Je moet zoveel mogelijk woorden maken uit de letters van die steden. Je begint dus met Kingstownquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef LeNick het volgende:
Ik snap 'm niet..Wat the fuck moet je doen
Adventures? Monkey Island, Myst, 1112 episode 1, Broken Sword: The Director's Cut? Riven is onderweg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom zijn er zo weinig point and click spellen voor de iPhone?
Die heb ik allemaal al op de PC gespeeld. Het is niet nieuw zoals 1112 bijvoorbeeld. Ik wil meer van dat soort spellen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:25 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Adventures? Monkey Island, Myst, 1112 episode 1, Broken Sword: The Director's Cut? Riven is onderweg.
thanx! staat nu naast Rotten Tomatoes op m'n iPhonequote:
Nee. En gezien het feit dat wij ook nog zo'n e-identifier moeten gebruiken, lijkt de kans dat die app komt klein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef donroyco het volgende:
Is er ook een ABN AMRO-app?
Is een app voor. Ik heb bijvoorbeeld ook de MSN buddy toegevoegd en kan gewoon m'n saldo opvragen met de laatste 4 cijfers van m'n rekeningnummer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee. En gezien het feit dat wij ook nog zo'n e-identifier moeten gebruiken, lijkt de kans dat die app komt klein.
Die MSN-buddy heb ik ook, erg handig als je niet weet waar je de e.dentifier hebt liggen. Die verschillende apps heb ik ook gezien, maar vertrouw ik niet zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is een app voor. Ik heb bijvoorbeeld ook de MSN buddy toegevoegd en kan gewoon m'n saldo opvragen met de laatste 4 cijfers van m'n rekeningnummer.
En ik heb daar meerdere apps voor gezien. Iig apps die hetzelfde doen.
Ik zit met precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die MSN-buddy heb ik ook, erg handig als je niet weet waar je de e.dentifier hebt liggen. Die verschillende apps heb ik ook gezien, maar vertrouw ik niet zo
Haha, dus ik wacht gewoon geduldig.quote:
True zijn wel allemaal oude spellen, het ziet er ook niet echt naar uit dat er een episode 2 van 1112 komt. Wel jammer maar zal ook wel komen omdat adventures niet echt populair meer zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al op de PC gespeeld. Het is niet nieuw zoals 1112 bijvoorbeeld. Ik wil meer van dat soort spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |