Zo'n groepje heb ik ook gekend.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:08 schreef Sj0rs het volgende:
Op het HBO kwam ik wel eens werkgroepen tegen die allemaal volledig in pak zaten te werken. Stelletje faalhazen.
[..]
Dat zeggen ze er niet bij.quote:
Meneer de pimp doet het gratis met hoeren?quote:
Dat dus. Ik ga heel soms uit in pak na mijn werk (da's nou eenmaal niet anders op vrijdag), maar ik vind het maar ellendig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Meneer de pimp doet het gratis met hoeren?![]()
Sorry hoor, maar waarom in godsnaam uit in een pak (tenzij je naar de opera gaat maar dan nog). UItgaan is vrije tijd, is casual. Uitgaan in je pak ziet er uit als zakenmannen die na het diner op kosten van de zaak het nachtleven ingaan in de hoop hun jeugd opnieuw te beleven en daarom te handtastelijk worden.
Ik doe het ook niet aan naar de kroeg hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Meneer de pimp doet het gratis met hoeren?![]()
Sorry hoor, maar waarom in godsnaam uit in een pak (tenzij je naar de opera gaat maar dan nog). UItgaan is vrije tijd, is casual. Uitgaan in je pak ziet er uit als zakenmannen die na het diner op kosten van de zaak het nachtleven ingaan in de hoop hun jeugd opnieuw te beleven en daarom te handtastelijk worden.
Een stukje hierboven ging het over pak-in-club types. Dat kan gewoon echt niet. Persoonlijk vind ik het voor naar het theater ook meer iets voor 50+. Oud en nieuw ok, dat kan een uitzondering zijn. Maar uit eten en daarna de stad in vind ik ook geen reden voor een pak. Waarom zou je alleen in pak uit eten kunnen, je hebt toch ook wel nette casual kleding? Het staat zo snel zo onbeholpen, zo van ik had niets er tussen in dus ik heb een pak aangedaan want anders werd het jeans en een T-shirt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:26 schreef Disavowed het volgende:
Ik doe het ook niet aan naar de kroeg hoor.
Maar wat je zegt: bij een diner en daarna de stad in, naar een voorstelling of op feestdagen zoals nieuwjaar. Oja, ik zit nog niet in mijn tweede jeugd hoor.
Daarom zeg ik ook 'wel eens'. Het is niet zo dat ik alleen in pak uiteten ga.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een stukje hierboven ging het over pak-in-club types. Dat kan gewoon echt niet. Persoonlijk vind ik het voor naar het theater ook meer iets voor 50+. Oud en nieuw ok, dat kan een uitzondering zijn. Maar uit eten en daarna de stad in vind ik ook geen reden voor een pak. Waarom zou je alleen in pak uit eten kunnen, je hebt toch ook wel nette casual kleding? Het staat zo snel zo onbeholpen, zo van ik had niets er tussen in dus ik heb een pak aangedaan want anders werd het jeans en een T-shirt.
Dat dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:05 schreef boyv het volgende:
hangt er vanaf wat je er koopt natuurlijk
Nee, maar de pakken die zij verkopen worden vaak als maatpakken aangeduid - wat het natuurlijk niet echt zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:04 schreef RemCOW het volgende:
Suit Supply is verder toch niets mis mee
Ik heb dankzij deze post en Google een nieuw woord geleerd.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb dankzij deze post en Google een nieuw woord geleerd.
en voor presentaties en dergelijke wordt het verplicht gesteld netjes (in pak voor de heren, netjes rokje met blousje voor de dames) op school aan te komen (aldus mijn broertje), op de universiteit heb ik er tot dusver geen last van.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
HBO-managers hebben geen pak nodig om saai te zijn hoor.
Want heerst er toch tegen pakkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een stukje hierboven ging het over pak-in-club types. Dat kan gewoon echt niet. Persoonlijk vind ik het voor naar het theater ook meer iets voor 50+. Oud en nieuw ok, dat kan een uitzondering zijn. Maar uit eten en daarna de stad in vind ik ook geen reden voor een pak. Waarom zou je alleen in pak uit eten kunnen, je hebt toch ook wel nette casual kleding? Het staat zo snel zo onbeholpen, zo van ik had niets er tussen in dus ik heb een pak aangedaan want anders werd het jeans en een T-shirt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |