abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 18:41:41 #101
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91475053
Piepie, jij denkt dat Michael Jackson nog leeft, maar je bent daarbij ook fan van hem. Misschien 'hou' je zelfs van hem ;).

Dan snap ik eigenlijk niet waarom je dit doet. Als hij inderdaad nog leeft, dan heeft hij er dus blijkbaar wel voor gekozen om met rust gelaten te worden en dat doe jij niet en vele andere 'fans' doen dat ook niet :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_91479837
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Piepie, jij denkt dat Michael Jackson nog leeft, maar je bent daarbij ook fan van hem. Misschien 'hou' je zelfs van hem ;).

Dan snap ik eigenlijk niet waarom je dit doet. Als hij inderdaad nog leeft, dan heeft hij er dus blijkbaar wel voor gekozen om met rust gelaten te worden en dat doe jij niet en vele andere 'fans' doen dat ook niet :).
Ik ben het hier niet met je eens Joepie ... ;)
Er zijn zoveel aanwijzingen verspreid in deze hoax. Deze aanwijzingen zouden nooit verspreid zijn als hij met rust gelaten wilde worden.
Zouden al die aanwijzingen er niet geweest zijn, dan zou het ook nooit bij mensen zijn opgekomen dat hij alles gefaked heeft.
Mocht Michael toch echt dood zijn, dan kan het gewoon niet anders dan dat er bepaalde mensen een bizar "spel" spelen met de gevoelens van fans.
Ik ga er nu van uit dat Michael achter de schermen bezig is met "The greatest show on earth" en toekijkt hoe de hoax zich ontwikkelt. Een bekende uitspraak van Michael was ook: "To die would be a great adventure" ... ;)
pi_91483394
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet met je eens Joepie ... ;)
Er zijn zoveel aanwijzingen verspreid in deze hoax. Deze aanwijzingen zouden nooit verspreid zijn als hij met rust gelaten wilde worden.
Zouden al die aanwijzingen er niet geweest zijn, dan zou het ook nooit bij mensen zijn opgekomen dat hij alles gefaked heeft.
Mocht Michael toch echt dood zijn, dan kan het gewoon niet anders dan dat er bepaalde mensen een bizar "spel" spelen met de gevoelens van fans.
Ik ga er nu van uit dat Michael achter de schermen bezig is met "The greatest show on earth" en toekijkt hoe de hoax zich ontwikkelt. Een bekende uitspraak van Michael was ook: "To die would be a great adventure" ... ;)
Ja? En denk je dan dat ie ooit weer "opstaat" uit de dood?
pi_91484412
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja? En denk je dan dat ie ooit weer "opstaat" uit de dood?
Ja, als hij vindt dat de tijd daar rijp voor is ... ;)
pi_91485267
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja, als hij vindt dat de tijd daar rijp voor is ... ;)
Ik denk dat ie dan een hele hoop boze fans achter zich aan krijgt... dus, als ie nog leeft, dan denk ik niet dat ie zo dom is om terug te keren. :)
pi_91487008
Ik denk het wel, want hij zal dan een goed verhaal hebben.
pi_91495706
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef piepie het volgende:
Ik denk het wel, want hij zal dan een goed verhaal hebben.
We zullen zien! Voor jou hoop ik het iig, maar ik zou je geld er niet op zetten ;)
pi_91496846
Doe ik zeker niet hoor, de zaak fascineert me gewoon.
Net als jij met 9-11 Jokkebrok ... ;)
pi_91497611
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef piepie het volgende:
Doe ik zeker niet hoor, de zaak fascineert me gewoon.
Net als jij met 9-11 Jokkebrok ... ;)
True! :)
pi_91503212
Hij komt sowieso wel terug met een nieuwe cd, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken.
pi_91503708
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:28 schreef HyperViper het volgende:
Hij komt sowieso wel terug met een nieuwe cd, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken.
:? D'r is pas een CD van hem uitgebracht.... of doel je op nog een volgende?
pi_91504727
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:? D'r is pas een CD van hem uitgebracht.... of doel je op nog een volgende?
Ik doel natuurlijk op de volgende, anders zou het natuurlijk geen prestatie zijn hè.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:39:51 #113
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_91505023
Toch een interesant fenomeen dat mensen zo idolaat kunen zijn van iemand die ze alleen van een enorme afstand kennen dat ze hem/haar mythische proporties gaan toedichten en zijn/haar dood simpelweg niet kunnen voorstellen.

De artiest is in het hoofd van die mensen groter geworden dan een persoon van vlees en bloed, dat iemand die ze al die jaren hebben gezien als halve godheid ineens dood is is gewoon niet te bevatten en rijmt niet met het beeld dat de fan van de artiest in zijn hoofd heeft. (een beeld van een 'meer dan een gewoon mens')

Er zijn vrouwen van 60/70 die nog steeds wachten op de terugkeer van Elvis, ik vraag me af hoe lang piepie de illusie vast gaat houden.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_91645543
Vergunning van dr. Murray toch niet ingetrokken ... :? _O-

Zie:
http://www.tmz.com/2011/0(...)-manslaughter-trial/
pi_91645640
Ik ben ook bewonderaar van een groep waarvan er eentje inmiddels is overleden maar ik heb toch echt niet de illusie dat hij nog in leven is en de andere fans die ik ken hebben dat ook niet. :P Waarom bij MJ dan wel? :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91645682
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:25 schreef trovey het volgende:
Ik ben ook bewonderaar van een groep waarvan er eentje inmiddels is overleden maar ik heb toch echt niet de illusie dat hij nog in leven is en de andere fans die ik ken hebben dat ook niet. :P Waarom bij MJ dan wel? :{
Er zijn ook heel veel fans die wel denken dat hij nog leeft.
Als ik er nooit over was gaan lezen dan had ik die illusie ook niet gehad ... ;)
pi_91645725
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:29 schreef piepie het volgende:

[..]

Er zijn ook heel veel fans die wel denken dat hij nog leeft.
Als ik er nooit over was gaan lezen dan had ik die illusie ook niet gehad ... ;)
Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiek :P "zijn (overigens niet naar jou persoonlijk gericht hoor, ik ken jou en je fanzijn verder niet ;) ). Bij de Bee Gees (die groep ja) is Maurice gewoon doodgegaan, geheel onverwacht en veel te jong en er is geen graf (want gecremeerd en daarna uitstrooiing) maar toch heeft is er geen enkele twijfel dat hij niet meer onder ons is. Worden die verhalen niet uit de duim gezogen, of dat door fans is of door de mensen die nog aan MJ verdienen, om de sensatie en om de verkoop van de artiest MJ lekker hoog te houden?

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 21-01-2011 18:20:28 ]
Optimist tot in de kist
pi_91645792
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiek :P "zijn (overigens niet naar jou persoonlijk gericht hoor, ik ken jou en je fanzijn verder niet ;) ). Bij de Bee Gees (die groep ja) is Maurice gewoon doodgegaan, geheel onverwacht en veel te jong en er is geen graf (want gecremeerd en daarna uitstrooiing) maar toch heeft is er geen enkele twijfeling dat hij niet meer onder ons is. Worden die verhalen niet uit de duim gezogen, of dat door fans is of door de mensen die nog aan MJ verdienen, om de sensatie en om de verkoop van de artiest MJ lekker hoog te houden?
Dat "Stayin Alive" was geen hint van de illuminati?
pi_91645796
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiek :P "zijn (overigens niet naar jou persoonlijk gericht hoor, ik ken jou en je fanzijn verder niet ;) ). Bij de Bee Gees (die groep ja) is Maurice gewoon doodgegaan, geheel onverwacht en veel te jong en er is geen graf (want gecremeerd en daarna uitstrooiing) maar toch heeft is er geen enkele twijfeling dat hij niet meer onder ons is. Worden die verhalen niet uit de duim gezogen, of dat door fans is of door de mensen die nog aan MJ verdienen, om de sensatie en om de verkoop van de artiest MJ lekker hoog te houden?
Al jouw vragen zijn niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden.
Bij Michael was er echt heel veel aan de hand wat een reden voor hem kan zijn geweest om dit te doen. Ik volg het hoax-verhaal al sinds september 2009, dus heb inmiddels honderden berichten en filmpjes vol met tegenstrijdigheden/toevalligheden gezien om overtuigd te zijn dat hij er nog is.
Er komt gewoon geen einde aan. Er is zoveel wat niet klopt. Voor iemand die nu blanco in dit verhaal stapt zal het heel moeilijk zijn om alles op een rijtje te zetten.
In moet echt naar bed nu ... :W
pi_91645808
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat "Stayin Alive" was geen hint van de illuminati?
Nee. :') Helaas zat er een einde aan ;(
Optimist tot in de kist
pi_91645832
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:41 schreef piepie het volgende:

[..]

Al jouw vragen zijn niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden.
Bij Michael was er echt heel veel aan de hand wat een reden voor hem kan zijn geweest om dit te doen. Ik volg het hoax-verhaal al sinds september 2009, dus heb inmiddels honderden berichten en filmpjes vol met tegenstrijdigheden/toevalligheden gezien om overtuigd te zijn dat hij er nog is.
Er komt gewoon geen einde aan. Er is zoveel wat niet klopt. Voor iemand die nu blanco in dit verhaal stapt zal het heel moeilijk zijn om alles op een rijtje te zetten.
In moet echt naar bed nu ... :W
Ik help je hopen dat het allemaal opzet was maar ik heb weinig hoop voor je...we wachten ook al jaren op Elvis. :+ Slaap lekker. :*
Optimist tot in de kist
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:31:13 #122
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91656435
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef Hanoying het volgende:
Toch een interesant fenomeen dat mensen zo idolaat kunen zijn van iemand die ze alleen van een enorme afstand kennen dat ze hem/haar mythische proporties gaan toedichten en zijn/haar dood simpelweg niet kunnen voorstellen.

De artiest is in het hoofd van die mensen groter geworden dan een persoon van vlees en bloed, dat iemand die ze al die jaren hebben gezien als halve godheid ineens dood is is gewoon niet te bevatten en rijmt niet met het beeld dat de fan van de artiest in zijn hoofd heeft. (een beeld van een 'meer dan een gewoon mens')

Er zijn vrouwen van 60/70 die nog steeds wachten op de terugkeer van Elvis, ik vraag me af hoe lang piepie de illusie vast gaat houden.
Post van de maand :) Raak op de plank.
Leef en Laten Leven
pi_91663570
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

ignorance makes stupid remarks
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:17:44 #124
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91671767
Who's bad?

:')
Leef en Laten Leven
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:42:52 #125
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91672930
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
Zit jij dan niet te wachten op de terugkeer van John Lennon?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')