Maar wel om duurdere maatpakken te kopen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reden gehad om meerdere duurdere overhemden te kopen.
Als dat zo is, is dit topic een grote faalquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef DeBassist het volgende:
je gebruikt dit topic toch alleen maar om te showen hoe "goed" je bent en hoeveel geld je hebt en tegen het advies ga je alleen maar in..
slotje?
Jepquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar wel om duurdere maatpakken te kopen?
zou je denken ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dit topic een grote faal
Ik koop 20-30 euro kostende overhemden...Hoe goed wil je het hebben?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef DeBassist het volgende:
je gebruikt dit topic toch alleen maar om te showen hoe "goed" je bent en hoeveel geld je hebt en tegen het advies ga je alleen maar in..
slotje?
Waarin je dus volledig voor lul loopt omdat je er vervolgens geen fatsoenlijk overhemden bij hebt? En wat ik uit je verhaal begrijp ook geen schoenen trouwens.quote:
Geweldige reactie waar ik iets aan heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:43 schreef DeBassist het volgende:
nog even OT dan
doe de pakken gewoon aan voor gala's etc en doe ze niet dagelijks aan naar school
Wat versta je onder duur? Je shirts kosten nu ~ één derde van een 'echt' shirt, dus je 'maatpak' was ook ¤200?quote:
Nogmaals, als je een echt maatpak + shirt had, had je niet hoeven vragen wat een echt shirt kost en wat het verschil is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:37 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder al tig keer heb gezegd.
Ja ik het maatpakken, ja ik heb daarbij horende overhemden, nee ik heb niet meerdere duurdere overhemden. Ik heb een pak met bijhorend overhemd and that's it.
En dit is de kern van het verhaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je probeert gevat en interessant te doen met een of ander lulverhaal over maatpakken terwijl je waarschijnlijk je pakken bij de kringloop hebt opgepikt en hier nu vraagt om raad maar eigenlijk alleen maar wil patsen. Want je bent 19 en mensen zien je soms aan voor leraar![]()
![]()
Ik weet niet hoe jou leven eruit ziet maar de mijne ziet er zo uit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarin je dus volledig voor lul loopt omdat je er vervolgens geen fatsoenlijk overhemden bij hebt? En wat ik uit je verhaal begrijp ook geen schoenen trouwens.
Beter dan dat in ieder gevalquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik koop 20-30 euro kostende overhemden...Hoe goed wil je het hebben?
Een paar posts eerder had je nog maar 1 goed overhemd... Maar als het als het zo is als je nu weer beschrijft is dat alweer een stuk beter. Alleen dan nog moet zo'n pak alleen op speciale gelegenheden dragen en daar valt naar school niet onder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jou leven eruit ziet maar de mijne ziet er zo uit.
In het dagelijkse leven trek ik een normale overhemd aan.
Ik heb dus meerdere 20-30 euro kostende overhemden.
Ook heb ik maatpakken.
Deze doe ik op speciale gelegenheden aan.
Samen met deze maatpakken heb ik een aantal mooie en goede stropdassen en overhemden gekocht.
Oftewel mijn pakken zijn compleet met stropdas en overhemd
Lijkt mij toch niet zo heel lastig?
Één overhemd per pak dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een paar posts eerder had je nog maar 1 goed overhemd... Maar als het als het zo is als je nu weer beschrijft is dat alweer een stuk beter. Alleen dan nog moet zo'n pak alleen op speciale gelegenheden dragen en daar valt naar school niet onder.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik blijf me afvragen wat voor jou een "maatpak" is....
Waarom zou ik een goed pak aantrekken naar de sociëteit? Je hebt een borrelpak. Vaak is die redelijk goedkoop. Die van mij heb ik bijv. voor 100 euro gekocht. Zit op zich redelijk, maar een echt mooi ding is het natuurlijk niet. Daarnaast heb je dan nog een stel goede pakken in de kast hangen. Dat doet praktisch iedere student die lid is, aangezien het natuurlijk onzinnig is om op de borrel of op de uni een mooi pak te dragen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef Seam het volgende:
Een pak straalt klasse en stijl uit, dan moet je niet met een pak van de Zeeman aankomenDat ziet er juist nog slechter uit dan 'normale' kleding. Kijk maar naar het overgrote deel van de corpsballen
Een op maat gemaakt pak waarvan de stof een hogere kwaliteit heeft dan het gemiddelde "normale" pak.quote:
Ik blijf erbij dat ik een goedkoop pak nutteloos vind, neemt de essentie van een pak dragen totaal weg. Doe het dan gewoon zoals Barney altijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef Portalis het volgende:
[..]
Waarom zou ik een goed pak aantrekken naar de sociëteit? Je hebt een borrelpak. Vaak is die redelijk goedkoop. Die van mij heb ik bijv. voor 100 euro gekocht. Zit op zich redelijk, maar een echt mooi ding is het natuurlijk niet. Daarnaast heb je dan nog een stel goede pakken in de kast hangen. Dat doet praktisch iedere student die lid is, aangezien het natuurlijk onzinnig is om op de borrel of op de uni een mooi pak te dragen.
Barney heeft ook altijd een pak, overhemd en stropdas aan....Ik zie niet wat hij anders heeftquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik een goedkoop pak nutteloos vind, neemt de essentie van een pak dragen totaal weg. Doe het dan gewoon zoals Barney altijd
Als je niet lid bent dan is het inderdaad nutteloos ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik een goedkoop pak nutteloos vind, neemt de essentie van een pak dragen totaal weg. Doe het dan gewoon zoals Barney altijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |