je rookt?
Dan ben jij dus niet zo verslaafd als ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik mag overal roken waar ik wil roken, dus geen probleem.
Mij motiveert dat juist het meest. Ik ben een gewoonte- en stressroker die juist als het niet kan die handeling wil uitvoeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
In de meeste kroegen wordt weer gerookt. Je kunt in je eigen huis roken, dus dat vind ik eigenlijk een nonargumentatie. En vooral ook geen motiverende.
Jullie zijn wel Out-casts geworden ja...en ik persoonlijk vind het antie rook beleid erg ver doorgetrokken...en dat is best bizar...Ik ben helemaal niet tegen rokenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij er dan geen problemen mee dat je nergens kunt roken? Niemand reageert op mijn post hierboven, maar is dat niet het lastigste ook al vind je het verder geen probleem dat je rookt?
Ik was ook een gewoonteroker en een ik pak elke gelegenheid aan om te roken, 27 jaar lang. Maar je kunt nog overal even buiten gaan staan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
Mij motiveert dat juist het meest. Ik ben een gewoonte- en stressroker die juist als het niet kan die handeling wil uitvoeren.
Jij wordt er moe van, niet ik. Jouw probleem lijkt mij? Als jij nu gewoon besluit om niet moe meer te worden van gelul over roken, je echt niet moe meer wil worden van gelul over stoppen met roken, dan stop je daar nu mee. Dan heb je dus gewoon dat besluit nu genomen en klaar, je doet het gewoon. Je zeikt en zeurt er niet meer overquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Je krijgt niks over je heen, maar ik word altijd enigszins moe van mensen die maar lullen over stoppen met roken. Als je echt wilt stoppen met roken, dan stop je dan duw je die laatste peuk uit en steekt geen nieuwe meer aan. Dan heb je dus besloten om te stoppen met roken, klaar ! En zolang je dat besluit niet hebt genomen rook je gewoon door en zeik je er verder niet over !
Niet als je middenin een ziekenhuis zit. Vroeger hadden ze daar nog rookkamertjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was ook een gewoonteroker en een ik pak elke gelegenheid aan om te roken, 27 jaar lang. Maar je kunt nog overal even buiten gaan staan.
Ja zeg dat wel, die mensen zijn holier than thou. Ik denk niet dat ik zo word.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jullie zijn wel Out-casts geworden ja...en ik persoonlijk vind het antie rook beleid erg ver doorgetrokken...en dat is best bizar...Ik ben helemaal niet tegen roken...Ik vind vooral dat iedereen maar zelf moet weten of tie dat doet....en wat ik ook vind is dat de ergste antie rokers ex rokers zijn...die slaan vaak fucking erg door
Okee, heb ik gedaan, ..... nou jij nog met rokenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij wordt er moe van, niet ik. Jouw probleem lijkt mij? Als jij nu gewoon besluit om niet moe meer te worden van gelul over roken, je echt niet moe meer wil worden van gelul over stoppen met roken, dan stop je daar nu mee. Dan heb je dus gewoon dat besluit nu genomen en klaar, je doet het gewoon. Je zeikt en zeurt er niet meer over
Bij het ziekenhuis waar ik woon mag je dus niet buiten roken. Daar is al heel wat over te doen geweest. Maar de directie heeft een rookverbod op de parkeerplaatsen en het gehele terrein van het ziekenhuis ingesteld. Roken mag alleen buiten de slagbomen, wat een roteind lopen is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ook in een ziekenhuis kun je naar buiten. Vraag maar aan Leandra die daar hoogzwangere vrouwen hun peuken zag opsteken voor verder te gaan met puffen.
En die rookkamers in ziekenhuizen, blegh, wat een gore zooi was dat.
Je gaat het gewoon doen!
Oh jawel. Maar ik mag in mijn kroeg en thuis gewoon roken, dus prima.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet zo verslaafd als ik.
Ja ik denk dat ik het serieus ga doen. Het was me de vorige keer zonder Champix bijna gelukt. Teun moet het ook gaan doen en Ian ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ook in een ziekenhuis kun je naar buiten. Vraag maar aan Leandra die daar hoogzwangere vrouwen hun peuken zag opsteken voor verder te gaan met puffen.
En die rookkamers in ziekenhuizen, blegh, wat een gore zooi was dat.
Je gaat het gewoon doen!
Oh ja, dat herinner ik me nog. En was het ook niet daar dat personeel zelfs niet meer in de eigen auto op het parkeerterrein mocht roken?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij het ziekenhuis waar ik woon mag je dus niet buiten roken. Daar is al heel wat over te doen geweest. Maar de directie heeft een rookverbod op de parkeerplaatsen en het gehele terrein van het ziekenhuis ingesteld. Roken mag alleen buiten de slagbomen, wat een roteind lopen is.
Het is echt fijn om niet meer te roken. Om van je verslaving af te zijn, weer fris te ruiken, het eten dat je beter smaakt en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het serieus ga doen. Het was me de vorige keer zonder Champix bijna gelukt. Teun moet het ook gaan doen en Ian ook.
Ik werkte op een terrein en dan moest je ook buiten de slagbomen roken. Stond je altijd aan een winderige autoweg. Allemaal van die Henk Wijngaards te toeteren. Gelijk sfeer!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij het ziekenhuis waar ik woon mag je dus niet buiten roken. Daar is al heel wat over te doen geweest. Maar de directie heeft een rookverbod op de parkeerplaatsen en het gehele terrein van het ziekenhuis ingesteld. Roken mag alleen buiten de slagbomen, wat een roteind lopen is.
Ik herinner me nu dat ik het hier eerder heb verteld. Het personeel mocht ook alleen buiten de slagbomen roken, maar mogen niet in hun werkkleding buiten de poort.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat herinner ik me nog. En was het ook niet daar dat personeel zelfs niet meer in de eigen auto op het parkeerterrein mocht roken?
Weet je wanneer ik me schaamde? Toen ik mijn katje Safaa van het pleegadres af ging halen en even met de pleegvader voor zijn computer stond. Hij merkte toen op dat Safaa niet aan rook gewend was. Hij rook me dus gewoon.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt fijn om niet meer te roken. Om van je verslaving af te zijn, weer fris te ruiken, het eten dat je beter smaakt en zo kan ik nog wel even doorgaan.
En ik was echt een verslaafde roker, rookte ruim een pakje per dag.
En die onzin van kilo's aan komen heb je zelf in de hand, ik ben geen grammatje aangekomen.
Jullie kunnen het
Ja, bij ons ook, maar ik krijg nog liever een vette longontsteking buiten dan met zes man op elkaar gepropt in zo'n ding voor lul te staan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op het werk is een rookabri
Dat zie je heel vaak, niet-rokers die gewoon mee de abri in gaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik werkte op een terrein en dan moest je ook buiten de slagbomen roken. Stond je altijd aan een winderige autoweg. Allemaal van die Henk Wijngaards te toeteren. Gelijk sfeer!![]()
Ik voelde me dan altijd een beetje verloren eigenlijk maar ik moest echt roken.
Nu loop ik trouwens mee met rokers. Laatst waren we uit eten en daarvan rookte maar één iemand. Diegene hoefde zgn niet te roken en toen stond ik op en zei, hup we gaan naar buiten. Hij helemaal blij.
Ik voel dat nog zo, dat je als enige uit een groep rookt, dat is eigenlijk heel kut. Ik heb dagen niet gerookt omdat ik niet durfde te zeggen dat ik rookte. Pussy!
Oh echt? Al moest ik eerst een kippenpak aan dan nog koos ik ervoor om te roken en dan was ik zelfs bereid om er een dansje bij te doen. Fuck man, ik was echt zo afschuwelijk verslaafd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook, maar ik krijg nog liever een vette longontsteking buiten dan met zes man op elkaar gepropt in zo'n ding voor lul te staan.
Dat is ook erg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wanneer ik me schaamde? Toen ik mijn katje Safaa van het pleegadres af ging halen en even met de pleegvader voor zijn computer stond. Hij merkte toen op dat Safaa niet aan rook gewend was. Hij rook me dus gewoon.
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Al moest ik eerst een kippenpak aan dan nog koos ik ervoor om te roken en dan was ik zelfs bereid om er een dansje bij te doen. Fuck man, ik was echt zo afschuwelijk verslaafd.
Ik vind het gezellig, je hebt nog eens een loopje en spreekt bovendien andere collega's wat vaker.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook, maar ik krijg nog liever een vette longontsteking buiten dan met zes man op elkaar gepropt in zo'n ding voor lul te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |