abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80829036
Nou ja al het nieuws rondom Michael komt sinds 25-6-2009 het eerst binnen via TMZ (inderdaad een tabloid, wat dus al vreemd is op zich dat zij het nieuws altijd als eerste brengen).
Alle foto's van Murray zijn gemaakt door dezelfde persoon, Ben Evenstad van Photo Group (zo even uit mijn hoofd hoor .. ).
Hij was een persoonlijke vriend van Michael Jackson, die veel met hem op pad ging.
Een van de weinige paparazzi's die echt dicht bij hem stond en die Michael ook als een vriend beschouwde.
Zou een echte vriend de "moordenaar" van Michael fotograferen?
Pfff, ik weet dat het een harde wereld is, maar dit gaat wel erg ver.

Dit is een van die foto's uit een serie:

Hier kun je lezen over de connectie die 10 maanden geleden al is gelegd met Chris Angel en Cirque du Soleil:

http://mjfd.webs.com/apps(...)ou-believe-in-magic-

En verder heb ik eigenlijk geen aanwijzingen meer nodig, gewoon omdat er al zoveel zijn.
Gewoon afwachten dus wat er gaat gebeuren, wanneer weet niemand en of het ook echt zo is weet ook niemand zeker. Ik blijf positief ...

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 29-04-2010 01:04:06 ]
pi_80829636
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:38 schreef piepie het volgende:
Nou ja al het nieuws rondom Michael komt sinds 25-6-2009 het eerst binnen via TMZ (inderdaad een tabloid, wat dus al vreemd is op zich dat zij het nieuws altijd als eerste brengen).
Alle foto's van Murray zijn gemaakt door dezelfde persoon, Ben Evenstad van Photo Group (zo even uit mijn hoofd hoor .. ).
Hij was een persoonlijke vriend van Michael Jackson, die veel met hem op pad ging.
Een van de weinige paparazzi's die echt dicht bij hem stond en die Michael ook als een vriend beschouwde.
Zou een echte vriend de "moordenaar" van Michael fotograferen?
Pfff, ik weet dat het een harde wereld is, maar dit gaat wel erg ver.
Dat zou opzich wel kunnen, dat hij, zoals in de films, achter de moordenaar aangaat. Al klinkt het zoals je al zei wat ver. Ik geloof trouwens wel dat hij vermoord is.
quote:
Dit is een van die foto's uit een serie:

[ afbeelding ]

Hier kun je lezen over de connectie die 10 maanden geleden al is gelegd met Chris Angel en Cirque du Soleil:

http://mjfd.webs.com/apps(...)ou-believe-in-magic-

En verder heb ik eigenlijk geen aanwijzingen meer nodig, gewoon omdat er al zoveel zijn.
Gewoon afwachten dus wat er gaat gebeuren, wanneer weet niemand en of het ook echt zo is weet ook niemand zeker. Ik blijf positief ...
Ik zal het morgen even doornemen. Ik ga zo slapen. Ff een compleet andere vraag, stel hij komt na een jaar, 25 juni 2010 weer terug. Kan elke datum zijn, maakt niet uit, maar stel. Hij vertelt waarom hij dit gedaan heeft (zeg maar de voor jou meest logische reden). Denk je dan dat de wereld positiever of juist nog negatiever tegen hem aan zal kijken? Hij heeft nu namelijk meerdere zelfmoorden op zijn als het ware 'geweten' staan, boze fans, geld weg alles weg etc. In dat geval, het geval van hij die zijn dood faked, hoop ik zelf juist dat hij niet terug komt. Gezien de enorme gevolgen.
pi_80830191
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:28 schreef Dynd het volgende:

Ff een compleet andere vraag, stel hij komt na een jaar, 25 juni 2010 weer terug. Kan elke datum zijn, maakt niet uit, maar stel. Hij vertelt waarom hij dit gedaan heeft (zeg maar de voor jou meest logische reden). Denk je dan dat de wereld positiever of juist nog negatiever tegen hem aan zal kijken? Hij heeft nu namelijk meerdere zelfmoorden op zijn als het ware 'geweten' staan, boze fans, geld weg alles weg etc. In dat geval, het geval van hij die zijn dood faked, hoop ik zelf juist dat hij niet terug komt. Gezien de enorme gevolgen.
Dat van de zelfmoorden is nooit echt bewezen zover ik weet. Dat was meer een broodje-aap verhaal.

Ik denk dat zijn fans hun geluk niet opkunnen en het hem daarom wel direct zullen vergeven.
Welk geld zijn de fans volgens jou dan kwijt? Ze hebben toch hun tickets voor TII vergoed gekregen?

Er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die het een schandaal zullen vinden, maar dat blijf je altijd houden en dat was Michael ook wel gewend.

Het ligt er ook wel aan met welk verhaal hij naar buiten zal komen dan.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dit als een lolletje ziet, er moet meer achter zitten lijkt mij.
Wat de reden ook mag zijn, daar zijn zoveel theorieën over dat ik me er niet aan waag.
Dat hij ertoe in staat was dit te doen kan ik me wel weer alles bij voorstellen. Michael was nu eenmaal geen doorsnee mens ..

Als hij niet terugkomt, dan ga ik ervan uit dat hij wel echt dood is.
Ik zou niet kunnen bedenken hoe hij zich de rest van zijn leven dan zou moeten verstoppen.
Zijn kinderen en familie zal hij toch niet willen missen?

De juridische gevolgen zal hij ongetwijfeld goed hebben dichtgetimmerd, zodat hij er wat dat betreft mee weg zal komen. Hij was wel een genie ...
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:35:59 #79
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_80887555
even een TerugVindMichael
pi_80933467
Misschien dat dit hier ook nog even past...:

Part 2:

En zodra je eenmaal zover bent, denk ik niet dat dit nog kan ontbreken (7 parts en gaat nog door, linkje naar volgende part aan einde van elk filmpje):

Erg interessant allemaal, denk ik... Oordeel zelf.
Het kijken waard.
De microfoon heeft gesproken.
pi_81303293
quote:
' Michael Jackson Leeft.'

AMSTERDAM - Volgens de Britse krant The Sun is Michael Jackson niet dood. Sterker nog, de King of Pop zou zich voordoen als een 33-jarig brandwondensla chtoffer.

De krant schrijft haar bevindingen toe aan het blog Michaeljackson hoaxforum.com, dat gemaakt wordt door twee Nederlandse vrouwen. De blogsite, die vraagtekens plaatst bij de dood van de King of Pop, telt de laatste dagen maar liefst 1 miljoen hits per dag.

De dood van Jackson - vorig jaar juni - houdt de gemoederen, vooral op internet, nog flink bezig. Het Britse boulevardblad meldt dinsdag dat ene 'Dave Dave' ooit vriendschap met Michael Jackson zou hebben gesloten. Jackson zou na zijn geënsceneerde dood in de huid van de man zijn gekropen. Hij zou als Dave Dave onder meer als gast hebben opgetreden in de Amerikaanse talkshow Larry King Live op CNN.

Het blog is allerminst blij met het bericht in The Sun, waarvoor de vrouwen eerder hun medewerking hadden verleend. Volgens de site is het artikel van The Sun 'Is Jacko posing as burn victim?' veel te sensationeel. Ook menen de vrouwen dat het blad zich niet aan de afspraak heeft gehouden.

Telegraaf

dinsdag 11 mei 2010 @ 17:06:28 #82
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81303828
-zeg dan niks-

[ Bericht 91% gewijzigd door Bastard op 11-05-2010 18:56:05 ]
I'm Back Again!
pi_81317981
Veel bijzonders heb ik niet te melden, maar ik wil toch graag even mededelen wat ik vond..(oud nieuws, maar allez)
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Michael-Jackson-leeft/
pi_81325266
Inderdaad oud nieuws, maar toch weer een leuke opsomming.
Er is nog zoveel meer dan dit.
Dit is misschien 1% van wat al ontdekt is aan opmerkelijke en tegenstrijdige zaken.
pi_81355822
diz is scary
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_81369529
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
diz is scary
Wat? De mensen hier, of de posts die worden geplaatst?
pi_81389364
gewoon dat "complot"
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  Moderator donderdag 13 mei 2010 @ 19:48:20 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_81391399
Hebben jullie daarnet op SBS6 dat item over de voicemailberichten van Michael Jackson gezien? Was best vreemd om hem zo te horen. Hij klonk alsof hij zwaar onder invloed was. Hij klonk ook bang.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:53:04 #89
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81394329
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef Maron het volgende:
Veel bijzonders heb ik niet te melden, maar ik wil toch graag even mededelen wat ik vond..(oud nieuws, maar allez)
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Michael-Jackson-leeft/
Ik vind dit nogal een onzinargument uit dat artikel:
quote:
Zelfs bij Elvis of Andy Kaufman stapelde het materiaal zich niet zo op.
Duh!

Er was geen internet, dus niet iedereen kon zomaar bij allerlei foto's en filmpjes. Niet iedereen kon dus ook zomaar foto's painten, artikelen schrijven waarin aannames als feiten gepresenteerd worden, filmpjes in elkaar knutselen, en vervolgens al die dingen delen met de rest van de wereld. Waardoor andere mensen dankzij die foto's/artikelen/filmpjes weer verder gaan speculeren, vervolgens worden die speculaties weer opgevat en gepresenteerd als feiten, en daaruit ontstaan weer nieuwe speculaties... enzovoort.

Nee, dat kon allemaal niet bij Elvis en Andy Kaufman !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81395213
Daarin kan ik je alleen maar gelijk geven Joepie ...

Neemt niet weg dat ik toch blijf twijfelen.
pi_81446974
Zonnebloemen voor Michael.

We blijven de Yellow Brick Road volgen ...

pi_81455983
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef piepie het volgende:

[ afbeelding ]
pi_81468066
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef quirina het volgende:

[..]

pi_81468801
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:44 schreef piepie het volgende:

[..]

Moderator zaterdag 15 mei 2010 @ 21:57:42 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_81470561
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef piepie het volgende:

[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee? Wat betekenen die zonnebloemen?
pi_81476372
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? Wat betekenen die zonnebloemen?
Lavenderr, misschien kun je het beste eerst de 2 filmpjes even kijken "Yellow Brick Road deel 1 en 2".
Ze staan een paar pagina's terug in dit topic.
Dave Dave heeft vorig jaar op zijn My Space-site geschreven: "Follow the Yellow Brick Road".
Dit komt uit de film The Wiz, waarin Michael de rol speelde van de vogelverschrikker.
Zonnebloemen zaten ook in die film, net als gele taxi's.
Op de desk van de rechter in de eerste hoorzitting met dr. Murray stond een gele taxi en een zonnebloem. Heel bizar, maar waar.
Als je de filmpjes kijkt, dan zie je hoe vaak de kleur geel terugkomt overal en wat die kleur eigenlijk betekent.

Afgelopen week heeft Lisa Marie Presly een verzoek gedaan om zonnebloemen te sturen naar Forest Lawn voor Michael, omdat zij vond dat er zo weinig bloemen bij zijn crypte lagen.
Een dag later heeft een neef van Harvy (de man achter TMZ.com) bergen zonnebloemen afgeleverd bij Forest Lawn (de foto).
Ondertussen hebben fans die Michael geregeld bezoeken boos gereageerd omdat zij altijd veel bloemen meenemen.
Waar zijn trouwens de bloemen van de familie vraag je je dan af?
Ze worden er ook nooit gesignaleerd.

Nou ja, ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar je moet de hoax wel volgen om hier iets achter te zoeken.
pi_91354817
Het lijkt me een goed idee om weer eens iets te melden in dit topic, omdat ik nog steeds het sterke vermoeden heb dat Michael Jackson nog leeft en wie weet zijn er mensen die dit ook boeiend vinden.

Een stukje terug had ik het over Coca Cola.
TMZ bracht in april 2010 het nieuws dat Michael verslaafd was aan Coca Cola
(op zich een vreemd bericht omdat Michael altijd vruchtensap en mineraalwater dronk).
Dezelfde week doken er foto's op van Conrad Murray met zijn advocaat met op de achtergrond een Coca Cola-parasol (zie een paar berichten hiervoor).

Echter waar ik het hier niet over heb gehad is de commercial van Coca Cola voor hun vruchtendrank 5 Alive, ook in dezelfde week uitgebracht.
In het spotje zien we een DoDo (een vogel die uitgestorven is) die weer tot leven komt. We zien de DoDo dansen op het strand en zelfs een stukje moonwalken. De vogel zingt "I'm Alive" ... :)
Toevallig was een van Michael's nicknames Doodoo. In briefjes aan zijn neefjes (3 T) ondertekende Michael met "uncle doodoo".

Dit alles is mooi in beeld gebracht in onderstaand filmpje:

maandag 17 januari 2011 @ 07:02:37 #99
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_91449698
Hoi Piepie,

Ik heb het filmpje even bekeken, die dodo in de commercial is overduidelijk Michael Jackson. Ik vraag me alleen af of ze dit niet als een soort uitbuiting hebben gedaan omdat ik niet helemaal snap waarom coca cola zich met het complot zou gaan bemoeien en hints zou gaan geven. In dit geval lijkt het er meer op dat ze de "koe" ff flink willen uitmelken o.i.d.

Wat is de verdere gedachte erachter? Puur als aanwijzing of denk je dat MJ eventueel zelf een deal heeft gemaakt en zelf achter de campagne zit? Ik moet wel zeggen dat ik het heeeeel raar vind dat ze die vogel i'm alive laten zingen in combinatie met de moonwalk enz enz . Nu ik het zo typ vind ik het nog raarder dat als MJ overleden is, zijn familie dit zomaar goed vindt. Raarheid aan alle kanten !! Wat heb je nog meer aan nieuwe info?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_91466596
Wat de gedachte erachter is kan ik ook niet weten Moonwalk, maar dat het allemaal weer heel vreemd is dat is zeker. Zeker ook omdat Murray dezelfde week weer eens moest poseren (voor de fotograaf van TMZ). Als Michael echt dood is dan zou ik Coca Cola een proces aandoen als ik familie was. Dit kan toch niet dan, zo'n respectloze commercial ... 8)7
Ik denk dat Michael de touwtjes (regie) rondom de hoax strak in handen heeft, meer kan ik er niet van maken ... ;)

Andere dingen, ... hier vast een opmerkelijke:

Eind vorig jaar maakte Michael's long time producer Teddy Riley op zijn twitter opmerkingen dat hij denkt/weet dat Michael nog leeft. (Zijn vriend Akon denkt er trouwens hetzelfde over.) Naar aanleiding daarvan heeft hij toen een blog geopend om daar verdere vragen van fans te beantwoorden. Tot dusver heeft hij 27 vragen beantwoord, waaronder een aantal over dat Michael nog zou leven. Helaas is hij na vraag 27 (tijdelijk?) gestopt met beantwoorden. Waarom weet ik ook niet, misschien i.o.v. Michael?

http://www.formspring.me/AskTeddyRiley

En deze:

Het was het tijdens de recente rechtszaak (preliminary hearing) opmerkelijk wat Kenny Ortega te melden had.
Hij vertelde dat op de avond van de 24e juni Michael bij het afscheid had gezegd: "The illusion starts tomorrow" ... :D
WTF ... :{
Op 25 juni zou er inderdaad worden gerepeteerd voor een illusie-act op Dirty Diana.
Michael zou in een bed liggen en later ergens anders weer opduiken.
Erg toevallig weer allemaal.

Er volgt nog veel meer (maar heb nu even geen tijd meer).

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 17-01-2011 16:03:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')