abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77899213
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Probleem? Niets, maar dat je wel even doorhebt dat het niet normaal is, ook al is dat op jouw school wel het geval.
Heb 3 jaar op een reguliere middelbare school gezeten, dus dat weet ik wel.
I've been around the world, but I still can't find another girl that can steal my shine.
pi_77901627
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tja particulier, daar moet iedereen laten zien dat ze geld hebben en belangrijk willen zijn...
Doen voorkomen is één, hebben is een tweede. Gelukkig prik je zo door die ballon van lulpraat heen.
pi_77902771
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:22 schreef iSuuz het volgende:

[..]

Klopt. Krijg je op een particulier instituut.. Vind het er zeker niet verkeerd uitzien moet ik zeggen.
Veel beter dan die standaard VMBO sjonnies die in trainingspak op school komen.

Trouwens: overhemd in de broek ja.
Hilarisch altijd dat het of een maat(!)pak is óf direct een trainingspak / gsus-truitje.

Net of je een maat(!)pak nodig hebt om er netjes uit te zien.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_77902798
Topic is trouwens niet minder hilarisch geworden op dag twee, dank allen, voor uw bijdragen.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_77903205
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Hilarisch altijd dat het of een maat(!)pak is óf direct een trainingspak / gsus-truitje.

Net of je een maat(!)pak nodig hebt om er netjes uit te zien.
Dat maatpak is om te verdoezelen dat ie ook gewoon middenklasse is net als iedereen
pi_77904193
Hehe, ik vind dat altijd wat overdone. Hier op het HBO zie ik ook van die managers-in-spé rondhupsen in pak. Jongens jullie hebben nog +40 jaar om er als een saaie lul bij te lopen
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
pi_77904227
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:17 schreef 11_Dreams het volgende:
Hehe, ik vind dat altijd wat overdone. Hier op het HBO zie ik ook van die managers-in-spé rondhupsen in pak. Jongens jullie hebben nog +40 jaar om er als een saaie lul bij te lopen
HBO-managers hebben geen pak nodig om saai te zijn hoor.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 01:35:22 #208
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_77907807
TS ik kan me niet voorstellen dat je niet meer weet waar je je pakken gekocht hebt want het duurt wel een tijdje voor je klaar bent. Vroeg de kleermaker nog of je rechts- of linksdragend was? Derhalve neem ik aan dat je poep praat. Wat je waarschijnlijk hebt is een ingenomen RTW pak omdat SS met je kippeborstje geen raad wist.

Tips: Koop duurdere accessoires ipv duur pak, een mooi horloge spreekt veel meer dan een pak. 90% van mensen zien het verschil niet tussen een CA-pak en een MTM. Ga daarbij ook voor (dure) schoenen want o mijn god wat zie ik veel 'snelle jongens' op plastic zolen.

Note: Echte bazen dragen de knopen op de mouw bijna allemaal open, maar dit is een zeer select gezelschap.

Oja trek ook maar geen pak aan naar gala, want daar moet je 9 van 10 keer een smoking aan. Maargoed jij kent het verschil niet, waarschijnlijk ga je ook in een zwart pak naar je werk? Lekker makkelijk kan je gewoon aanhouden als je daarna door moet naar begrafenis. Tip voor jou: koop ook meteen een extra broek bij je pak. Dutch construction en zulks
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 01:44:24 #209
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_77907900
Als jij het geweldig vindt dan moet je het gewoon doen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 01:49:24 #210
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_77907963
Je draagt op je schoolgala's toch niet één van je drie "maatpakken" maar een echte rok
Overigens kan een maatpak wel, maar ik zou hem niet naar school aan doen.

Goede combi:

Overhemd (zorg dat de fit beetje slimmer is dan onder je pak)
Nette donkerblauwe jeans
Wit overhemd, witte v-hals of goede Kasjmir-trui.

Edit: oh wacht, je zit op de middelbare school
Gast, ga lekker G-startruitjes dragen, ik dacht dat je 25 was

[ Bericht 13% gewijzigd door GSbrder op 12-02-2010 02:00:59 ]
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_77908074
De fags nemen dit topic over!

RUN!
pi_77908303
TS ben je een kut kakker? Zo nee, waarom haal je dan zoiets in je hoofd? Like wtf man?!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 02:32:10 #213
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_77908317
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 02:30 schreef donerkebab10 het volgende:
TS ben je een kut kakker? Zo nee, waarom haal je dan zoiets in je hoofd? Like wtf man?!
En jij hebt zeker een staartje en ringbaardje?
Nou en ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_77911019
Ik doe rechten en er was een keer een gast die het flikte om in pak met aktetas naar een tentamen te komen, de waren niet aan te slepen

TS, als je je graag als oude lul wilt profileren, ga dan lekker hoge cijfers halen ipv een maandje Luzac aan een pak uitgeven
pi_77911291
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:08 schreef Rookert het volgende:

TS, als je je graag als oude lul wilt profileren, ga dan lekker hoge cijfers halen
Zorg dan eerst maar dat je op je 19e klaar bent met de fucking havo
pi_77911898
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zorg dan eerst maar dat je op je 19e klaar bent met de fucking havo
Whehe, hij zit tussen de 16-jarigen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:44:29 #217
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_77913929
Pimp
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_77916366
TS: Geen slechte poging, maar je kunt een plakpak van SS moeilijk vergelijken met een "maatpak". Nu weet ik dat die term wel vaker verkracht wordt, maar onthoudt het onderscheid. Over het algemeen kun je een echt maatpak in Europa onder de 1000 euro wel vergeten, daar gaat natuurlijk niemand een week voor zit naaien.

Hoe dan ook: nee. Gewoon niet doen. Het ziet er niet uit.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_77918074
Ik ga wel eens uit in pak.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_77918293
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Disavowed het volgende:
Ik ga wel eens uit in pak.
Grijs pak, zwarte schoenen, wit overhemd en streepjes das?
pi_77918403
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Grijs pak, zwarte blauwe schoenen, wit overhemd en streepjes effen das?
pi_77918490
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Lekker vrolijke vogel dan. Over het algemeen vind ik die pak-in-club types de plank altijd mis slaan. Zeker omdat het vaak mensen zijn die normaal geen pak dragen en niet iets degelijks aanschaffen. Maar goed, zal wel ok zijn.
pi_77918814
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Lekker vrolijke vogel dan. Over het algemeen vind ik die pak-in-club types de plank altijd mis slaan. Zeker omdat het vaak mensen zijn die normaal geen pak dragen en niet iets degelijks aanschaffen. Maar goed, zal wel ok zijn.
Wat raad je me dan aan? Een fluoriserende stropdas met groen colbert? Over de plank misslaan gesproken.

Ter informatie: mijn dassen, pakken en schoenen komen niet van SS, wees maar niet bang.
pi_77920509
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Wat raad je me dan aan? Een fluoriserende stropdas met groen colbert? Over de plank misslaan gesproken.

Ter informatie: mijn dassen, pakken en schoenen komen niet van SS, wees maar niet bang.
Nee - ik raadde je volgens mij verder niks aan. Ik zie gewoon (zeker in Nederland) weinig mensen in het uitgaansleven met een mooi pak. Meestal beetje de plank misslaan, maar dat is bij jou waarschijnlijk niet het geval. Ik kan er tenslotte niet over oordelen zonder het gezien te hebben
pi_77921042
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:52 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nee - ik raadde je volgens mij verder niks aan. Ik zie gewoon (zeker in Nederland) weinig mensen in het uitgaansleven met een mooi pak. Meestal beetje de plank misslaan, maar dat is bij jou waarschijnlijk niet het geval. Ik kan er tenslotte niet over oordelen zonder het gezien te hebben
Die types waar jij op doelt ken ik wel. Slechte combinaties, slecht geknoopte dassen en volledig dichtgeknoopte colberts.

Ik heb r best een goed gevoel voor gekregen, al zeg ik het zelf. Zij het met vallen en opstaan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')