Heb 3 jaar op een reguliere middelbare school gezeten, dus dat weet ik wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Probleem? Niets, maar dat je wel even doorhebt dat het niet normaal is, ook al is dat op jouw school wel het geval.
Doen voorkomen is één, hebben is een tweede. Gelukkig prik je zo door die ballon van lulpraat heen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja particulier, daar moet iedereen laten zien dat ze geld hebben en belangrijk willen zijn...
Hilarisch altijd dat het of een maat(!)pak is óf direct een trainingspak / gsus-truitje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:22 schreef iSuuz het volgende:
[..]
Klopt. Krijg je op een particulier instituut.. Vind het er zeker niet verkeerd uitzien moet ik zeggen.
Veel beter dan die standaard VMBO sjonnies die in trainingspak op school komen.
Trouwens: overhemd in de broek ja.
Dat maatpak is om te verdoezelen dat ie ook gewoon middenklasse is net als iedereenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hilarisch altijd dat het of een maat(!)pak is óf direct een trainingspak / gsus-truitje.
Net of je een maat(!)pak nodig hebt om er netjes uit te zien.
HBO-managers hebben geen pak nodig om saai te zijn hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:17 schreef 11_Dreams het volgende:
Hehe, ik vind dat altijd wat overdone. Hier op het HBO zie ik ook van die managers-in-spé rondhupsen in pak. Jongens jullie hebben nog +40 jaar om er als een saaie lul bij te lopen
En jij hebt zeker een staartje en ringbaardje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:30 schreef donerkebab10 het volgende:
TS ben je een kut kakker? Zo nee, waarom haal je dan zoiets in je hoofd? Like wtf man?!
Zorg dan eerst maar dat je op je 19e klaar bent met de fucking havoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:08 schreef Rookert het volgende:
TS, als je je graag als oude lul wilt profileren, ga dan lekker hoge cijfers halen
Whehe, hij zit tussen de 16-jarigenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zorg dan eerst maar dat je op je 19e klaar bent met de fucking havo
Grijs pak, zwarte schoenen, wit overhemd en streepjes das?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Grijs pak, zwarte blauwe schoenen, wit overhemd en streepjes effen das?
Lekker vrolijke vogel dan. Over het algemeen vind ik die pak-in-club types de plank altijd mis slaan. Zeker omdat het vaak mensen zijn die normaal geen pak dragen en niet iets degelijks aanschaffen. Maar goed, zal wel ok zijn.quote:
Wat raad je me dan aan? Een fluoriserende stropdas met groen colbert? Over de plank misslaan gesproken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Lekker vrolijke vogel dan. Over het algemeen vind ik die pak-in-club types de plank altijd mis slaan. Zeker omdat het vaak mensen zijn die normaal geen pak dragen en niet iets degelijks aanschaffen. Maar goed, zal wel ok zijn.
Nee - ik raadde je volgens mij verder niks aan. Ik zie gewoon (zeker in Nederland) weinig mensen in het uitgaansleven met een mooi pak. Meestal beetje de plank misslaan, maar dat is bij jou waarschijnlijk niet het geval. Ik kan er tenslotte niet over oordelen zonder het gezien te hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Wat raad je me dan aan? Een fluoriserende stropdas met groen colbert? Over de plank misslaan gesproken.
Ter informatie: mijn dassen, pakken en schoenen komen niet van SS, wees maar niet bang.
Die types waar jij op doelt ken ik wel. Slechte combinaties, slecht geknoopte dassen en volledig dichtgeknoopte colberts.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:52 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee - ik raadde je volgens mij verder niks aan. Ik zie gewoon (zeker in Nederland) weinig mensen in het uitgaansleven met een mooi pak. Meestal beetje de plank misslaan, maar dat is bij jou waarschijnlijk niet het geval. Ik kan er tenslotte niet over oordelen zonder het gezien te hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |