Dat zou opzich wel kunnen, dat hij, zoals in de films, achter de moordenaar aangaat. Al klinkt het zoals je al zei wat ver. Ik geloof trouwens wel dat hij vermoord is.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:38 schreef piepie het volgende:
Nou ja al het nieuws rondom Michael komt sinds 25-6-2009 het eerst binnen via TMZ (inderdaad een tabloid, wat dus al vreemd is op zich dat zij het nieuws altijd als eerste brengen).
Alle foto's van Murray zijn gemaakt door dezelfde persoon, Ben Evenstad van Photo Group (zo even uit mijn hoofd hoor ..).
Hij was een persoonlijke vriend van Michael Jackson, die veel met hem op pad ging.
Een van de weinige paparazzi's die echt dicht bij hem stond en die Michael ook als een vriend beschouwde.
Zou een echte vriend de "moordenaar" van Michael fotograferen?
Pfff, ik weet dat het een harde wereld is, maar dit gaat wel erg ver.
Ik zal het morgen even doornemen. Ik ga zo slapen. Ff een compleet andere vraag, stel hij komt na een jaar, 25 juni 2010 weer terug. Kan elke datum zijn, maakt niet uit, maar stel. Hij vertelt waarom hij dit gedaan heeft (zeg maar de voor jou meest logische reden). Denk je dan dat de wereld positiever of juist nog negatiever tegen hem aan zal kijken? Hij heeft nu namelijk meerdere zelfmoorden op zijn als het ware 'geweten' staan, boze fans, geld weg alles weg etc. In dat geval, het geval van hij die zijn dood faked, hoop ik zelf juist dat hij niet terug komt. Gezien de enorme gevolgen.quote:Dit is een van die foto's uit een serie:
[ afbeelding ]
Hier kun je lezen over de connectie die 10 maanden geleden al is gelegd met Chris Angel en Cirque du Soleil:
http://mjfd.webs.com/apps(...)ou-believe-in-magic-
En verder heb ik eigenlijk geen aanwijzingen meer nodig, gewoon omdat er al zoveel zijn.
Gewoon afwachten dus wat er gaat gebeuren, wanneer weet niemand en of het ook echt zo is weet ook niemand zeker. Ik blijf positief ...![]()
Dat van de zelfmoorden is nooit echt bewezen zover ik weet. Dat was meer een broodje-aap verhaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:28 schreef Dynd het volgende:
Ff een compleet andere vraag, stel hij komt na een jaar, 25 juni 2010 weer terug. Kan elke datum zijn, maakt niet uit, maar stel. Hij vertelt waarom hij dit gedaan heeft (zeg maar de voor jou meest logische reden). Denk je dan dat de wereld positiever of juist nog negatiever tegen hem aan zal kijken? Hij heeft nu namelijk meerdere zelfmoorden op zijn als het ware 'geweten' staan, boze fans, geld weg alles weg etc. In dat geval, het geval van hij die zijn dood faked, hoop ik zelf juist dat hij niet terug komt. Gezien de enorme gevolgen.
quote:' Michael Jackson Leeft.'
AMSTERDAM - Volgens de Britse krant The Sun is Michael Jackson niet dood. Sterker nog, de King of Pop zou zich voordoen als een 33-jarig brandwondensla chtoffer.
De krant schrijft haar bevindingen toe aan het blog Michaeljackson hoaxforum.com, dat gemaakt wordt door twee Nederlandse vrouwen. De blogsite, die vraagtekens plaatst bij de dood van de King of Pop, telt de laatste dagen maar liefst 1 miljoen hits per dag.
De dood van Jackson - vorig jaar juni - houdt de gemoederen, vooral op internet, nog flink bezig. Het Britse boulevardblad meldt dinsdag dat ene 'Dave Dave' ooit vriendschap met Michael Jackson zou hebben gesloten. Jackson zou na zijn geënsceneerde dood in de huid van de man zijn gekropen. Hij zou als Dave Dave onder meer als gast hebben opgetreden in de Amerikaanse talkshow Larry King Live op CNN.
Het blog is allerminst blij met het bericht in The Sun, waarvoor de vrouwen eerder hun medewerking hadden verleend. Volgens de site is het artikel van The Sun 'Is Jacko posing as burn victim?' veel te sensationeel. Ook menen de vrouwen dat het blad zich niet aan de afspraak heeft gehouden.
Telegraaf
Ik vind dit nogal een onzinargument uit dat artikel:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef Maron het volgende:
Veel bijzonders heb ik niet te melden, maar ik wil toch graag even mededelen wat ik vond..(oud nieuws, maar allez)
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Michael-Jackson-leeft/
Duh!quote:Zelfs bij Elvis of Andy Kaufman stapelde het materiaal zich niet zo op.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef piepie het volgende:
Zonnebloemen voor Michael.
We blijven de Yellow Brick Road volgen ...
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee? Wat betekenen die zonnebloemen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef piepie het volgende:
Zonnebloemen voor Michael.
We blijven de Yellow Brick Road volgen ...
[ afbeelding ]
Lavenderr, misschien kun je het beste eerst de 2 filmpjes even kijken "Yellow Brick Road deel 1 en 2".quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Wat betekenen die zonnebloemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |