abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98881668
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef piepie het volgende:

[..]

Zou Michael zich toen al voor hem hebben uitgegeven????
Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?

Weten we dat hij bestaat?
pi_98883315
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?

Weten we dat hij bestaat?
Ja we weten dat hij bestaat.
Als kind zwaar verbrand omdat zijn vader brand had gesticht (waarvoor hij de gevangenis in moest). Er is geregeld dat hij Michael kon ontmoeten en sindsdien zijn ze bevriend geraakt.
Hier is een foto van Michael en Dave Dave samen, toen Dave Dave nog een kind was.
Zijn echte naam is David Rothenberg, maar die heeft hij later zelf veranderd om van zijn vader bevrijd te zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door piepie op 30-06-2011 21:58:31 ]
pi_98883700
Hmm, nog steeds een zeer vreemd verhaal, maar diegene die zich bij Larry King heeft vertoont, kan gewoon geen Dave Dave zijn, en het is overduidelijk gewoon Michael. Maar opzich kun je niks zeker weten dusja...

Dus tenzij die gozer wat vaker in beeld komt om hem te gaan vergelijken met de opnames tijdens de uitzending bij Larry King, kunnen we niks 100% zeker vaststellen..
-
pi_98884268
Als het overduidelijk Michael was bij Larry King dan moet Michael dus nog leven Steeldog ... ;)
Ik houd een hele kleine slag om de arm, 1% of zo ... *)
pi_98884933
Ik zou het zo graag willen geloven..............................
En ergens in mijn achterhoofd zegt een stemmetje soms....
Het zou typisch Michael zijn om dat te bedenken en uit te werken...
Maar nee....het kan gewoon niet....
Dan zou er allang iemand zijn mond voorbij moeten hebben gepraat en waar is de echte dave dave dan?
OPgesloten in de kelder, want dave dave kan natuurlijk nooit op 2 plekken tegelijk zijn, dat kan alleen sinterklaas ( sorry, flauw grapje)

Ik zou boos,blij en furieus zijn als dit waar zou zijn.
dan schraap ik eerst mijn tattoo van mijn lijf en sla hem er mee om zijn oren!
* Last night i ate en ten pound marshmallow..when i woke up, my pillow was gone*
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:26:26 #256
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_98885051
Heeft die Dave Dave eigenlijk een facebook account, twitter o.i.d.?
Is hij ooit geconfronteerd met de theorien?

Ben ik eigenlijk best benieuwd naar...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_98885211
Inderdaad.
Want als jij als vriend zijnde dit ineens op je jas gespeld zou rkijgen zou ik het gelijk uit de wereld willen helpen.
* Last night i ate en ten pound marshmallow..when i woke up, my pillow was gone*
pi_98886136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef jenny2805 het volgende:
Inderdaad.
Want als jij als vriend zijnde dit ineens op je jas gespeld zou rkijgen zou ik het gelijk uit de wereld willen helpen.
Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedt ;)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_98886270
Is dit het nieuwe MJ-topic ofzo?

:D
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_98886318
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef piepie het volgende:
See you in july ... :)
Wie weet, maar reken maar nergens op!
------------------------------------------------------------

Zoek de verschillen 2 x Dave Dave of Dave Dave en Michael Jackson?

[ afbeelding ]
Is die foto die erbij is geplaatst zeker weten niet verkeerd gescaled? Ziet er namelijk wel zo uit. Dan lijkt hij inderdaad veel dunner in zijn gezicht.
pi_98886378
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:47 schreef Zapato het volgende:
Is dit het nieuwe MJ-topic ofzo?

Vind het wel grappig, lees dit topic vanaf het begin al mee, en dacht joh doe eens gek, post ook eens wat :')
pi_98886411
Heb m wel in mn MyAT staan, maar dees gata harder de enige eckte. ;(
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_98886485
Lijkt me sterk dat Mj ooit iemand vals voor,t gerecht zou laten gaan.
Zou wel verklaren waarom die jandoedel van een murray nog steeds niet voor de jury gestaan heeft...
pi_98886532
Nou Zapato, wat is jouw mening omtrent dit grote complot? :D
pi_98886591
Ik geloof er niet in. Het enige valide argument is dat als iemand in staat zou zijn om dit uit te halen, het MJ zou zijn.

Maar dan nog :')

Jij dan?
pi_98886730
Toegegeven, er zijn een aantal vage zaken. Maar zolang ik geen overtuigend bewijs te zien krijg, geloof ik in zijn dood. De vraag is natuurlijk of dat ooit gaat gebeuren...
pi_98886808
Het is over,t algemeen wishfull thinking.
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
pi_98886905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
Twee jaar een gebroken hart? Heb je wel 's professionele hulp overwogen?
pi_98887107
Zapato. Als ik aan michael denk krimpt mijn hart ineen ja. Daarin is mijn hart gebroken ja....
Verder heb ik een prima leven en weet ik hier prima mee om te gaan.
Leven bestaat uit meer dan alleen Michael, godzijdank wel....
pi_98887245
quote:
16s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef jenny2805 het volgende:
Zapato. Als ik aan michael denk krimpt mijn hart ineen ja. Daarin is mijn hart gebroken ja....
Verder heb ik een prima leven en weet ik hier prima mee om te gaan.
Leven bestaat uit meer dan alleen Michael, godzijdank wel....
I was just teasin. Maar het zou een behoorlijke kutstreek zijn tegenover de fans inderdaad.

Aan de andere kant, van die vijftig jaar stond al 45 jaar in het teken van ons. Dertig jaar rust zou k hem best gunnen.
pi_98887406
Ow, dat zeker...
Achja, het zou het in welk geval dan ook nooit goed kunnen doen en naar ieders tevredenheid...
Maar zover mijn weten reikt ligt hij nog steeds zo dood als een pier in een tombe op forest lawn..
pi_98887489
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef jenny2805 het volgende:
Ow, dat zeker...
Achja, het zou het in welk geval dan ook nooit goed kunnen doen en naar ieders tevredenheid...
Maar zover mijn weten reikt ligt hij nog steeds zo dood als een pier in een tombe op forest lawn..
Een gouden tombe dan wel he. :D
pi_98887652
Dat dan weer wel! ( denk ineens aan hansje teeuwen, maar ik zal niet offtopic gaan)
pi_98889978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
Jij kende hem persoonlijk?
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_98891146
Ik ga ervan uit dat hij dit niet heeft gedaan om zijn fans zo'n verdriet te bezorgen.
Juist voor de (oplettende) fans heeft hij genoeg aanwijzingen achtergelaten dat hij nog leeft.
De meerderheid van de fans neemt alleen de moeite niet om het te onderzoeken. Het kost ook nogal wat tijd om het hoax-verhaal bij te houden en al helemaal om zelf aanwijzingen te vinden.
Deze fans zeggen dan standaard dat hij het zijn fans nooit aan zou doen. Iedereen denkt dat ze hem door en door kennen.

Ga in Michael's schoenen staan en besef wat hem allemaal is aangedaan.
Misschien is er na 2005 (zijn vrijspraak) toch iets geknapt in hem en is dit een soort van wraak.
Murray staat dan voor Michael. Michael was vals beschuldigd en toch aan de schandpaal genageld (zelfs door een aanzienlijk deel van zijn fans) en nu Murray ook onschuldig, maar door de fans al veroordeeld.
Ook de pers pakt het nauwelijks op. Er zijn wel in diverse landen stukjes over geschreven, maar echt onderzocht hebben ze niets, daar durven ze hun handen niet aan te branden lijkt het.
Goede onderzoeksjournalisten zijn dun geschaard in deze copy and paste-maatschappij.
TMZ plaatst meestal als eerste een artikel en dat wordt dan door de rest klakkeloos overgenomen.

We hebben nauwelijks iets van Michael gehoord na 2005, dus heeft hij alle gelegenheid gehad de hoax voor te bereiden.

Iemand heeft een goed filmpje gemaakt van hoe de pers te werk gaat en ook hoe Michael zelf de pers manipuleerde. Dat lukt hem prima, dus dacht hij misschien ook dat dit zou lukken, wat tot nu toe wel blijkt.

pi_98891992
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedt ;)
Ik luister nu met een ander oor naar Michael Dave Dave.

Why Dave Dave? To liberate myself from my father's criminality -> Geen Jackson meer voor MJ, zo ver mogelijk weg van Joseph.
He caused all this -> door Joseph werd Michael het podium opgeslagen
To free myself of his name and his legacy I decided to become my own person -> Dave Dave is een nieuwe persoonlijkheid, weg van de Jackson legacy.
pi_98892299
Ja!

En herinneren jullie je dit filmpje nog.
De dokter zet een filmpje op youtube om zijn vrienden en patiënten te bedanken en gerust te stellen ... 8)7
(waarom niet simpelweg een brief sturen?)

Als je echt goed luistert zijn dit gewoon Michael's woorden, voorgelezen door Conrad Murray.

En ik heb nog een filmpje gevonden over Dave Dave waarin ook een stukje zit dat je de echte Dave Dave kort hoort spreken. Klinkt echt anders dan bij Larry King!

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 01-07-2011 01:05:16 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:27:48 #278
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98896937
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef piepie het volgende:
Ja!

En herinneren jullie je dit filmpje nog.
De dokter zet een filmpje op youtube om zijn vrienden en patiënten te bedanken en gerust te stellen ... 8)7
(waarom niet simpelweg een brief sturen?)

Als je echt goed luistert zijn dit gewoon Michael's woorden, voorgelezen door Conrad Murray.

En ik heb nog een filmpje gevonden over Dave Dave waarin ook een stukje zit dat je de echte Dave Dave kort hoort spreken. Klinkt echt anders dan bij Larry King!

Wow! Dat is voor mij bewijs! MJ is er nog!!! :D:D:D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_98900164

3:14 . Die vingers :'( ik twijfel toch wel weer... Hoe zou die dat gefaked hebben dan?
-
pi_98923355
Ja die vingers zijn wel opvallend inderdaad. Maar onderschat niet wat je allemaal met prosthetic make-up kunt doen ... ;)

Off topic: we hebben ineens een ander lettertype valt me op. Wel mooi!
pi_98926459
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef piepie het volgende:
Ja die vingers zijn wel opvallend inderdaad. Maar onderschat niet wat je allemaal met prosthetic make-up kunt doen ... ;)

Off topic: we hebben ineens een ander lettertype valt me op. Wel mooi!
:'( :'( :'(
pi_98928061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

:'( :'( :'(
Is fok eigenlijk toegankelijk voor kleuters? Er komen soms zulke nietszeggende reacties voorbij...

In dat geval wel knap van je dat je al zo goed kunt lezen, schrijven en internetten hoor.
pi_98928952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:57 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Is fok eigenlijk toegankelijk voor kleuters? Er komen soms zulke nietszeggende reacties voorbij...

In dat geval wel knap van je dat je al zo goed kunt lezen, schrijven en internetten hoor.
Speciaal voor jou drie van deze:

:') :') :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:33:47 #284
33350 Janena
pi_98933086
1 dagje dit comic sans lettertype overleef ik nog wel.

Misschien is het een complot om mensen van FOKforum weg te jagen :P
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_98933175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Janena het volgende:
1 dagje dit comic sans lettertype overleef ik nog wel.

Misschien is het een complot om mensen van FOKforum weg te jagen :P
Kan best de illuminati zijn, die zitten tegenwoordig zelfs in Lingo.

pi_98940973
Wordt dit weer een neverending story zoals met Elvis?
Ieder ziet in films wat die wil zien.
Als je al gelooft dat Michael nog leeft, zul je in dit soort films zien dat het zo is.
Als je het niet gelooft zie je weer andere dingen.

De wens is vaak de vader van de gedachte.

En kan iemand me uitleggen hoe je zoveel gevoelens kan hebben, zonder die persoon ooit zelf ontmoet te hebben?
pi_98969968
vermoeiend zeg!
pi_98971744
quote:
99s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:59 schreef piepie het volgende:
vermoeiend zeg!
Ben het wel met je eens. Het DaveDave gebeuren is wel apart. Als je alleen komt om te zeiken, zoals die gast hierboven, dan kun je beter opkenkeren.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:01:55 #290
33350 Janena
pi_98976268
Het Dave Dave gebeuren is inderdaad vreemd...

Sowieso is het iets dat met opzet gebeurd...

Het hoeft voor mij niet te betekenen dat Michael nog leeft (het zou vantevoren opgenomen kunnen zijn, Dave Dave kan acteren en bruine lenzen dragen...brandwondenslachtoffers worden jaren later nog geopereerd wat ook het e.e.a. kan verklaren) maar er is WEL iets vreemds aan de hand.

Was deze Dave Dave eigenlijk al bekend als een vriend van MJ toen Michael nog leefde?
Heeft hij een openbare profielsite (myspace, facebook o.i.d.)?
Is hij al eens geconfronteerd met de theorien?

Ik zou wel eens een goed interview willen zien met deze gast.
pi_98995863
Het hele verhaal over zijn vriendschap met Michael vertelt hij zelf in het filmpje Janena.
Hij had altijd Myspace, waarop hij ook de meest vage dingen plaatste, maar die is opgeheven.

[ Bericht 15% gewijzigd door piepie op 03-07-2011 21:33:55 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 21:43:58 #292
33350 Janena
pi_98998898
Ja, zijn versie ken ik...vraag me alleen of die vriendschap bekend was onder de fans.
Ik heb tot Michalels dood nooit gehoord van Dave Dave...maar goed, ik hield ook niet alles bij en heb het wellicht gemist.
pi_99028748
Ik probeer elke keer uit dit topic te blijven want ik kan mezelf hierin "gek" denken....
Maar het blijft maar door mijn hoofd spoken.

Sorry, nutteloze bijdrage van mij hier.
Maar ik lees "vrolijk" verder hier........

Dave dave.
Had de foto al wel eerder gezien, maar nooit het verhaal er achter.
Achter zijn vriendschap met Michael.
Waarom zien we hem eigenlijk zelden?
Waar woont hij, wat doet hij voor d ekost.

Als ik hem was en van mezelf wist dat er zulke verhalen de rondte gingen dan zou ik dat als de wiedeweerga openbaar ontkennen.
pi_99037818
Dave Dave had veel rare foto's op zijn Myspace, maar helaas heeft hij zijn site opgeheven dus is die niet meer te bezoeken. In dit of het vorige topic heb ik destijds die foto's wel geplaatst.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op 25 juni had Teddy Riley weer berichten geplaatst op twitter (hoax-gerelateerd):

TeddyRiley1 TEDDY RILEY
Celebrate the greatest entertainer of all times. Michael i can't wait...I'm gonna play and look over my shoulders ... http://tmi.me/c8q7W

TeddyRiley1 TEDDY RILEY
Pls stop rushing life, blessings, & love. It will happen not on your time but in do time. Patience is very much need for all of you.

(voor degenen die het niet weten. Teddy Riley (MJ vriend en producer) schrijft geregeld over Michael en dat hij nog leeft.
pi_99039253
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens. Het DaveDave gebeuren is wel apart. Als je alleen komt om te zeiken, zoals die gast hierboven, dan kun je beter opkenkeren.
Het schijnt dat Michael de ECHTE 12e kaper op 11 september was. ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_99041367
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het schijnt dat Michael de ECHTE 12e kaper op 11 september was. ;)
Zo hey!
pi_99041524
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo hey!
Jaja, ik zoek nog naar een bewerkt fototje om het aan te tonen. Iets met een gouden bomgesp. ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_99065509
Dood of niet, de laatste paar dagen valt het me gewoon op hoeveel MJ er word gedraaid. 3FM luister ik, meerdere nummers per dag, hij werd zondag avond in verschillende TV programma's genoemd. Het valt me gewoon op, die hoeveelheid. Zal wel niets zijn, maar ik vind het apart dat het echt opvalt.
pi_99065589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Dood of niet, de laatste paar dagen valt het me gewoon op hoeveel MJ er word gedraaid. 3FM luister ik, meerdere nummers per dag, hij werd zondag avond in verschillende TV programma's genoemd. Het valt me gewoon op, die hoeveelheid. Zal wel niets zijn, maar ik vind het apart dat het echt opvalt.
Ik denk dat ie vanavond voor je deur staat. Moet haast wel!
pi_99066993
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie vanavond voor je deur staat. Moet haast wel!
Wie weet. Die kans is groter dan dat er 2 vliegtuigen in 2 gebouwen vliegen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')