Door mij een PM te sturenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Vraagje voor de vrouwen (én bi/homo-mannen):
Hoe krijg ik een date met een uniform-man![]()
dit soort politieuniformen mogen hier ook wel, neem ik ze al wat meer serieus dan in een opvuljasjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
In sommige landen hebben ze echt stoere politieuniformen, en dat dan bij een leuke vent en voilá!!!
meld zichquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een mooie zelfverzekerde jongen in een zwart overhemd en jeans veel mooier dan een man in een politiepak.
Vooruit, half-naakt dan..... als het staand is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er ook zeer gevoelig voor, maar naast me in bed mogen ze gewoon naakt hoor.
Dat is zeker waar! Zwarte overhemden zijn hot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een mooie zelfverzekerde jongen in een zwart overhemd en jeans veel mooier dan een man in een politiepak.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:51 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Zwarte overhemden zijn hot!
Ik meld mij aan :-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:37 schreef bellaX het volgende:
Wauw wauw wauw helemaal gelijk, een man in uniform is gewoon heerlijk
Bouwvakker dus ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef pasopikbijt het volgende:
Doe mij maar een lekkere gozer in een versleten spijkerbroek en zonder schirt die zwaar lichamelijk werk verricht in de zon...
Uniformen doen mij niks.
Macht, is wat ik begrepen heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit hoor ik wel vaker van vrouwen.Geen idee waar het vandaan komt.
* Gary_Oak informeert bij Defensie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Macht, is wat ik begrepen heb.
Geef mij ook maar een lekkere kerel in uniform of pak.Ik ben btw geen nazi of sympathisant of weetikhet, maar naziuniforms stralen heeeeel veel macht uit en vind ik ook erg mooi.
Duh, zou jij dan een lelijk iemand in dat pak willen hebben?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:35 schreef Bisamrat het volgende:
Eigenlijk zeggen alle vrouwen hier dat ze een man in pak niks vinden, tenzij er een lekker ding in zit. Wat een verrassing, haal het lekkere ding uit het pak en dan willen ze hem nog steeds.
Geef mij maar een heerlijke nazi! ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Macht, is wat ik begrepen heb.
Geef mij ook maar een lekkere kerel in uniform of pak.Ik ben btw geen nazi of sympathisant of weetikhet, maar naziuniforms stralen heeeeel veel macht uit en vind ik ook erg mooi.
Eyujj dat is captain price!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Epic Beard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |