Een psychische aandoening waarbij je, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Het is een soort fobie van me geworden, als ik ergens politie zie staan probeer ik op te vallen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
toeval?
ik DENK het niet.
oké, ik bedoelde eigenlijk een verslavingquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een psychische aandoening waarbij je, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties?
in pak? liever houd hij het uniform aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Gewoon vragen of de persoon met wie je date in pak wil verschijnen?
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooitquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Sjeen het volgende:
Politie ab-so-luut niet... Als iets een anticlimax is, dan is het wel dat lullige uniform en 'ik wil wel maar ik heb geen natuurlijk overwicht'.
Doe mij maar een lekkere brandweerman
lol, maar goed ook, als er brandweermensen in de buurt zijn, is er meestal iets misquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooit![]()
In sommige landen hebben ze echt stoere politieuniformen, en dat dan bij een leuke vent en voilá!!!
dit ook niet??quote:
inderdaad maar goed ook! Maar seriues ik vind uniformen echtquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Markster het volgende:
[..]
lol, maar goed ook, als er brandweermensen in de buurt zijn, is er meestal iets mis
Ik heb geluk, ben opgegroeid tussen de brandweermannen en woon nu naast eentjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
brandweermannen ik was ze vergeten, maar die zie ik haast nooit![]()
In sommige landen hebben ze echt stoere politieuniformen, en dat dan bij een leuke vent en voilá!!!
quote:
waar is het uniform?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Vrouwen in uniform daarentegen....
[ afbeelding ]
liefst ook nog met bril..
beterrr! ik hou wel van heldenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ben opgegroeid tussen de brandweermannen en woon nu naast eentjeZie er genoeg, helaas niet allemaal even aantrekkelijk
wat voor uniform!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef laforest het volgende:
Ik draag 5 dagen per week een uniform en in het weekend regelmatig een pak
Maar hmm ik snap de kick niet
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniformquote:
AND I KNOW IT LOOKS DAMN GOODquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het ziet er militair uit, maar het is wat ze noemen een douane uniform
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |